הילדה הפנימית שבתוכנו

הילדה הפנימית שבתוכנו


בתוך כל אדם קיים ילד/ה פנימיים שהוא הקול של הילד/ה שהיינו פעם.
הילדה הזאת נושאת איתה את כל הזכרונות מהעבר, לטוב ולרע גם יחד. לעיתים הזכרונות הם מודעים ולעיתים לא, או רק בחלקם.
בתוך הזכרונות יש גם את כל מה שלימדו אותנו אי פעם כילדים, לא רק לימוד דדיקטי בבית ספר אלא בעיקר מה שקלטנו מהחברה סביבנו ובמיוחד מההורים.
כל הזכרונות הללו נשארו ב"תאים" שלנו ומשפיעים עלינו לאורך השנים וגם כיום בהיותינו נשים ואימהות, במודע ושלא במודע, לטוב ולפחות טוב.

הילדה הפנימית שבכל אחת מאיתנו במקור שלה היא זורחת, שמחה, בוטחת ונותנת אמון בטוב ובחיים, יודעת להשתובב ולצחוק ולקחת את החיים כמשחק ומתוך הנאה וקלילות.
הילדה הפנימית לעיתים גם מתכסה בלא מעט שכבות הגנה, הן נועדו להגן עליה ולשמור עליה מחוויות פוגעות וכואבות שהיא חוותה ועברה. לעיתים אותן חוויות יכולות להראות למישהו אחד מאוד רגילות, אבל אותה ילדה פנימית היא בעלת רגישות שייחודית לה ובכל זאת נפגעת גם מדברים "רגילים".

הילדה הפנימית שבתוך כל אחת מאיתנו מחפשת ליצור אתנו קשר כל הזמן. מחפשת שנשמע אותה ונקשיב לה. לעיתים אנחנו מתקשות להקשיב לה כי היא מספרת לנו דברים שכואבים לנו... אבל בכך היא מבקשת הגנה מאיתנו, הכלה, חמימות, היא מבקשת את מה שכיום אנחנו יכולות להתחיל להעניק לה במקום מה שהיה חסר לה כל השנים.

מתוך החיבור שלנו אל הילדה הפנימית שבתוכנו, היא תחזור להיות יותר ויותר מי שהיא במקור - זורחת, שמחה, בוטחת ונותנת אמון בטוב ובחיים, יודעת להשתובב ולצחוק ולקחת את החיים כמשחק ומתוך הנאה וקלילות. כל מה שאנחנו לפני שהתכסנו בשכבות הגנה שמטרתן הייתה טובה - להגן עלינו ועל הלב שלנו.
הילדה הפנימית מלמדת אותנו לבטוח בטוב, בעצמינו ובחיים.

אנחנו יכולות להתחבר אל הילדה הפנימית בתוכינו בכל רגע שנרצה.
לקראת השנה האזרחית החדשה נכנסת אנרגיה חדשה של ניקוי הישן ושל התחדשות וצמיחה של חדש, ואנחנו יכולות לבקש בשקט מאותה ילדה פנימית איזשהו מסר נעים, מעודד ומיטיב לקראת השנה החדשה

אפשר לכתוב את מה שאנחנו "שומעות" או מרגישות בלב וזה סימן בשבילנו לקשר שאנו יוצרות בתוכינו עם הילדה שהיא אנחנו.
אם תרצו לשתף במסר או בתחושות , זה המקום
 

roro41

New member
:)

ככל שאני מתקרבת אל הילדה בתוכי אני מתגעגעת להוריי ..לילדותי..לחום ולאהבה האינסופיות שהם העניקו ומעניקים.. כשהפכתי להיות אמא הרגשתי כמה אהבה הם העניקו ועטפו אותי בכל דבר חיובי ואוהב .. ככל שאני מתקרבת אל ילדה זו .. אני דומעת.. אני נוגעת בטוהר .. בכנות.. ביקום..
תקוותי להעניק לבנותיי מה שהוריי עניקו.. ופחד בי מכרסם שלא אוכל.. אך אני מאמינה שאוכל ..הם שותפים גם במסע שלי .. מסעי המופלא בלהקים משפחה חמה ואוהבת... נוכחותם מבורכת.. מעודדת ומחזקתת...וכולי געגועים אינסופייים ונוסטלגיה חזקה במיוחד בימים אלה כי הם נסעו ..
לשנה זו אני מאחלת לכולם רק אושר ובריאות ושפע של אהבה ואור..
לנסיכתי הגדולה שתמשיך לצמוח.. לחייך.. להיות יותר עצמאית ...
לנסיכתי הקטנטונת שתמשיך להיות השמחה והאור שבוקע מחיי .. הפיוס והחיוך שלי .. הכוח שלי והחלום שלי שמתגשם וצומח ...
ובשבילי לראותן מאושרת להיותר בזוגיות טובה ...
ובעיקר להעז לחפש מקום עבודה אחר למרות כל היציבות שמקום זה נותן אך הוא גוזל ממני המון אנרגיות חיוביות ...
 
שלום לך חברה לדרך


תודה על השיתוף המרגש והכנה.
מאחלת לך המשך מסע מופלא ביחד ולצד שותפייך השונים,
והתקרבות גדולה יותר ויותר אל הילדה שאת.

&nbsp
 
למעלה