חולקת איתכן תסכול

Cafe Latte

New member
זה קצת מוזר מה שאת אומרת..

כשניהלתי פורום, לפני בערך 6-7 שנים, יכולנו למחוק הודעות שלא תאמו את רוח הפורום, וזה היה לחלוטין לשיקולינו וכשר לגמרי. הודעות שהעכירו את האווירה, ופגעו באנשים - נמחקו, וחלק גדול מהפעמים, המגיבים הפוגעים (הקבועים, יש לציין, בדיוק כמו פה) פשוט נחסמו (זמנית, או לתקופה ממשוכת יותר). למה אי אפשר לעשות את זה עכשיו?
 

Internet Mom

New member
טוב, אני מרגישה קצת לא נוח

שכל הדיון הזה נוצר סביב מסר שהוא אכן שנוי במחלוקת: זה בסדר לכתוב שהמסר שלי נתפס כמסר פרסומי. עד כאן אין מחלוקת. למרבה הצער הדיון לא נעצר במסר הענייני הזה.
&nbsp
לדעתי לא צריך לסמן אדם מסוים, מספיק שמנהלות הפורום יסמנו כל תגובה פוגענית ואלימה ויבקשו לעצור את הדיון סביבה. אולי אפשר לחנך בהדרגה את המשתתפים מה לא מקובל וחורג מהנורמות של הפורום, או לפחות לקחת את הכיף מאלה שמחפשים לריב.
 
כלומר, לדעתך הספר שלך היה צריך לקבל

אך ורק תגובות חיוביות? זה אשכרה ניצול ציני של הפורום - לשים פרסומת בפורום שאינו אתר פרסומי, ואז לאסור על התנגדות לתוכן הפרסומת "כי זה חורג מהנורמות של הפורום"... (ועוד לרצות "לחנך" את המשתתפים של פורום שאת רוצה רק לפרסם בו ולמנוע ביקורות שליליות על המוצר שלך...).
בהחלט אפשר להעביר איזו ביקורת שרוצים על המוצר שאת מפרסמת (ובלית ברירה גם על יוצרו, שקשה לנתק מהמוצר שהוא ייצר), ואין שום סיבה שזה ייעצר רק בעניין של התנגדות לפרסום. כל עוד הפרסומת נמצאת, לגיטימי לכתוב מה שרוצים על המוצר המפורסם.
וספציפית את זאת שביקשת את הביקורת על המוצר הספציפי (אחרי שהעברת ביקורת על הניק שלי ואיחלת לי בריאות...), כך שתכלס אין לך אלא להאשים את עצמך.
ובאמת הגיע הזמן שתפסיקי להשתמש בתפוז כאתר הפרסום הפרטי שלך.
 
למעלה