מה קונים מתנה ליום הולדת לילדה בת 4- מהגן?

מה קונים מתנה ליום הולדת לילדה בת 4- מהגן?

הי,
התחלנו השנה גן ערייה והוזמנו השבוע לראשונה ליום הולדת של ילדה שחוגגת בבית, הזמינה את כל ילדי הגן.
הילדה בת 4, מה קונים מתנה ? (מקובל לבוא עם מתנה נכון?)
באיזה תקציב?

תודה מראש
 
עונה

בסביבתי אני שומעת על הורים שקונים מתנות בטווח של 30-50 ש"ח. אפשר להצטרף כמה הורים יחד ולקנות מתנה גדולה יותר, ועדין בסכום סביר.
העיקר לטעמי - לקנות בחנות נגישה בשכונה (או לחילופין ברשת שקיימת במרכזי מסחר בסביבה), שיש בה מגוון אפשרויות להחלפה, אם לא תקלעי לטעמה של כלת השמחה (או הוריה).
 
בד"כ קונים סביב ה-40 ש"ח , לפי מה שיודעת

הייתי קונה ספר (אולי לקנות במבצע כמה ספרים) או בגד או ערכת יצירה אם את יודעת שהם בעניין.
אם זו חברה ממש טובה-הייתי משקיעה טיפה יותר אפילו.
 
יכולה להגיד מה אנחנו קיבלנו -

(זה לא היה בגן, אלא בפארק בשכונה, אבל לא הייתה מפעילה חיצונית) - בובת ברבי (נראה לי המתנה שהיא הכי אהבה), ערכת רופא (מתנה פחות מתאימה לגיל הזה, פשוט כי לרוב הילדים כבר יש - לנו יש כבר 2), מגבת קפוצ'ון לים, קשת מהודרת לשיער + דובי, משחקי קופסא, ערכות יצירה.
לא הייתי קונה ספר, כי בגיל הזה זה כבר מתחיל לבאס אותם.

התקציב הוא באמת 30-50 ש"ח, משהו כזה.
במקומך הייתי קונה משהו סטייל בובה (כמו בובות עיניים גדולות) עם פתק החלפה, אלא אם יש לילד ידע לגבי משהו ספציפי שהילדה אוהבת.
כשקנינו לאחד הילדים משהו שהילדה בחרה לו כי היא יודעת שהוא אוהב (ערכת מדבקות של תכנית אהובה עליו) - הילד והאמא מאוד שמחו והתלהבו.
 
בהחלט לבוא עם מתנה

הסכום לרוב סביב 30-40 ש"ח - מקובל להביא ספר / משחק / ערכת יצירה, ולצרף פתק החלפה. כשבתי עלתה לביה"ס והתחלנו ללכת למסיבות באופן אינטנסיבי נסעתי וקניתי הר של מתנות לבנים ולבנות כדי לא לרוץ ביום שישי בשתים בצהרים לקנות משהו ליומולדת ששכחתי שמתקיימת....
 
תודה רבה לכולן!!!


סימסתי היום לאמא ושאלתי מה הילדה אוהבת, היא אמרה תכשיטים/איפור/כל מה שקשור להתגנדרות, אז רכשתי לה סט איפור מכפר השעשועים וסט של שרשרת-תמיד-סיכות-עגילים בעלות של בערך 40 שקלים, ויש גם פתק החלפה!!

תודה על העצות.
 
למעלה