מי מבינה בגנים פרטיים שבהסדר של משרד החינוך?

מי מבינה בגנים פרטיים שבהסדר של משרד החינוך?

ביקשתי להירשם לגן ערייה, אבל אמרתי שאם לא יתאים לי, נוכל להמשיך בגן הפרטי שהוא בהסדר. בגלל שהיא אוהבת כסף, הנחתי שנוכל להירשם בכל מועד. לדוגמה, אחרי שיודיעו לי שקיבלנו גן שלא מתאים לנו. אתמול היא אמרה שבגלל ההסדר, הרישום הוא רק באותם התאריכים כמו הגנים העירוניים. ושהרישום הסתיים. שהיא יכולה לרשום אבל יכולות להיות בעיות עם הסבסוד. ואני בכלל לא בטוחה שאפשר להירשם רישום כפול מבחינת הערייה כי אני צריכה להביא משם איזשהו טופס.
מי מבינה ויכולה להסביר?
 

mitmit11

New member
לא נכון

אני יודעת בודאות על כמה מקרים בהם נרשמו לגן מסובסד גם הרבה אחרי תקופת הרישום.
&nbsp
כן יש צורך להסדיר טופסיאדה מול העירייה על פינוי מקום בגן העירוני ועל תפיסת מקום בפרטי (על מנת לקבל את הסבסוד).
 

כפרקי

New member
מוסיפה

אנחנו בגן עם סבסוד.
הרישום לגן לא ממש פורמלי והבעלים מאוד גמישה וסומכת על המילה של ההורים. בטח שלא היה עניין של תאריכים.
לא יצא לי למלא שום טופס לעיריה, הכל בוצע על ידי הגן.
 
גן פרטי

אצלינו דרשו רישום מסודר לגן הפרטי דרך העירייה בזמן הרישום של כולם. בהתחלה נרשמתי לגן עירייה. ברגע שרשמתי לפרטי הייתי צריכה לבטל את הרישום לגן העירייה (או שזה התבטל אוטומטית - לא זוכרת בדיוק). אבל כל זה היה בתקופת הרישום של העירייה. לא יודעת אם היו מאפשרים מעבר מאוחר. אני מניחה שכן, אבל יש להניח שזה על בסיס מקום פנוי (כי לא אפשרו רישום כפול). מהתגובות הקודמות כאן, יכול להיות שלעיריות שונות יש הנחיות ופרוצדורות שונות.
 

crunchim

New member
אולי זה שונה בין עיריות שונות

אבל אצל בגדולה שלי, לפני שנתיים רשמתי לגן עירייה, ורק סביב חודש מאי אושר גן פרטי שיהיה מסובסד - ואז היה אפשר לשנות אתה הרמשה בלי בעיה.
השנה - הודיעו מראש שצריך להרשם גם לגנים המסובסדים בתאריכי ההרשמה של גני העיריה. נתבקשנו לשלם כבר לגן הפרטי, ויש טופס שנקרא "נספח ד'" שעל הגן הפרטי למלא ועל ההורים לחתום ולהעביר לעיריה.
אבל שווה לברר במקום מגוריך.
בכל מקרה לא נראה לי שאמור להיות הבדל מבחינת הסבסוד.
 
למעלה