מכון פרטי להתפתחות הילד - יש דבר כזה?

מכון פרטי להתפתחות הילד - יש דבר כזה?

אני רוצה לקחת את בני בן ה- 4 לאבחון פרטי במכון להתפתחות הילד. יש דבר כזה? אני רוצה שכמה אנשי מקצוע יסתכלו עליו ולכן מעדיפה לא לפנות רק לאבחון מרפאה בעיסוק (שזה בעיקר הכיוון).
לא רוצה לחכות לתור בקופה כי נראה לי שייקח הרבה זמן. גם הגננת לא רוצה למלא טפסים כי הכל תקין לדעתה. אמרתי לה שאין לי בעיה שתרשום שלדעתה אין בעיה, העיקר שתמלא את הטפסים כי בלי הטפסים אי אפשר להתקדם. אמרה שתבדוק האם מותר לה. נורא מעצבן.
 
את יכולה לפרט מה הבעיה ואיזה אנשי מקצוע את מחפשת?

כדי שאנסה לחשוב אם אני מכירה משהו כזה.
אפשר גם בפרטי אם לא נוח לך.
בעקרון אני מכירה מרכזים פרטיים שמאגדים בתוכם אנשי מקצוע מהרפואה המשולבת (קונבנציונלית+אלטרנטיבית), אבל צריכה להבין באופן מדוייק יותר מה את מחפשת.
&nbsp
 
אני לא יודעת מה הבעיה

אבל בטוח צריך רופא התפתחותי ומרפאה בעיסוק (לשלול ויסות חושי, הפרעת קשב וכד'). עדיף גם קלינאית תקשורת כדי לא לפספס אבל לא נראה לי שיש בעיה בתחום.
שכחתי לרשום שעדיפות לאזור חיפה - חדרה
 

calabaza3

New member
אני לא חושבת שהגננת יכולה למנוע ממך פנייה

למכון להתפתחות הילד.
או שהיא תמלא את הטפסים כראות עיניה (כלומר תסמן שהכל בסדר ואין שום בעיה) או שהיא תסרב למלא את הטפסים ואז תסבירי את זה לקופה ושיאפשרו לך לפנות בלי הטפסים שלה.
אבל אם את רואה צורך, ורופא הילדים שלך מאשר את זה (הפנייה היא דרך המרפאה של הילד) אז אין לגננת זכות או יכולת למנוע את זה.
לגבי מכון פרטי- יש יחידות התפתחותיות מוכרות ע"י משרד הבריאות שעובדות בהסדרים עם קופות החולים אבל אפשר לפנות אליהן גם פרטי. לרוב אין שם רופא התפתחותי אבל יש צוות רב מקצועי פרא-רפואי ופסיכוסוציאלי. גם למכונים להתפתחות הילד של משרד הבריאות ולא של הקופות מניחה שאפשר לפנות כך, ושם גם יש רופא התפתחותי.
חפשי באתר משרד הבריאות, התפתחות הילד, יש רשימה של יחידות ומכונים מוכרים.
 
למעלה