סדר יום לגיל שנה וחודשיים

בועת sabon

New member
סדר יום לגיל שנה וחודשיים

הפעוט איתי בבית. שיטוט ברחבי הרשת לא הניב סדר יום שמתאים לנו. הבעיה היא בעיקר חוסר סדר בשעות השינה שלו, ובשעות הארוחות שלנו ששונות מסדר יום מקובל.
בבוקר אני לוקחת יחד איתו את הגדולה לגן אז ארוחת הבוקר היא סביב 8:30-9:00. בצהריים אנחנו אוספים אותה מהגן ב 14:00 ואז גם אוכלים יחד ארוחת צהריים. ביניהן או מקבל פרי ובקבוק או שני בקבוקים (כי לא תמיד אוכל את הפירות).
השינה היא הבעיה הקשה יותר. לאחרונה מוותר על שנת בוקר ועייף מאוד לקראת 11:00 אבל זה משתנה כל הזמן (שיניים, מחלות, לילות קשים ומה לא...).
בקיצור, מי שבמצב דומה/היתה שם, אשמח להצעות לסדר יום שאולי יעזור לסדר את השינה שלו.
 
בת שנה וחצי איתי בבית

אותו קונספט, אוספים ממסגרות בצהריים וכו'.
אני לא מחכה לארוחת הצהריים המשותפת עם הגדולים כדי להאכיל את הקטנה. היא יכולה להצטרף ולנשנש איתנו אבל אם היא רעבה בשעה מוקדמת יותר אז אני נותנת לה (עד כמה שזה מבאס אותי כי אני רוצה ארוחת צהריים משותפת אבל אני מבינה שיש לי עוד חיים שלמים של זה לפני וכרגע זה פחות מתאים לה כנראה).
כשאספתי מהגן ברגל הייתי משכיבה לשנץ בעגלה ואז לוקחת אותה ישנה לאיסופים. עכשיו שאני אוספת מבית הספר ברכב אני מתזמנת ככה שאני מכניסה אותה לרכב כשהיא עייפה, נותנת לה בקבוק ואז מתחילה נסיעה והיא נרדמת. לפעמים זה אומר שאני צריכה לעמוד מחוץ לבית הספר רבע שעה או אפילו חצי שעה ולהמתין אבל שווה לי בשביל שהיא תישן צהריים כמו שצריך בשעה סבירה. אחרת היא היתה מסרבת לישון ונרדמת לי לשנץ בארבע בדרך לחוגים מה שהיה הורס את הערב עוד יותר.
 

לילי73

New member
בגיל הזה הבת שלי הייתה בבית

וגם היה צריך לאסוף את הגדול מבית הספר יחד איתה
מה שעשינו זה בשלב שהיא התחילה לוותר על שנ"ץ זה להשכיב מוקדם. הייתה אוכלת א. צהריים ב11:30 וב12 מרדימים. משכיבים בעגלה ויוצאים עם העגלה לאיסוף. לפעמים היא הייתה מתעוררת ולפעמים לא. אבל גם אם היא הייתה מתעוררת ב14 עדיין ישנה שעתיים. היו ימים שהיא לא הייתה מסכימה לא. צהריים כי הייתה עייפה מדי וחיפשת בקבוק. אז היא קיבלה אותו ואכלה צהריים ב14.
אם את אוספת עם אוטו אז העצה של שושן טובה מאוד.
בכל מקרה אין ברירה אלה להשכיב מוקדם יותר כשמתחילים לוותר על שנת בוקר. בגיל הזה לא יכולים להיות ערים כל כך הרבה שעות
 
למעלה