נפרד קשה כי בא מוקדם

נפרד קשה כי בא מוקדם

הילד בן שלוש וחצי, כמה שנים באותו הגן, רק קבוצות שונות. אני חייבת להביא אותו ממש מוקדם, כך שיוצא שהוא ראשון, גג שלישי בגן, בעלת הגן או אחת הסייעות מקבלת אותו. נפרד קשה.
אם מביאים אותו מאוחר יותר, כשהגננת נמצאת ויש פעילות בגן, והרבה ילדים, רץ פנימה בלי להיפרד.
אוהב ללכת לגן, יש חברים.
אין לי אפשרות להביא אותו באיחור, אז מחפשת פתרון ממש ממש יצירתי.
 
איך את יודעת מה קורה כשמביאים אותו מאוחר יותר?

מתי כן התאפשר להביא אותו מאוחר יותר? וכמה מאוחר יותר זה מאוחר יותר? כלומר, אולי כן אפשר להביא אותו קצת יותר מאוחר ולסדר משהו עם המסגרות האחרות שאת צריכה להגיע אליהן (כולל העבודה)?
 
הבאתי אותו מאוחר כמה פעמים

חצי שעה מאוחר יותר, כי הייתי חולה או כי סתם איחרתי לרכבת ולא היה טעם למהר.
היום, אגב, הבאתי אותו מאוחר והוא היה ראשון. הזוי, הגן היה ריק, גם הקבוצה הסמוכה. כשיצאתי, ראיתי כמה ילדים שרק הגיעו. כך שהיום גיליתי שאין וודאות שאבוא מאוחר והפרידה תהיה קלה.
אין לי אפשרות לאחר כי לא אספיק לאסוף. רק עזרה בתשלום, אבל קשה למצוא, וגם לכאורה מיותר כי נרגע די מהר.
 
בעבודה לא יכולים לעשות איזה סידור של

להגיע רבע שעה יותר מאוחר ולהוריד רבע שעה מההפסקה או משהו? בכל מקרה, במקומך לא הייתי מסתפקת בסטטיסטיקה הקטנה שעשית על מה קורה אם את מאחרת בחצי שעה, אלא מדברת עם הגננת (או מי שנמצא בדרך כלל בבוקר) ושואלת אותה מתי בדרך כלל מגיעים הילדים האחרים, ואולי עושה עוד כמה בדיקות משלי לוודא שמה שהיא אמרה זה נכון - ואז בודקת אם אפשר לעשות סידור בעבודה. אבל דיברת על הרכבת, אז יכול להיות שבאמת הגמישות שלך מבחינת הגעה די מצומצמת - לא יודעת כל כמה זמן יוצאת רכבת לאן שאת צריכה להגיע.
 
בעבודה אין גמישות

אין הפסקה ואין מאיפה להוריד. מדי פעם אפשר לא להשלים, פעם בשבוע נניח. אני יודעת בוודאות שיש שלושה ילדים שמגיעים בשבע, זאת הסיבה שלא עברו לגן עריה. אני בטוחה שהיום היה חריג. כי כשאני באה מוקדם, לרוב יש שני ילדים.
 
אה, לא הבנתי שמדובר בשבע.

זה באמת מוקדם. אז אולי תנסי לקרב יותר בינו לבין שני הילדים האחרים שמתחילים מוקדם (נניח, להפגיש אותם אחרי הצהריים כמה פעמים, וכו'). אם אחד מהם או שניים מהם יהיו חברים טובים שלו, אולי לא יהיה לו אכפת שמדובר רק באחד או שניים. לבת שלי יש חבר מאוד טוב בגן (שהוא גם שכן שלנו, והם נפגשים המון), ואני די בטוחה שהיא הייתה שמחה מאוד להגיע לגן כל בוקר ולשחק רק איתו.
 

MotheRonit

New member
כשהייתי קטנה אני ממש זוכרת שהתחננתי לבוא ראשונה

למשחק קראו פלינו - הסייעת הייתה מושיבה אותי מולו לפני שבכלל הגיעה הגננת או ילדים אחרים והייתה עוסקת בשלה ולא שומעת ממני בכלל.
כמה זמן לוקח עד שמגיעים ילדים אחרים? אפשר למצוא משחק שיהיה לו כמשהו מיוחד כזה?
 
למעלה