תגידו, איך נראים הבקרים שלכם

תגידו, איך נראים הבקרים שלכם


יקיצה טבעית של הילדים או מעירים אותם?
מתחילים את הבוקר רגוע או בלחץ?
האם אתן מתעוררות לפני הילדים לזמן איכות עם עצמכן?.... או שהגזמתי?!
 

הייבי

New member
בבוקר רצים

הקטן מתעורר בסביבות 5 ומוכן לנמנם על הידיים עד 6. כשהקטן מחליט שנגמר הלילה הגדול מתעורר מהרעש. אבל, ברגע שמודיעים לו שצריך להתחיל להתארגן הוא רץ למיטה ומתחפר בשמיכה. אני לא טיפוס של בוקר ואין לי המון סבלנוץ בבוקר אז החצי צריך צת לגרור אותי מהמיטה ומשתדל לארגן את הבנים עד כמה שאפשר. אנחנו מבלים את הבוקר בהאצה של הגדול ובניסיון להתארגן תוך כדי השגחה על הקטן. החצי ואני ויתרנו כבר מזמן על ארוחת בוקר/קפה וכבר אוכלים בעבודה ואין מה לדבר על זמן איכות לעצמנו בבוקר. 7 ורבע מי שתורו לקחת הבוקר יוצא להתחיל לפזר אצל המטפלת ובגן ולעבודה...
 
בחודש האחרון ככה:

אני קמה בסביבות 06:10 ומתחילה להעיר את הילד (מדליקה לו אור, שמה מוזיקה שקטה) ונכנסת למקלחת.
יוצאת וממשיכה שוב להעיר אותו- ברוב הפעמים הוא לא מעוניין לקום מהמיטה.
מתלבשת, מתארגנת, מתאפרת, שותה קפה ומוציאה אותו מהמיטה!
מלבישה אותו, מכינה לו משהו קטן לאכול- ויש לו 10-15 דק' מול הטלויזיה,
שמה אוכל ושתיה לכלבה ולחתולה,
סידורים אחרונים, הילד מסיים לאכול, מכבים tv
הוא מצחצח שיניים ויוצאים לדרך (07:20)
 
אצלי - עד הודעה חדשה - בלגן

גם אני וגם בעלי אנשי לילה, כך שהבקרים הם לא הצד החזק שלנו, אבל עם הרבה תיאום ותרגול הבקרים שלנו סה"כ נעימים ודי רגועים. הגדולים יודעים להתלבש לבד, הבכורה עושה את זה בקלות ומוכנה תמיד ראשונה. באמצעי אנחנו מאיצים. את הקטנה מלבישים. כולם אוכלים ארוחת בוקר (הם קמים נורא נורא רעבים). מצחצחים, מסרקים, יוצאים. רק שמאז שהפיצית נולדה לרוב היא יונקת במהלך זמן ההתארגנות ואני מקורקעת, וחוסר השינה ההולך ומצטבר --- (יונקת ב 2300 פעם אחרונה ואז אני הולכת לישון, ושוב ב 0200 וב 0500 וב 0630 השעון מצלצל ) ---- הופך אותי לטיפוס עוד-פחות של בוקר....
 
אז ככה -

בזמן האחרון הקטנה (בת 4) נוהגת ברוב הלילות להתעורר מתישהו בין 2:30-4:30 ואז אני צריכה לקום ולעזור לה לחזור לישון. אלה ימים פחות טובים...
מעבר לכך בסביבות 6 היא מגיעה למיטה שלי לישון קצת (מותר לה לישון שם רק בבוקר). ב-6:30 הבת השנייה (בת 9) מתעוררת (קנינו לה לאחרונה שעון מעורר), הולכת לאכול ואני באה עם הקטנה לאכול. בערך אז מתחילים להעיר את הגדולה (בת 12) ובסביבות 7 גם היא קמה.
כולם אוכלים, מתלבשים, מסדרים את התיק, בעוד אני מכינה לילדות את הארוחות למסגרות, ובעלי לרוב מתקלח. בערך ב-7:35, בעלי יוצא עם הגדולה לכיוון בית הספר. אם השנייה מוכנה הוא מעביר אותה את הכביש, אם לא - היא הולכת לבד דרך המנהרה מתחת לכביש (מה שדורש גם הליכה מסוימת עד המנהרה). בסביבות 8:00 אני יוצאת עם הקטנה ברגל לכיוון הגן שלה.
הבעייה הכי גדולה שלנו בבקרים היא שהקטנה מפריעה לשנייה להתלבש, וזה מעכב מאוד את השנייה - אז ההורים צריכים לדאוג שזה לא יקרה - להוציא את הקטנה מהחדר ולתת לה תעסוקה, וכו'.
 
