אנחנו עוברים גן...לשתף או לא לשתף את שאר ההורים?

אנחנו עוברים גן...לשתף או לא לשתף את שאר ההורים?

מדובר בגן פיצי של 4 תינוקות עד גיל שנה ו-8 ילדים בגיל שנה עד שנתיים בערך.
על קבוצת התינוקות מופקדת הסייעת. על הגדולים בעלת הגן.

גילינו אמהות התינוקייה שהסייעת משוחררת בשעה שלוש (הגן עד ארבע) ובעלת הגן נשארת לבד. כמו כן, בעלת הגן נוסעת "חמש דקות" להוציא את הנכדה שלה מגן עירייה בשתיים. בקיצור, נשמע שבגדול, משתיים עד ארבע יש אשת צוות אחת על כול הילדים. יש גם בעיית אמינות אבל לא ארחיב עליה.

אמהות התינוקיה מוטרדות מהמצב ובזה זה מסתכם. כשאני שמעתי על זה ישר החלטתי להוציא את הילדה מהגן ואמרתי להם את זה.

בשבוע האחרון הייתי עדה לסיטואציות לא נעימות כשאספתי את הילדה בשעה שלוש ובעלת הגן הייתה לבד עם הילדים כמו - 8 ילדים בחדר, מהם 3 תינוקות בוכים בו"ז: אחת על הרצפה, שני בטרמפולינה האוטומטית ואחת בלול. בעלת הגן בטלפון עם הסייעת כי שאלתי מתי הבת שלי אכלה בפעם האחרונה והתנצלה שלא הספיקה להחליף לה. שום יחס לבוכים.

בסיטואציה אחרת שוב לא הספיקו להחליף לבת שלי ובזמן שהייתי שם (והחלפתי לה) גיליתי שבתינוקיה הסמוכה, מטר ממהחדר המרכזי, יש תינוק שהושאר לבדו על הרצפה.

עובדה האמהות האחרות בתינוקייה לא נסערות כמוני. הן "ישימו לב מעכשיו". חלקן גם כן אוספות את הילדים בשלוש אחה"צ ואני מניחה שראו דברים לא נעימים גם בעצמם. לשתף או לא לשתף במה שראיתי? למעשה הן מודעות ללו"ז של הגננת והסייעת אולי אני מגזימה? לא רוצה לעורר מהומה ורגשות אשמה וכול הרכילות הזאת קצת דוחה אותי.
 

רi תם

New member
אז אל

החלטת וזהו.לא חייבים להיות מליצי יושר.בטוחה במיליון אחוז שכולן יעשו 1+1ויבינו;גם האמהות האחרות וגם הגננת והסייעת ואגב,אל דאגה....הרכלניות/סקרניות יצלצלו וישאלו אותך ישירות על מה ולמה

בהצלחה במעבר ושנה נפלאה.
 
מתאים לי
תודה.

לפני ארבע שנים התרעתי בפני אמא על כך שהיא עומדת לשלוח את הילדה למטפלת מ-ז-ע-ז-ע-ת. היא לא הקשיבה לי ואף תקפה אותי.
&nbsp
אחרי חודשיים היא פרפרה כמו מטורפת וחיפשה איך להיפטר ממנה.
למי יש כוח לזה שוב פעם. שייהנו.
 
ממה שאת מתארת נשמע שהן יודעות....

ואולי - האם יש מישהי מהאמהות שאת קרובה אליה יותר? אם כן הייתי מספרת למישהי כזאת כי מה שאת מתארת הוא לא תקין כלפיי התינוקות ואני באופן אישי הייתי רוצה לדעת שאני עשיתי מה שאני יכולה למען אותם התינוקות.
&nbsp
יחד אם זאת, אם את מרגישה שלא מתאים לך וזה "כבד" עלייך, אז לא. גם אני חושבת שיעשו אחד ועוד אחד ומי שהגיעה זמנה להתעורר - זה יקרה.
&nbsp
שיהיה בהצלחה ובטוב בגן החדש !
 
