ענייני גמילה

ענייני גמילה

שלום בנות,
הבן שלי בן שלוש ממש בעוד שבוע, דחיתי עד עכשיו את ענייני הגמילה ומתכוונת לגמול בחופש (שבועיים וחצי).
התחלנו בקטנה אחה"צ ללבוש תחתונים, עדיין לא אומר לי שצריך פיפי ןלרב עושה על עצמו, מזה לא דואגת , כי עוד לא ממש התחלנו.
השאלה שלי (אולי קצת טיפשית..) איך ללמד אותם לעשות פיפי בשירותים, בישיבה? בעמידה ? האסלה קצת גבוהה ולפעמים מעמידה אותו על שרפרף ולפעמים בישיבה (על ישבנון) . זה לא מבלבל? עדיף להיות עקבית עם ישיבה ואז לעבור לעמידה?
תודה רבה לעונות
 
האמת שזה בעיקר איך נוח לו

אנחנו לרוב גמלנו עם עשיית פיפי על פרחים ואבנים וכו' בחוץ אז זה היה בעמידה. בבית היה להם סיר והם ניסו לקלוע לתוכו. היה כיף (NOT) לנקות את כל הרצפה והקירות אחרי זה. אם מסכים לעמוד על שרפרף ונוח לו אז מצוין. יש שרפרפים יציבים מאוד באיקיאה למשל. אם הוא לא צריך המון הגבהה אולי חבילת חיתולים סגורה תהיה טובה ויציבה עבורו? אבל אם נוח לו בישיבה ולא משפריץ החוצה אז גם זה אפשרי. בקיצור - מה שזורם.
 
בעמידה נראה לי הכי נוח , לא?


גם מאוד פרקטי כשאתם בחוץ ... תשימי לו שרפרף נוח או אם מעדיף אז בסיר.
כשיעשה קקי אז הוא יצטרך לשבת ואז תראי לו איך אפשר לעשות פיפי בישיבה.
&nbsp
 

רi תם

New member
אצלי...

קניתי ישבנון, הנחתי בשירותים. בגן, האסלה נמוכה אז הוא עמד כמו שאר הילדים. בבית הוא עשה, בהתחלה, גם בישיבה ולמד, מעצמו, להכניס גם את הבולבולון לישבנון (הכניס היד ודחף אותו כלפי מטה).
לאט לאט למד להרים ישבנון ולעשות פיפי בעמידה, גם בבית. יש לו אחות תאומה שבהתחלה הייתה עושה פיפי רק עם הישבנון אז הוא היה ממוקם שם תמיד. היום שניהם יודעים לשבת על האסלה בלי.
קקי הם מניחים ישבנון כי למה להתאמץ באחיזת האסלה כשאפשר לשבת נוח, לקרוא ספר ולהתפנות?!?

רוצה לומר שבגן הוא יראה ילדים אחרים עושים ויחקה אותם.
אגב, פיפי בעמידה מול ישבנון, לא "להיט", זה משפריץ לכל עבר ולכן יכולה להציע במקום ישבנון לקנות שרפרף ומקטין אסלה וללמד שפיפי עולים על השרפרף ועושים וקקי- עולים על השרפרף, שמים מקטין אסלה והיידה.
בהצלחה
 
תודה רבה לכולכן

נראה לי שאני אזרום איתו , מה שיהיה, יהיה. רק שתהיה גמילה מוצלחת, הכי חשוב
 
אצלי כולם השתמשו בסיר

ובעמידה בחוץ. בבית בעמידה רק כשסיימנו לחלוטין את הגמילה
 
אני התחלתי עם סיר

הגננת המליצה. אמרה שזה מרגיש להם יציב וקרוב לאדמה. יש ילדים שנלחצים בשירותים גבוהים.
גם פיפי הוא התחיל בישיבה על סיר. הוא למד להתכופף קצת קדימה כדי שהבולבול יהיה בפנים. אח"כ לימדתי אותו לעשות גם בעמידה ליד עצים ושיחים בחוץ.
בגן השירותים קטנים, והבנתי ששם הוא עושה גם באסלה. איפה שפנוי.
אצלי רק לאחרונה נגמרו ענייני הקקי (זה לקח חודשיים וחצי), אז עכשיו מתכננת להתחיל להעביר אותו לאסלה גם בבית. יש לי שרפרף ממש נמוך (אולי עשרה ס"מ) בשביל שהוא יוכל לעמוד עליו ולעשות פיפי בעמידה. זה דבר מעולה (כי שרפרף גבוה אומר שהוא הרבה מעל האסלה וסיכויי ההשפרצה מסביב גדלים).
 
למעלה