כניסת מנהלת חדשה לפורום

כניסת מנהלת חדשה לפורום


אנו מברכים את אורים כהורים על כניסתה לניהול הפורום ומאחלים לה הצלחה והנאה בתפקיד


המשך גלישה מהנה
 

danakama10

New member
Huh? מה זה המחטף הזה?

מי זו אורים כהורים? אני רואה היא החלה לכתוב לפני חודש. מדוע היא מונתה למנהלת? האם זו הנחתה למנהלות? האם הן חיפשו מנהלת נוספת, ובחרו לפנו דווקא למישהי חדשה לחלוטין? מדוע אותה אנונימית לא טורחת להציג עצמה?
לא ברור הסיפור הזה.
 

רi תם

New member
מחטף? מאבק?

מה אני מפספסת?
שני עשורים אני גולשת בתפוז. הפורום הינו פורום פתוח, דהיינו כל אדם, באשר הוא, רשאי להיכנס לכאן, לקרוא הודעות ולהגיב.
הניהול היה ונותר באחריות תפוז. הם הממנים והגולשים שמעוניינים ו/או שתפוז חפץ בהם, נפגשים, מתמנים וכו'. ממתי המינוי הפך לנחלת הגולשים?
ממש שרשור מעורר תמיהה.
שבת שלווה ומבורכת
 
דווקא כן חל שינוי בתפוז. לא כל כך מזמן,

אנשים התחילו לשלם כדי לנהל, כדרך לקידום עסקיהם. עוד אחת מהדרכים שבהן תפוז מנסה לחסל את עצמו. במקום לשלם למנהלים טובים שתורמים לגולשים, אנשים משלמים כדי לקדם את עצמם, ובלי קשר לכמה הם מועילים לפורום או כמה הם הורסים אותו.
 

רi תם

New member
בהנחה ש...

מה שכתבת הוא מבוסס ואמיתי אז חבל.חבל שכך הם פני הדברים אך אין לנו,כגולשים,הרבה השפעה .
מניחה שמי שמאיתנו נכנס לפורום שכזה,מבין ויודע שהמנהלים והגולשים המשתתפים אינם ברי סמכא,דהיינו אינם בעלי מקצוע מוסמכים כדוגמאת רופא,פסיכולוג וכיו"ב ודעתם/הצעותיהם הן בגדר עצה ודעה אישית בלבד.תרצה?תיקח ולהיפך.
יש במרשתת פורומים יעודיים של "בעלי מקצוע" שבהם ניתן להעזר.
אבל מכאן ועד למחטף ומאבק? לא בטוחה שפה זה העניין.
 
אני מגיעה לכאן בהתנדבות ועם לב נקי


מגיבה כאדם, כאמא ונכון - גם כאשת מקצוע. מי שירצה שייקח בשמחה את מה שיש לי לתת ומי שלא מתאים לו זה בסדר גמור. יש פה עוד המון משתתפות אחרות עם דעות ומחשבות ועצות שונות וטובות גם כן. כל משתתפת חשובה כאן באותה המידה ולכולם יש המון מקום
 

iameden

New member
לא משלמים למנהלי הפורום

זה לגמרי בהתנדבות.
וגם ההיפך לא נכון...

תפוז אכן השתנה בצורות שונות אבל יכולה להבטיח לך שזה לא המצב.
 
בואו נכבד בבקשה את המנהלת החדשה ונקבל את פניה בצורה נעימה.

בפורום הורים לפעוטות דנים בנושאים הקשורים להורות לפעוטות. לעניינים הקשורים להתנהלות תפוז או ההחלטות הניהוליות של המנהלות בפורום את מוזמנת לפנות לפורום תפוז משוב, להנהלת הקהילות ישירות או למנהלות במסר אישי. הודעות נוספות בנושא ימחקו.
בואו נכבד בבקשה את אורים כהורים שבאה לעזור לאיןאריות ולי ונקבל את פניה בצורה נעימה. מעבר להיותה אמא מנוסה, היא גם אשת מקצוע עם נסיון רב בתחום ההורות, כפי שהיו מנהלות רבות בעבר, בפורום הזה ובאחרים. לא רק שאין סתירה בין ניהול פורום לבין הכשרה מקצועית בתחום, אלא שהדבר מבורך ומאפשר לכל הגולשים להרוויח מהידע הרב של אותו מנהל או מנהלת.
איןאריות ואני שמחות מאוד שאורים כהורים מצטרפת אלינו ובטוחות שכולנו נהנה מנוכחותה כאן. חוץ מזה שאתן לא יודעות את זה, אבל כחול ממש מחמיא לה.
 
