להשאיר ילד באוטו

שאלני1

New member
להשאיר ילד באוטו

שלום לכולם וחג שמח! אשמח לעמדתכם כדי לסגור ויכוח :
הייתם משאירים בחניון פרטי מקורה של הבניין בו אתם גרים, (אבל ללא שער), תינוק בן שנה ושמונה ישן לכמה דקות, עם אוטו מותנע ודלת פתוחה ויורדים לקחת משהו מהבית?
 
לא. לא כשאני לא בטווח ראייה

אני מסייגת שאסור להשאיר ילד ברכב ללא השגחה בכלל, אבל קרה לי שהשארתי ילד ברכב ויצאתי והתרחקתי כמה צעדים במורד הרחוב למשל. אבל לעולם לא בלי שיהיה לי קו ראיה אליו.
 
לא...

זה תמיד מבאס ממש להעיר ילד ישן...
אבל מצב בו ההורה יוצא מהרכה לכמה דקות בעוד שהוא מודע לכך שהילד ברכב הוא אחד המצבים השכיחים לשכחת ילד ברכב - לפעמים משהו יכול להשתבש בזמן שההורה מחוץ לרכב (מישהו מתחיל עם ההורה שיחה/ההורה מועד/ההורה נתקע במעלית או בכל מקום אחר...) והילד לבד ברכב...
יש לי עוד כמה חזיונות זוועה למקרים נוראיים שיכולים להתרחש...אבל לא רוצה לחפור יותר ממה שכבר חפרתי:)...
 
לא! לא לבד בגיל הזה ובכלל לא ברכב מותנע!

ממרומי שמונה שנות הורות, באף גיל לא משאירה ברכב מותנע בלי מבוגר. זה חוסר אחריות משווע.
בכלל לא משאירה לבד בחניון בלי קשר עין ילד יחיד, לא משאירה לבד לפני הגיל בו הם מסוגלים להתיר חגורה ולפתוח דלת בכוחות עצמם (לפחות חמש שש) וגם אז כשהחלו פתוח במקום מותר לחניה ורק לרגע כשחייבים.
 
לא להשאיר ברכב ממונע

אם ממש חייבים ,אז לפחות לקחת את המפתח. ולהשאיר דלתות.
 

mafe

New member
לא

קרה לי שהילדים היו חגורים כבר ושכחתי משהו בבית. כשזה בשעות הבוקר- מחכה דקה ותמיד מישהו מהשכנים יוצא ומבקשת להשגיח לדקה ורצה הביתה. אם אין שכן שמציל אותי ברגע הנכון- מתבאסת ומוציאה את הילדים איתי.
 
לא, אין מצב מבחינתי.

רכב ממונע, תינוק באוטו, אין שער לחניון- ממש לא מתאים.
הייתי מחכה ששכנ/ה שאת סומכת עליו/ה יגיעו ומבקשת שישמרו- ממש לא להשאיר לבד.
יכול לקרות כל כך הרבה דברים כמו מעלית שנתקעת, נפילה בדרך, מישהו שינסה לחטוף ויצליח בקלות כי גם הרכב ממונע, גם אין שער וגם הדלת פתוחה לרווחה.
 

נועה277

New member
קודם כל - ברכב מונע איןןןןן מצב

אני גרה בקרוואן במושב וכן משאירה אותם לפעמים ברכב פתוח כדי להיכנס רגע הביתה לקחת משהו. כשגרתי בבנין קומות לא עשיתי את זה.. רכב מונע אני לא משאירה בשום מצב - אפילו כאשר עוצרת מטר מתאי הדואר ויוצאת רק לכמה שניות - מוציאה את המפתח ולוקחת איתי.
 

danakama10

New member
אני רועדת מפחד רק ממקרא השאלה

זה אמיתי שהורה שוקל דבר כזה?
משהו מאוד לא תקין עם שיקול הדעת של הורה שכזה. מפחיד.
 
למעלה