לא מצליחים לגמול מבקבוק

לא מצליחים לגמול מבקבוק

ן שנתיים ועשרה חודשים שאוכל מעולה, לא מוכן לוותר על הבקבוק בבוקר ובערב. בערב התחלנו להוריד אם אכל הרבה בארוחת ערב, הוא מקטר אבל מסבירים לו שאכל הרבה ותכאב לו הבטן.
בבוקר הוא קם תמיד הפוך, וישר דורש בקבוק. לרוב אוכל את כולו (כ- 250 מ"ל). אגב, אנחנו ממש מדללים את הריכוז, נותנים חצי ממה שאמורים כדי לא להעמיס עליו. לא פעם אחרי חצי שעה רואה את האחים שלו אוכלים ארוחת בוקר ורוצה גם (הרבה פעמים גם מקבל - קצת קורנפקס עם חלב, אקטימל וכד'). בגן אוכל ארוחת בוקר.
אחרי ששתה היום אקטימל, חשבתי להציע לו מחר בבוקר. הבעיה היא שבבוקר הוא קצת מנומנם, ואז האקטימל יישפך לו, הוא יבכה ולמעשה לא ייצא מזה שום דבר טוב. אני גם רוצה לנתק את הקשר בין השינה לאוכל. מה לדעתכן?
אגב, לא יודעת האם זה משנה, אבל הוא לא לוקח מוצץ
 
אצלנו שותים אקטימל בקש

את הקש נועצים במכסה של האקטימל בלי לפתוח (צריך להחזיק נמוך יחסית ולנעוץ חזק. תנסי פעם-פעמיים. זאת מיומנות נרכשת). ואז פחות נשפך גם אם מנומנם.
 
גם לו נתתי לשתות היום עם קש

יש לו בעיה עם שרירי הפנים, והטיפול הוא שימוש בקש.
עדיין נשפך, אבל פחות מהרגיל.
אבל זה סתם יחליף תות אחת בשנייה, לא?
 
השאלה מה הבעיה שלך עם הבקבוק

לי מפריע ילד בגיל הזה ששותה מבקבוק של תינוקות. מפריע קונספטואלית יותר מהכול.
מפריע לי גם ילד שניזון מפורמולה של תינוקות כי בסופו של דבר זה מזון מעובד ותעשייתי. לא שאקטימל הוא לא מעובד ותעשייתי, או בכלל כל האוכל שאנחנו אוכלים, אלא אם כן מגדלים אותו לבד בגינה, אבל שוב, מבחינה קונספטואלית, מעדיפה שהילדים שלי, מגיל מסוים, יאכלו אוכל "רגיל" ולא כל מיני פורמולות ואבקות.
העובדה שהילד פוקח עיניים ולא מסוגל להתעורר בלי לשתות משהו לא מפריעה לי. למה לא? כי זה בעיני הטבע האנושי. אנשים מתעוררים צמאים אחרי שנת לילה, או רעבים, או סתם מסטולים. כמה מאיתנו לא מוכנים שידברו איתם לפני השלוק הראשון של הקפה או השאכטה הראשונה מהסיגריה? או בכלל יש אנשים שמתעוררים עצבניים ועדיף לא להתקרב אליהם ככה חצי שעה-שעה עד שיתעוררו כמו שצריך. אז מהבחינה הזאת, העובדה שהילד צריך לשתות משהו מעורר בבוקר לא מפריעה לי. אני אבחר את הדבר הכי בריא/מזין שאפשר לתת לו, אבל העובדה שצריך לתת לו שתיה כשלעצמה לא מפריעה לי.
 

Et tu Brute

New member
לדעתי המקרה של הבוקר שונה מהמקרה של הערב

בערב חשוב לנתק כמו שאמרת את הקשר בין הבקבוק להירדמות (אתם מצחצים שיניים אחרי הבקבוק?) אבל בבוקר זה נראה לי פחות קריטי - גם אני חייבת לשתות משהו בבוקר לפני שאני נכנסת לעניינים, לא נראה לי כזה ביג דיל שכך גם הילד. הייתי מקטינה את הכמות ועוברת מבקבוק לכוס (אצלנו אני עושה עניין גדול מ"כוס עם קש", כדי שזה ייראה פי אלף יותר שווה מבקבוק - יש לנו מן כוס כזו של סקיפהופ עם קש מובנה).
 

ליאת של עדי

New member
מנהל
פרידה מהבקבוק

הגדול כמעט לא שתה בקבוק. השני נפרד בטקס רב משמעות בגיל שנתיים. הוא אסף את הבקבוקים והמטרנה וזרק לפח, קיבל מתנה וארוחת ערב חגיגית בסלון.
הקטנה שכמעט בת שנתיים, אני אגמול מתי שהוא, עוד כמה חודשים, לא הרבה. זה מיותר כי היא אוכלת ואין שם בעיות, זה סתם מקים אותי בלילה/לפנות בוקר לבקבוק.
בבוקר אין בקבוק, יש קורנפלקס בצלחת עם חלב, הרגל של שנים עם הגדולים. אצל אחרים זה בקבוק, אצלנו זה עוד ארוחה לנקות אחריה...
 
למעלה