אצלנו הגענו לשגרה סבירה

בעשרה לשבע בנזוגי ואני קמים, אחד מאיתנו מעיר את הגדולים (10, 8) והשני מכין להם אוכל לבי"ס. בשבע ורבע בערך, כשהאוכל מוכן ושנינו מאורגנים פחות או יותר, מעירים את הקטנים (5, 2). מלבישים, מצחצחים, מסרקים... בשבע וחצי הגדולים יוצאים ובנזוגי נוסע לעבודה. אני גומרת את ההתארגנות עם הקטנים ולוקחת אותם לגן.
הגדולים לרוב מתארגנים בלי בעיות ומלבד לעשות קוקו לגדול, גם בלי עזרה. בת החמש יכולה להיות זריזה ויעילה או איטית ומעצבנת, תלוי על איזה צד קמה. הקטן הוא סופגניה רכה וחמימה שחייבים לנשנש, וחייב אשכול ענבים סגולים לדרך, אחרת שערי הגהינום יפתחו עלי. מקווה שיהיו ענבים כל החורף...
 

בלונד23

New member
מתעוררת לפני כולן

מוקדם מאוד ולעתים גם ב4 כי הקטן עוד מתעורר לבקבוקים.
לפעמים אפילו עושה דברים כמו מיון כביסה לפנות בוקר.
מכינה תיק, כריך וכו'...
כולם קמים טבעי חוץ מבעלי. סביב 6 בבוקר.
הגורם המלחיץ היחיד הוא בעלי שקם בעצבים לרוב, הוא לא טיפוס של בוקר. שלושת האחרים קמים בכיף ובלי לחץ ומתארגנים ליציאה.
 
הבוקר מתחיל בערב לפני

לא טיפוס של בוקר. לוקח לי שעתיים עד שהראש אשכרה מתחיל לעבוד מהרגע שקמתי. הכל אצלי על אוטומט אז מכינה הכל! בגדים, תיקים, אוכל ואקסטרות אם צריך בערב.
אני והחצי קמים ב 6, לעיתים הקטן מצטרף חצי שעה לפני לסיום השינה. אם לא אז הוא 2.5 והגדול 5 קמים לבד סביבות 6:15. החצי מכין ארוחת בוקר ותה ואני מסדרת את הבית. הם מתלבשים ואוכלים ואז סמי הכבאי בא לעזור גם לי ותוך פרק אחד ביו טיוב גם אני כבר לבושה ומאופרת ומוכנה לצאת. 7:10 כולנו מחוץ לבית. החצי הולך להסעה לעבודה ואני מסיעה את הילדים לגנים שנמצאים באותו מתחם והולכת ללמד בבית ספר שנמצא במרחק של 2 דקות הליכה מהגן.
סהכ רגוע. לפעמים הגדול ממזמז את הזמן ולא מתלבש וכבר קרה פעם פעמיים שנסע עם פיג'מה ונעלי בית ואח"כ החלפתי באוטו אחרי בכי גדול. כבר לא קרה מזמן.
 
הוא הכבאי הגיבור!

תמיד נותן שירות- הכבאי
הוא מגיע במהירות- הכבאי
סמי בא לעזור, הוא הכבאי הגיבור!
 
למעלה