איןאריותכאלה
New member
על יחסי אחים, יצירה ואנרגיה הורית - אשמח לפתרונות פרקטיים
בבית גדולה יצירתית באופן מיוחד בכתה א', ופעוטה בת שנתיים ורבע שגם היא יצירתית באופן מיוחד, ואוהבת לצייר על הרצפה, הקירות, הבובות, המצעים ומה לא.
למרות שאני קונה רק טושים על בסיס מים יש כמה כתמים עקשניים ברחבי הבית שטרם הצלחתי לנקות.
ואני גם רוצה לתת לגדולה מרחב יצירתי גדול יותר עם חומרי יצירה נוספים כגון צבעי גואש ומים ועוד.
מספיק שאני במטבח מכינה א.ערב או בשירותים, וכבר צצים להם ציורים על הרצפה ועל הקירות.
בעלי משתגע ודורש להוציא לאלתר את כל חומרי היצירה מן הבית.
אגב, הגדולה גם מאד אוהבת ליצור בבוקר וסיכמנו שאם היא מתלבשת ומתארגנת מספיק מוקדם מותר לה לצייר כמה דקות לפני שאנחנו יוצאות לבית הספר.
איך ליישב בין הצורך האומנותי של הגדולה לנזקים שהקטנה מחוללת?
אני לא מצליחה להשגיח עליה כל שניה
האם הפתרון היחיד הוא להחרים את חומרי היצירה ולעשות אותה רק באופן מרוכז כשאני משגיחה עליה מקרוב (בלתי אפשר מנסיוני, תמיד למישהו יש קקי / מישהו צמא ואני לא מצליחה להיות נוכחת 100% בתפקיד השוטר, ומודה שאני גם לא מתה על זה, אבל אולי כאן טמון הכשל?).
עצותיכן הטובות יתקבלו בברכה
בבית גדולה יצירתית באופן מיוחד בכתה א', ופעוטה בת שנתיים ורבע שגם היא יצירתית באופן מיוחד, ואוהבת לצייר על הרצפה, הקירות, הבובות, המצעים ומה לא.
למרות שאני קונה רק טושים על בסיס מים יש כמה כתמים עקשניים ברחבי הבית שטרם הצלחתי לנקות.
ואני גם רוצה לתת לגדולה מרחב יצירתי גדול יותר עם חומרי יצירה נוספים כגון צבעי גואש ומים ועוד.
מספיק שאני במטבח מכינה א.ערב או בשירותים, וכבר צצים להם ציורים על הרצפה ועל הקירות.
בעלי משתגע ודורש להוציא לאלתר את כל חומרי היצירה מן הבית.
אגב, הגדולה גם מאד אוהבת ליצור בבוקר וסיכמנו שאם היא מתלבשת ומתארגנת מספיק מוקדם מותר לה לצייר כמה דקות לפני שאנחנו יוצאות לבית הספר.
איך ליישב בין הצורך האומנותי של הגדולה לנזקים שהקטנה מחוללת?
אני לא מצליחה להשגיח עליה כל שניה
האם הפתרון היחיד הוא להחרים את חומרי היצירה ולעשות אותה רק באופן מרוכז כשאני משגיחה עליה מקרוב (בלתי אפשר מנסיוני, תמיד למישהו יש קקי / מישהו צמא ואני לא מצליחה להיות נוכחת 100% בתפקיד השוטר, ומודה שאני גם לא מתה על זה, אבל אולי כאן טמון הכשל?).
עצותיכן הטובות יתקבלו בברכה