ענייני גמילה בגן

ענייני גמילה בגן

היי בנות, אשמח להתייעצות.
הבן שלי בן שלוש, התחלנו גמילה בחופש מהגן והוא די זורם.
אמנם לפיפי לוקחים יזום, אבל בגדול אין פספוסים.
אז ככה, בגן הצוות לוקח לפיפי יזום (קקי אומר ועושה בשירותים).
לפני כשבוע קרה לו מספר פעמים שפספס פיפי בשנ"צ. אציין שאנחנו בבית לוקחים לעשות פיפי ממש לפני השנ"צ ולא פיספס אפילו פעם אחת.
ביום ראשון אספתי אותו מהגן ופתאום ראיתי שהוא לובש חיתול ומעל תחתונים. לא ממש יחסתי לזה חשיבות ולמחרת שאלתי את הסייעת בבוקר שאמרה ששמו לו חיתול לשנ"צ כי מפספס בשינה והמזרונים שישנים אליהם לא סופגים שתן. ביקשתי ממנה שלא ילבישו לו חיתול, אלא יקחו לפיפי ממש סמוך לשינה . זה לא קרה.
אני רוצה לדבר עם מנהלת הגן , מה היתן ממליצות להגיד לה ואיך לפנות אליה? ממש מכעיס אותי שמלבישים לו חיתול ועוד ללא ידיעתי, במקרה גיליתי כי שכחו להוריד.
תודה למי שקראה עד כה.
 

רi תם

New member
בנימוס


בנחמדות אבל בנחישות.לספר כל מה שהקלדת כאן.להסביר שנדרש לפיפי לפני שנ"צ.לומר שביקשת ולא קורה וטיטול,סליחה,אבל לא בא בחשבון (תקני מתנה למזרון של הילד שלך,שעוונית,אם זה כזה משנה)אבל תבקשי שישתפו איתך פעולה ויקחו יזום לפני שנ"צ.
בהצלחה וחתימה טובה.
 
אני חושבת שהן היו צריכות להתייעץ איתך לגבי החיתול

אבל מאחר ולא עשו זאת- בהחלט יש מקום שתבקשי מהן למצוא פתרון אחר אולי אפילו בשיתופך כמו לקנות שעוונית, לדאוג שתהיה סייעת קבועה שתיקח אותו לפיפי לפני השינה, לעשות טבלה של הצלחות וב-X מסוים של הצלחות שלא ברח פיפי הוא מקבל הפתעה.
&nbsp
קחי בחשבון שמניחה שעדיין יש את הכאוס של ההתחלה כי היה את החג באמצע וסה"כ זוהי רק תחילת הדרך אז גם צריך לתת לצוות בגן צ'אנס ולא לבוא בכעס אלא לבוא מתוך מקום של רצון למצוא פתרון משותף לרווחתו של הילד שיתאים גם להן וגם לו ולכם.
 
תודה רבה

בהחלט חשבתי על להציע לקנות שעוונית . אציין שהוא לא בגן חדש , מתחיל שנה רביעית בגן. דיי התבאסתי עליהם. בהחלט אשוחח איתן בצורה יפה . מקווה שישתפו פעולה.
 
משום מה חשבתי שהתחיל גן חדש, סורי


מבינה אותך בהחלט ונראה שהן קצת מקטינות את הראש אבל בתור גננת יכולה לומר שלפעמים השלב של ארוחת הצהריים, הלפני והאחרי זה יכול להיות כאוס מאוד גדול גם אם הגננת ממש מאורגנת ולפעמים לא מגיעים לזה. מודה שאפילו אני שממש מקפידה על זה- פספסתי לפעמים לקחת ילדים לפני השינה או מיד אחרי השינה כי מה לעשות אנחנו רק בני אדם.
 
אז מעדכנת

שהיום דיברתי עם מנהלת הגן וסיכמנו שאביא שעוונית למזרון מחר וכבר החל מהיום הן לא הלבישו לו חיתול בשינה. ממש שמחתי על כך.
ואני אכן מבינה את עניין הכאוס והבלאגן , אבל הקלות שבה מחזירים חיתול הכעיסה אותי.
 

זלופית

New member
קצת מוזר שאין להם מזרונים לגמולים, לא?

אם הוא בקבוצה של ילדים בני 2.5 ומעלה, הם אמורים להתמודד עם פספוסים בשנ"צ די הרבה, נראה לי.
בגן שלנו, יש 2 סוגי מזרונים - אטומים לנוזלים ולא אטומים. הילדים הגמולים תמיד ישנים על המזרנים האטומים.
אגב, גם הלא אטומים הם די אטומים - ילדים פולטים, מקיאים, מריירים. הייתה תקופה שכל כמה ימים קיבלתי ציפוי של מזרן לכבס מסיבה זו או אחרת.
 

TheNewGirl1

New member
תפסיקי לשים חיתולים בתיק שלו

שלא יהיה להם.. במקביל כמובן תדברי איתם ותסבירי מה שהסברת פה
&nbsp
בימים הראשונים שהבן שלי ישן צהריים בלי חיתול בגן הבאתי להם משטח החתלה חד פעמי שישימו מתחת לסדין.. כדי שאם יברח לו המזרן לא יתלכלך...
 
למעלה