גמילה שלא מתקדמת

גמילה שלא מתקדמת

החלטתי לגמול את הילד בסוכות. אז לפני שבועיים התחלתי להוריד לו טיטול לכמה שעות כדי שיתרגל, היו ימים שזה היה לחצי יום. אין שום התקדמות. בהתחלה מאד אהב לשבת על הסיר, היום פחות.
ההתקדמות היחידה שהוא התחיל להבין מאיפה הפיפי יוצא ומהי מטרת הישיבה על הסיר. אבל בכל הימים עשה בסיר אולי 3 פעמים. פעם אחת תפסתי אותו עם פרצוף מוזר, הושבתי והוא עשה. בפעמיים האחרות עשה ממש במקרה. אני מורידה לו בשעות הערב והוא עושה קקי בבוקר לרוב, אז פעם רק אחת ברח לו קקי, כל השאר פיפי. קורה שאומר פיפי אחרי שברח, קורה גם שמסתובב רטוב בלי לומר מילה.
הייתי ממשיכה עוד לנסות, אבל לא נראה לי נכון במצב הזה להוריד לו את הטיטול לגמרי, גם אם אחכה לחג השני זה עדיין רק שבוע שנשאר. ועוד מעט חורף.
מה דעתכם? להמשיך לנסות עד שיהיה שינוי ואז לגמול גם אם זה ייצא בחודש דצמבר? או לוותר וזהו?
הוא בן שנתיים וחודשיים, מרגיש לי "בוגר", אבל עוד לא מדבר שוטף.
 
אם לא נראה לך נכון אז תלכי עם מה שאת מרגישה

אם אני זוכרת נכון - יש לך ניסיון עם ילדייך הקודמים כך שאת בוודאי יודעת להרגיש אותו ואת המצב.
מצב כזה יכול בהחלט יכול להוביל לגמילה , במיוחד אם זה נעשה מתוך נחת וסבלנות לזמן שעובר, יחד עם זאת אם לך עצמך לא מתאים לקחת את הזמן ולהתנסות במה שהלמידה שלו מביאה איתה , אז נשמע לי בסדר גמור.
ואפשר גם משהו של ביניים - לראות איך זה מתקבל אצלו כשאת משאירה אותו מידי פעם בלי חיתול. כמה מידי פעם? את תחליטי. אולי כמה שעות כל יום , אולי פחות ואולי לא כל יום. גם זאת דרך לעודד גמילה.
&nbsp
 
זאת בדיוק השאל ה

אין לי בעיה להמשיך באותה הדרך, להוריד לו את הטיטול ל3 שעות כל יום אחרי הגן. אבל מה זה ייתן? אם פתאום אראה שיש שיפור, אגמול אותו בחורף?
 
כן, תראי איך זה זורם ואם הוא יתקדם עם זה

תורידי לגמרי. זה פחות נוח בחורף אבל בהחלט אפשרי ואם זה יעבוד בדיוק לקראת החורף- זה מה שיהיה.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה