התייעצות לגבי רכישת עגלת תינוק

התייעצות לגבי רכישת עגלת תינוק

הי חברים, שאלה לי אליכם לגבי קניית עגלה לתינוק. רצוי שתהיה קלה מאוד כי אני הולכת הרבה ברגל, איכותית ועם סל אחסון גדול. קיבלתי המלצות על עגלות בוגבו בי (כמו כאן [URL]http://www.moradbaby.co.il/product/%d7%a2%d7%92%d7%9c%d7%aa-%d7%aa%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%a7-%d7%91%d7%95%d7%92%d7%91%d7%95-%d7%91%d7%99-5-bugaboo-bee/[/URL]), מישהי מכירה? זה די יקר אז אני חייבת המלצות לפני שאני קונה. אם יש לכם המלצה לעגלה אחרת, אשמח.
תודה מראש.
 

הייבי

New member
עגלה מאוד פופלרית ומאוד יקרה

יש הרבה עגלות זולות ממנה שעונות לקטגוריות שהגדרת- איכותיות, נוחות להליכה עירונית ממושכת ובעלות סל אחסון גדול. לכי לחנות גדולה סטייל שילב/מוצצים לראות את מגוון עגלות פופלאריות. תנסי להסיע. תראי את הסל בעין. תתנסי בקיפול, סגירת הגגון, התאמת הגב ממצב שכיבה לישיבה. דגשים שלי בבחירת עגלה: גובה הידית מול הגובה שלך ושל בעלך. גובה העגלה- בעיקר סל השכיבה שלא תשברי את הגב ולחילופין שלא תאלצי לעלות על קצות האצבעות. נוחות הכנסה לבגאז'. קלות ונוחות הקיפול- תקפלי בעצמך בחנות.ואל תסתפקי בהדגמה בחנות. הם מקפלים כל יום כל היום. את לא מיומנת עד כדי כך ועם תינוק קטן לא בא לך להיתקע עם עגלה שלוקח 3 ניסיונות לקפל. שימי תיק כבד בתוך העגלה ותסיעי אותה בחנות לראות שנוח לך ושהיא לא הופכת כבדה מדי. תזכרי שהם רק מתחילים ב-3 קילו ילד. דיי מהר את דוחפת תינוק 6-9 קילן בלי בעיה. ושווה לשאול גם בפורום הורים לתינוקות. ולהמלצות: בייבי ג'וגר, ברייטקס בי אג'יל, מאמס אנד פאפס, פג פרגו בוק. כולן עגלות מאוד פופלריות ולדעתי משמעותית יותר זולות
 
תודה!

מרוב הנסיונות וההתלבטויות יש לי כאב ראש ואני כבר לא יודעת מה נוח ומה לא
 

pnini31

New member
בוגבו בי 5

היי ליהיליהי,
יש לי בוגבו בי 3 - המשמשת ילדה שניה בת שנה וחצי.
היא עגלה מושלמת ! באמת.
קלילה, נוחה ויפה. ניתן לקפל ביד אחת ולא תופסת הרבה מקום ברכב.
מה שעוד אהבתי בה, שאת לא צריכה לקנות עגלה אחת שתתאים לבנים ובנות, את יכולה להחליף ברגע ריפוד וגגון :)
ממליצה עליה בחום. את תהני ממנה מאד.
 
מתנצלת אם פגעתי

החנות הזו מפרסמת בפורום מדי כמה חודשים תחת כינויים משתנים.
בהנחה שאת אינך מפרסמת מטעם האתר, ממליצה לך למצוא חנות אחרת לרכוש בה את העגלה שאת בוחרת.
 
אני לא הייתי קונה

מילא שהבוגבו בי יקרה אבל היא ממש נמוכה. לי זה היה שובר את הגב. זו לא עגלה זה טיולון בעיני, זה גובה שמיועד לילד שיודע לטפס לבד לעגלה.

אני הייתי הולכת על הסיטי מיני 4 גלגלים
 

mafe

New member
קלה זה פרמטר חשוב?

אני קניתי יויה (החיקוי הסיני של היויו) לצורך פיזור הילדים בבוקר ברגל, כי יש לי קיצור דרך משמעותי דרך מדרגות, והיה חשוב לי היכולת להרים את העגלה עם הפעוט בתוכה. בזמנים אחרים אני הולכת עם ברייטקס, וההבדל במשקל משמעותי.
אם תצטרכי כמוני להרים את העגלה- לכי על הקלילות, הבדל של 3 ק"ג במשקל זה קריטי. אם אין צורך כזה, רק להליכה, הייתי הולכת על כל אחת מהעגלות שהמליצו לך במחיר סביר. אני מרוצה מאוד מהברייטקס למשל.
 
כן חשוב

אבל אי אפשר לקבל הכל. צריכה להתפשר על משהו
. זהו, בשבוע הבא תהיה לי עגלה -
By hook or by crook
מספיק להשתגע

&nbsp
 
לי יש בוגבו בי 3

אני יחסית לא גבוהה במיוחד כך שזה נוח לי אבל העגלה עצמה נמוכה.
הקיפול שלה קל ומהיר והיא מאוד נוחה בהתניידות. לי למשל היה חשוב עגלה שהיא גדולה ומרווחת אבל לא מאסיבית בגודל והבוגבו ענתה על זה.
&nbsp
זה מאוד תלוי בצרכים והכי טוב ללכת לחנות של דברים לתינוקות ולהניח משהו כבד בתוך העגלה ולהתנייד איתה בתוך החנות כדי לבדוק אם מתאים ונוח. עשינו את זה והסתכלו עלינו כהזויים ותוך חמש דקות כולם עשו את זה כי הבינו את הקונספט

&nbsp
בדיוק פתחתי שרשור עגלות בפורום "הורים לתינוקות"- מוזמנת גם לשאול שם.
 
תודה!

החלטתי שאני חייבת להיסגר כבר על משהו. בעלי כבר לא יכול לשמוע את המילה (העגלה )
 

מ צ ד ה

New member
בשני ילדיי הראשונים הייתה אינגליזינה ללא

אמבטיה שמאוד אהבתי היות והתקפלה ביד אחת ונכנסה לבגאז' הקטן שלנו ועוד כמה דברים שכבר איני זוכרת.
היא נמסרה ועדיין עושה עבודתה נאמנה.

לתינוק החדש קניתי את הסיטי מיני 4 גלגלים (ואמבטיה שאלתי מחברה - האמבטיה עברה כבר מס' ילדים וחברים והשאלות ונריאת כחדשה) וגם עגלה זו נהדרת! האמבטיה גבוהה מאוד, הסל שלה מרווח, יציבה, האמבטיה משמשת כמיטה גם כיום במהלך היום, היא מתקפלת ביד אחת (אך מצריכה 2 ידיים לפתיחה - מה שלא קרה באינגליזינה) ותתאים גם לבגאז' קטן (ע"י פירוק גלגל או שניים בשיא הקלות) והמחיר שלה נגיש.
 
למעלה