הוציאו לקטנה תפרים מהאמה

הוציאו לקטנה תפרים מהאמה

(כלומר מהאזור בין המרפק לכף היד, לא מהאצבע שקרויה אמה) והגננת אמרה שנמרח קלו-קוט על הצלקת.
בקופת חולים לא אמרו לי כלום על זה, ואין לי מושג אם כדאי.
למישהי יש תובנות בנושא?
 
אני מכירה קלו קוט וגם השתמשתי

לא אמרו לך על זה כלום כי זה קוסמטיקה ועוד באזור שולי מאוד. זה לא צלקת על הפנים או משהו אלא על היד. לא נחשב משהו ששווה טיפול. עם זאת, הגננת צודקת שקיימת משחת קלו קוט לטיפול בצלקות ואפשר להשתמש בה אם רוצים. היא עולה כ-100 שקל לשפופרת מאוד קטנה (שמספיקה להמון זמן כי מורחים שכבה דקה מאוד) וצריך למרוח פעמיים ביום לפחות למשך חודשים רבים. לא כואב או שורף או מפריע. ג'ל שקוף שנספג מיד. לבן שלי מרחתי על צלקת קטנה אבל בולטת בפנים ומראה הצלקת השתפר מאוד. לבת שלי מרחתי על צלקת ניתוחית גדולה ו... זה קצת כמו לנסות לרוקן את הים בכפית. אולי מראה הצלקת היה פחות טוב אם לא הייתי מורחת, אבל מין הסתם היא לא קרובה אפילו ללהיעלם.
מה שכן, צלקות מכל סוג לא טוב לחשוף לשמש, במיוחד בשנה הראשונה להיווצרותן, אז אם אפשר שרוול ארוך בשמש ואם אי אפשר אז להקפיד על קרם הגנה טוב.
 
כן, הצלקת במיקום מאוד בעייתי מבחינת

חשיפה לשמש. נכון לעכשיו היא לובשת שרוולים ארוכים, אבל נראה לי בלתי אפשרי להשאיר אותה בשרוולים ארוכים כל הקיץ, ומחממי פרקים כבר לא באופנה. חשבתי לעצב לה איזה צמיד מבד או משהו כדי לכסות רק את האזור הזה. או סתם שהיא תהיה בתחפושת של וונדר וומן כל הקיץ
(אין לנו באמת תחפושת של וונדר וומן...).
 
האם יכול לעזור לצלקת ישנה?

לבן 8.5 צלקת מגיל 1.5-2 על הסנטר, ממש ממש מכוערת. עם הזמן הצבע התחזק לממש אדום. בעבר לא ראו כי זה מתחת לסנטר, אבל בגלל הצבע רואים.
חשבתי אפילו לפנות למנתח פלסטי.
&nbsp
 
אין לי ניסיון בזה. ההנחיות אומרות להתחיל למרוח ברגע שמגליד

לא בטוח שאפשר לעשות משהו מבחינה כירורגית, אבל מנתחים פלסטיים לא נוגעים בילדים אלא אם מדובר במשהו שהוא באמת על גבול הצלת חיים / שיפור איכות חיים בצורה דרסטית. חבל על המאמץ שלך. מצטערת על הביאוס...
 

במבי264

New member
לפי מה שאני זוכרת

ונכנסתי עכשיו לאתר שלהם... אז ניתן לטפל עד שש שנים אחרי הפציעה, אבל עיקר השיפור נצפה בשנתיים הראשונות, והכי טוב לטפל כמה שיותר מוקדם. לא מפתיע.
אני חייבת להגיד שאני שמתי לעצמי על צלקות במשך חצי שנה (הסרתי נקודות חן) ובחלק מהמקרים זה עזר יותר ובחלק זה לתחושתי בקושי עזר. אני מניחה שזה תלוי בצורת הצלקת, המיקום והחשיפה לשמש. בכל מקרה, אם לא יועיל אז לא יזיק, אבל זה דורש מחויבות לתקופה ארוכה, כשלא בטוח שיהיו תוצאות.
 
בוודאי שאפשר :)

הבן היה בן 6. רגע לפני כיתה א' חטף חגורה של רכב בפנים.
הבת היתה בת שנה.
לשניהם מרחנו חצי שנה לפחות.
את יכולה לקשור לה בנדנה על היד כמו בהישרדות...
 
רגע! הזכרת לי שיש לנו

כאלה סרטים רחבים מבד לשיער שאפשר ללפף על היד, שהיא לבשה לאחד מאירועי פורים בשנה שעברה כחלק מתחפושת של קורה. אולי היא באמת תהיה מוכנה ללבוש את זה. אדבר איתה.
 

פריZמה

New member
אפשר קלו קוט

אבל הכי חשוב -שום חשיפה לשמש!!!!
בזמנו קנינו פלסטרים דקיקים בלי החלק של התחבושת באמצע, וכיסינו לה צלקת במשך קיץ
שלם. קלוקוט מרחנו בערב ואת הזדמן עוד פעם במהלך היום. ים, בריכה, קיטנה - רק עם פלסטרים
 
הפצע ארוך מדי לפלסטר רגיל.

אפשר לנסות כמה, אבל היא ממש פיתחה שינאה לפלסטרים עם העניין של התפרים.- כלומר, היא אוהבת לשים אותם, אבל שונאת להוריד.
 

פריZמה

New member
לא פלסטר רגיל!

מדובר בסרטים דקיקים וארוכים שאת גוזרת לפי האורך הנדרש ואין שום בעיה להסירם
 
למעלה