בייביסיטרית חדשה

קרנית10

New member
בייביסיטרית חדשה

היי,
למישהו יש טיפים איך מתחילים עם בייביסיסטרית חדשה?
הבת שלי כמעט בת שנתיים. היה לנו מזל רב עם הבייביסיטרית הקודמת שהייתה הסייעת בגן, אז הן הכירו אחת את השנייה וזה היה מעולה. אבל לצערנו כבר לא יתאפשר להעזר בה.
אני תוהה איך מכניסים בייביסיטרית חדשה שהילדה לא מכירה עוד?
אנחנו רוצים מישהי לערבים, לאחרי ההשכבה וההירדמות. אני מתארת לעצמי שגם אחרי מפגש אחד או שניים במהלך שעות הערות שלה, עדיין אם היא תתעורר בלילה (למרות שלרוב ישנה טוב) ומישהי שהיא לא מכירה תבוא אליה היא בטח תיבהל..
מה עושים? למישהו רעיונות/טיפים/הארות?
רוב תודות!
 
יש


אני ממליצה להפגיש בינהן מספר פעמים רק להיכרות ומשחק עוד לפני העבודה ה"רשמית". בזמן שאחד מכם נוכח איתם, לראות את האינטראקציה ביניהן, האם נעים להן אחת עם השנייה , לוודא התאמה גם לילדה וגם לאיך שאתם ההורים רוצים שיהיה מבחינת גישה, כללים וכו'.
אח"כ הייתי מקיימת עוד מפגש או שניים או יותר, בהתאם לבתכם, כשאתם לא נמצאים.
ורק אחרי שאתם בטוחים שהבייביסטיר מתאימה לכם אז אפשר להכין את בתכם באותו יום מראש לנוכחות שלה כשאתם מחוץ לבית.
&nbsp
שיהיה התאמה וחיבור טובים

בייביסיטר מוצלחת זה נכס
 

קרנית10

New member
תודה על תשובתך אבל שאלה

שאלה טכנית, כל המפגשים האלו בתשלום, (חוץ מאולי הראשון של ההכרות) נכון...? וכל אחד של שעה או משהו.
 
לא בטוח. את זה את צריכה לסכם עם הבייביסיטר

אולי חצי שעה תספיק?... שעה נראה לי הרבה בשביל משחק עם ילדה בת שנתיים שמכירה מישהי חדשה.
ולגבי כמה מפגשים - זה גם משהו שאת צריכה להרגיש בהתאם למה שנכון עבור הבת שלך כך שתוכלי להיות שקטה שהיא מרגישה בנוח עם הבייביסיטר.
 

הייבי

New member
בתשלום

אני גם מציעה להן תשלום על מפגש ההיכרות הראשון בסופו. חלק לוקחות וחלק מסרבות. מספיק מפגשים של חצי שעה. שעה זה המון לדעתי.
 
אני לא עשיתי מפגשי הכירות

כשבאה הבייביסיטר החדשה של בן 4 לפגוש אותי, אחרי שראיתי שהיא נראית לי, קראתי לבן 4 ואמרתי לו " תכיר, זאת X, היא תבוא לשחק איתך בימי חמישי". היא פנתה אליו באיזו שאלה, הוא ענה, ראיתי שיש חיבור טוב. וזהו.
&nbsp
 

קרנית10

New member
יש הבדל בין שנתיים לארבע

אני יכולה להגיד לה את זה, אולי תבין גם, אבל לא נראה לי שזה יספיק
 

הייבי

New member
אנחנו עושים מפגש היכרות אחד

בערך חצי שעה שבו יש לבייביסיטר הזדמנות לשחק עם הדרדס ולנו הזדמנות לשוחח איתה. אם זו בייביסיטר שצריכה להוציא מהגן או להישאר איתו כשהוא ער אני עושה מפגש נוסף שבו אני בהתחלה נמצאת ואחר כך יוצאת לרבע שעה/עשרים דקות. אם זו בייביסיטר ללילה אז בפעם הבאה אני כבר מזמינה לערב כשהם ישנים אבל מקפידים לצאת קרוב וקצר יחסית.
 
אני עושה 2 מפגשים

הראשון הוא מפגש קצר (בערך חצי שעה) והוא למעשה הראיון של הבייביסיטרית החדשה. אחרי בערך 10 דקות שיחה וסיבוב קצר בבית אני משאירה אותה עם הילדים ורואה איך היא יוצרת קשר ואיך החיבור איתם. אני עושה מפגש נוסף בו אנחנו מוציאות ביחד את הילדים מהגן, ואז אני גם מלמדת דברים בבית (איך מפעילים את המיקרו, איפה בגדי החלפה לקטנה ודברים כאלה). כל המפגשים בתשלום, אבל לפעמים הן לא רוצות תשלום על הראיון (בעיקר אם הוא יוצא ממש קצר) ואז אני מעגלת למעלה במשמרת הראשונה. אצלי אין בייביסיטר ערב - מי שבאה בלילה מכירה את הילדים גם ביום.
 
למעלה