תודה רבה על הברכות


שמחה מאוד להצטרף לפורום ולצוות המנהלות. מקווה ליהנות כאן במרחב הוירטואלי , מהשיח ומהאנשים , מקווה לתרום ככל יכולתי וגם להיתרם
.
&nbsp
בחיי האישיים אני אמא 10 שנים (יוו איך הזמן עף...) , ההורות בשבילי זה המרכז ואני כל הזמן נעה במין "ריקוד" בין המשפחה לבין עשיתיי המקצועית לבין עשייתי לעצמי, על מנת לשמור על נוכחות שלי במשפחה כאמא וכבת זוג. לא תמיד זה פשוט כמו שכולנו האמהות יודעות.... אבל הרצון האמיתי בלב מחזיר אותי הביתה בכל פעם שאני "הולכת לאיבוד".
&nbsp
בחיי המקצועיים אני עושה כמה דברים ונהנית מהם בכל ליבי
,
אני עובדת עם הורים באופן פרטני כיועצת מנחה ומלווה , אני גם מנחה סדנאות שונות בתחום ההורות של קבוצות הורים/ אמהות.
בנוסף לזה אני גם מגיעה מתחום הטיפול ההוליסטי ועוסקת בכל מה שקשור בריפוי שלם של גוף-נפש-רוח , כך שאני עובדת גם עם ילדים וגם עם מבוגרים.
בעיניי 2 העולמות הללו משלימים לגמרי האחד את השני ואני אוהבת להגיד שאני עוסקת בריפוי מערכות יחסים בין הורה לילד ובין הורה לעצמו או לילד שבתוכו

&nbsp
זה ככה על קצה המזלג.
מקווה שיהיה לנו נעים כאן ביחד

שבת שלום לכולם

&nbsp
 
אשמח לשמוע על הכשרתך המקצועית

בתחום ההורות, מאחר שאת מציגה את עצמך כאשת מקצוע בתחום. אילו תארים יש לך בתחום, מאילו מוסדות וכו'.
 
איזה כיף, הקדימו אותנו! ברוכה הבאה אורים כהורים היקרה!


סליחה שפספסנו בכמה שעות את הכניסה הרשמית שלך לתפקיד בכחול!
בטוחה שכולנו נוכל להיתרם מנסיונך המקצועי והאישי ומתשובותייך הנעימות.
איןאריות ושושן
 

iameden

New member
בהצלחה לאורים כהורים:)

ותודה רבה לשושן על שנים רבות מלאות חכמה...
 
נראה לי שקצת הקדמת את המאוחר...


אבל הרבה אנשים מפנטזים לדעת איך תיראה ההלוויה שלהם עצמם, אז נראה שקיבלתי הצצה.
 

iameden

New member
אה! איזה כיף שאת לא עוזבת!


איכשהו כשקראתי את אחת ההודעות שאחרי הבנתי שאת נפרדת....
אני מאשימה את שעות השינה שלי

סליחה ושמחה לשמוע שהבנתי לא נכון
 
אנשים, די! מה קורה פה?

בחייכם, ככה אתם מקבלים מנהלת חדשה?
איואריות ואני קצת עמוסות כרגע, כל אחת מסיבותיה. ביקשנו מאורים כהורים להצטרף אלינו לתגבור. נכון, היא חדשה כאן, יחסית. אבל התרשמנו ממנה, מהכתיבה שלה וכן, גם מהידע שלה, האישי והמקצועי. היא לא פה כדי לקדם את עצמה, אלא כדי לתרום ולחלוק מנסיונה. מה גם שהיא פה בכינוי אנונימי, בדיוק כמו כולנו.
במשך שנים היו בפורומים השונים מנהלים עם רקע מקצועי בתחומים רלוונטיים. היו רופאות, אחיות ודולות, מרפאות בעיסוק, מורות וגננות (כמו קרן שלנו, למשל) ועוד. כולם נהגו בשקיפות רבה לגבי מי שהם בחיים המקצועיים שלהם וכל הגולשים נתרמו מהידע שלהם.
אז יצא מצב של חוסר תיאום והנהלת הקהילות הכניסו אותה לניהול בלי שנודיע על זה לפני כן. באמת חבל. אבל קורה. כולנו בני אדם. מכאן ועד כל התיאוריות קונספירציה האלה והחשדות שאתם מעלים כלפי מניעים של מישהי שבאה הכי בטוב כדי לתרום ולעזור? ועוד אחרי שביקשתי להימנע מזה? זה מעליב נורא, זה מעכיר את האווירה בפורום והכי חשוב - זה לגמרי לא מגיע לה.
עכשיו אני מאוד מבקשת להניח לנושא, לקבל את אורים כהורים בברכה ובאהבה כמו שאנחנו תמיד עושים בפורום הזה, ואם למישהי יש שאלות פרטניות אליה, אלי או לאיןאריות אנחנו נשמח לענות במסרים.
 
למעלה