אני חושבת שאת יכולה לכתוב משהו כללי,

למשל ״רציתי לעדכן אתכן שלאור מספר דברים שמפריעים לי בגן, אנחנו עוזבים. שיהיה לכן שנה טובה ובהצלחה!״ זה בעיני כן תחושה שעשית מה שיכולת ומאידך לא ריכלת יותר מדי. למי שתשאל למה? תוכלי לפרט בפרטי.
 

mitmit11

New member
אם יש לכם קבוצת הורים

הייתי שולחת איזה הודעה בסגנון - מישמיש עוברת גן ורצינו לאחל לכולכם שנה טובה ובהצלחה

מי שיעניין אותו למה - ישאל. אל תעשי את זה בהודעות אלא בשיחה. מעבר לכך אם יש לך היכרות אישית עם מי מההורים לדעתי כדאי שתשוחחי איתם מיוזמתך.

אם אין קבוצה אז אולי אפילו להכין ברכה כתובה ולשים לכל ילד בתיק.

לצערי למדתי על בשרי מהו גן רע, מהסוג הרע ביותר (רחוק שנות אור מהתיאור שלך) ובדיעבד הסתבר שההתנהלות היתה דומה בשנים קודמות ובייחוד בשנה האחרונה והורים פשוט לא פצו פה או העבירו גן ושמו את הדברים מאחוריהם.
בקיצור - לא הייתי עוברת ושותקת.
 
עברתי
איזה כייף!

כתבתי להם "שנה טובה ובהצלחה" בקבוצה, יצאתי באותו הרגע וזהו. די ברור שעזבתי את הגן. אף אחד לא הביע שום עניין אז זבש"ם


גם ביקשתי את כספי הוועד מהאבא האחראי (בטלפון) וגם הוא לא הביע שום עניין. חייבת להגיד שזה מאוד הפתיע אותי, כי כאמור אני תמיד שואלת.

הגן החדש הרבה הרבה יותר טוב (!!) כבר ביום הראשון הלכתי והשארתי אותה לבד כי הבנתי שאני סתם מפריעה לסייעת המהממת להרדים אותה. והכיף רק המשיך

ביום השני הילדה כבר נשארה יום שלם וכשאספתי אותה היא שכבה לה בפוף עם בקבוק, התעלמה ממני וחייכה בסיפוק לסייעת השנייה שהייתה אחראית על כול הכייף הזה.

בקיצור, היה קלי קלות, קיבלתי את כול כספי בחזרה ותוך יומיים החיים חזרו למסלולם. מומלץ בחום לכול המתלבטות.
 
נהדר!


דוגמא נהדרת לאיך דברים יכולים להסתדר בקלות בפשטות ועם שביעות רצון של כל הצדדים! כשזה זה - זה זה
 

רi תם

New member
יססססס


קראתי וצחקתי.שמחה שהכל נפלא.
יש הורים שבבוקר משאירים הילדים בגן,"מזדכים" עליהם,אחה"צ חוזרים לקחת וחתמו יום בכרטיס.לא אכפת להם מי ומה,טוב,פחות טוב...העיקר שיש מסגרת,אוכלים,שותים,ישנים ו...המבול אחריהם ו......יש גם אחרים

שתהייה לפיצי שנה נהדרתתתתתת!
 
אחת האמהות גילתה באיזה שלב שעזבנו

אז היא כתבה לי בהצלחה, ושהגן באמת בעייתי, אבל לא נורא, זה רק לשנה אחת
נו באמת!!
 

danakama10

New member
אפשר לשמוח בשמחתה שמצאה גן טוב

מבלי לטעון שההורים בגן השני לא אוהבים את הילדים שלהם ולא איכפת להם מהם.
הרי איפה זה נגמר? מישהי אחרת יכולה להגיד שיש אמהות שאיכפת להן מהילדים ונשארות איתם בבית, ויש אמהות שלהן רק חשוב שהילדים אוכלים וישנים ולא צורחים בגן.
 
למעלה