ילד של אמא ואמא בהריון עם תאומים

liri251

New member
ילד של אמא ואמא בהריון עם תאומים

כתבתי פה כבר בעבר על כמה הילד קשור אלי וכל אחר הצהריים דוחף לי ידיים לציצי . אז חלה תפנית בנושא. פתאום אחרי יום הולדת שנתיים הוא פשוט הפסיק. כולל זרק את המוצץ. לטעמי זה קשור למעבר לקבוצה חדשה עם גננת מדהימה מדהימה שלא מתייגת אותו כשובב ויודעת להעסיק אותו מכיוון שהוא מאוד בוגר לגילו. כאמור בן שנתיים שמדבר שוטף לחלוטין. מה הבעיה? לאחרונה התחילה שביתת אבא בנושאים מסויימים. המשפט הקבוע שלו על כל דבר זה רק אמא. אני רוצה את אמא. אמא תקלח אותי אמא תיקח אותי לגן וכו'. בנוגע ללקיחה לגן לא מוותרים. מסבירים שאמא הולכת לעבודה ותחזור ואבא לוקח. בוכה ועובר לו. בנוגע למקלחת זה סיוט. לא מוותרים כי אני כבר לא יכולה קשה לי ( שבוע 16) . זה צרחות כל המקלחת . אתמול אני קילחתי והיה ממש כיף שיחק ונהנה. שאני מתקלחת אין מצב לסגור דלת. הוא יושב לידי. אם בעלי מתקרב לאיזור הוא צורח את נשמתו. אם אני נחה במיטה וסוגרת דלת הוא עומד ליד הדלת וצורח. עוד שבועיים עושה מי שפיר. ולא יודעת איך אנוח ב 3 ימים האלה. ואיך בכלל להתמודד עם המצב? אני בגישה של להיות איתו כמה שאפשר ולא לריב על כל דבר אבל ההריון מאוד קשה לי וזה גורם גם לתסכולים וכעסים בבית.
עצות יתקבלו בברכה
 
אבל את מתמודדת מאה אחוז....

גם אני כמוך חושבת שאם אמא יכולה אז מעולה. לא צריך בכוח לעשות כאילו אמא לא יכולה... כי יש מספיק פעמים שבהם אמא *על באמת* לא יכולה.
ואז כשאבא נמצא במקומך את יכולה להכין אותו מראש, בפעמים שאת יודעת שזה מה שיקרה, אבל יחד עם זאת לא בטוח שזה יעזור וימנע את התסכול של ילדך.... הוא עדיין יצטרך לפרוק אותו בדרך כלשהי.
אצלינו הסברנו או יותר נכון אבא אמר באופן נחוש ועדין ביחד שעכשיו הוא מקלח/ מטפל וכו.. וכשהיה בכי וצרחות אז אבא התמודד וקיבל את התסכול והאגרסיביות שהגיעו... ניסינו גם להיות יצירתיים כמה שאפשר וזה תפס לפעמים - בנושא המקלחת אפשר לקחת משחקים מעניינים, או למשל אבא קצת השתולל איתו לפני וכך נוצר חיבור שאיפשר לאבא הובלה והכוונה קלים יותר וכו'...
&nbsp
כל עוד יש איתו מישהו מספיק רגיש ומכיל בזמן שהתנהגותו מונעת מתוך התסכול שהוא חש כי אמא עכשיו לא יכולה, אז זה מה שיתמוך בו ויעזור לו להתמודד.
&nbsp
 
בשעה טובה על ההריון


יכול להיות גם שהוא מרגיש שאת בהריון, ילדים עם כוח קסמים בד"כ
ויודעים לפעמים אפילו לפני ההורים אז יכול להיות שהשינוי הגיע גם בעקבות זה.
&nbsp
אני הייתי בוחרת בגישת ה- pick your fights - אם זה משהו שמבחינתך פחות נוח אבל אפשרי, תהיי איתה. אם לא- שאבא יהיה איתה, גם אם זה במחיר שיהיה פחות כיף ונעים לכולכם. היא צריכה להתרגל שאמא לא זמינה תמיד.
 
למעלה