יום הולדת שנה לבני הבכור

רותם1211

New member
יום הולדת שנה לבני הבכור

בחודש הבא המתוק שלי חוגג יום הולדת שנה,
אני מחפש רעיון למתנה שאני יכולה לרכוש בכסף עבור ילדי הגן,
אפשרות גם למתנה שאפשר להעניק לגן עצמו וכך המתנות ישארו לאורך זמן בגן, אין לי תקציב לכן כל הצעה מבורכת.
 

הייבי

New member
2 הצעות

אם הכוונה היא לתת הפתעה לילדי הגן שהולכים איתה הביתה אז אצלנו מקובל לקנות משהו קטן סביב 5-6 שקלים. יש בחנויות בסגנון מקס סטוק כל מיני שטויות קטנות - פאזלים מעץ, מכוניוץ צעצוע וכו.. אם את רוצה משהו לגן אז אפשר לקנות כמה ספרים חדשים לספריית הגן (כדאי להתייעץ עם הגננת מה חסר להם)
 
אם גם הילדים האחרים בני כשנה,

יש מעט דברים במקס סטוק שיתאימו - מכוניות צעצוע, למשל, ממש לא, כי הן מאוד מסוכנות מבחינת חלקים קטנים, מתפרקות בקלות, וכו'.
 

הייבי

New member
אני לא חושבת שאת צודקת

אני קניתי מכונית צעצוע שמורכבת חתיכה אחת במקס סטוק. מהסוג שמושכים אחורה והיא נוסעת קדימה. וזו רק דוגמא. אפשר לקנות כדור גומי צבעוני קופץ. בובת פרווה קטנה. ספר מילים ראשונות/צבעים/חיות קטן. במקס סטוק ודומיהן צריך לבוא לעשות סיבוב ולראות מה יש בזמן אמת. כי המלאים כל הזמן מתחלפים.
 
יכול להיות. המכוניות שאני ראיתי (או יש לי)

משם התפרקו בקלות (והן דומות מאוד לתיאור שלך) - הן פשוט עשויות רע, מחומרים לא עמידים, וכו' (אני דווקא התלהבתי כשקיבלנו את הצעצועים, אבל ההתלהבות עברה מהר כשהמכוניות התחילו להישבר תוך מעט מאוד זמן. גם אפרוח קופץ קיבלנו משם - שגם התפרק מייד). וכשאני עשיתי את הסיבוב הנ"ל במקס סטוק כדי לחפש מתנות ליום הולדת, מצאתי מעט מאוד שמתאים לפעוטות - ולכן כתבתי את זה (לא כתבתי שאין כלום - רק שיש מעט מאוד). יכול להיות שבסניפים אחרים או בזמנים אחרים זה אחרת.
 
מזל טוב לך (ולתינוק). אני הייתי מוותרת על מתנות לפעוטות

לטעמי כל כך לא אקולוגי המנהג הזה של מתנות לילדים 20 פעמים בשנה כמנין הילדים בגן. מה גם שבגיל שנה הם לא ממש מבינים.
מנסיוני חלק גדול מההורים מעונין לחסוך ולהפטר מהמטלה ולא נותן את הדעת על מה הילדים יקבלו. וכך תוך שעה מתקבלת ערמת פלסטיק (ספרים ללא מלל / בובות שיש לכל ילד כבר עשרות מהן...) לא אקולוגית. ובני השנה -שנה וחצי שבקבוצת הגן ממילא לא מבינים האם הם קיבלו או לא או כן ומה. לשמחתי רב הגננות אצלן התחנכו ילדי בקשו שלא לחלק הפתעות מעבר לעוגה או בלון (בגיל מבוגר יותר, כמובן).
כמו שחשבת איתנו - עדיף לקנות באותו סכום מתנה יפה לגן, שכן תשמש את הפעוטות ולא תושלך לפח. ואם כן תבחרי במתנות לפעוטות - לא מתפרקת שמושלכת מיד, הדלי והכף שהציעה חייבתלהגיב או כדור כפי שהציעה הייבי נראים לי תואמי גיל ויחסית נחוצים ולא מתפרקים.
ושוב - יום הולדת שנה שמח :)
 
אם את מחפשת משהו "לחלק" אז גם ממתק יעבוד

אפשר לחלק שקית במבה קטנה (15 גרם) אפילו וילדים בני שנה יהיו סבבה עם זה. אישית אני נותנת במבה בגיל שנה, אם את חושבת שהורים אחרים לא נותנים אז אפשר כמובן לחפש אלטרנטיבות אחרות. בגזרת המתוקים אפשר קאפקייק חמוד במנג'ט חגיגי, אפשר קייקפופס עטופים יפה בצלופן עם סרט על מקל סוכריה, אפשר עוגיות חייכן או שקית עוגיות חיות קטנה.
אם אם בעניין של בריא יותר אז אפשר להכין פרחים מתותים ולתת לכל ילד פרח. זה כלום עבודה. נועצים על קש במקום על שיפוד וזה בטיחותי. אפשר גם להכין שיפודי פירות (שוב על קש או על מקל סוכריה).
מתנות שמתאימות לגיל הזה ואין בהן בעיה בטיחותית הן גרביים (אם כי כבר מתחמם), כובע שמש, גלגל ים, מצופים, ערכה קטנה של משפך וכלים למשחק בחול, ספר קשיח (יש ברשתות הכול בדולר זולים), בובות עם עיניים גדולות...
 

מישל12ל

New member
דוגמא למתנה

אתה יכול לחלק מדבקות שכאלו -
http://www.nickname.co.il/מוצרים/מדבקות-כיף
עם שם הילד, ולחלק לכל אחד מהילדים.. יכול להיות פתרון שימושי להורים שמביאים קופסאות ודברים נוספים שמתאימים לגילאים האלו..
כמו כן, לדעתי אין הרבה ילדים בגן של הבן שלך לכן המתנה יכולה להיות פרקטית ושימושית ולא יקרה כלל...
מקווה שעזרתי
 
למעלה