התייעצות בנוגע לרישום ילד מסגרת תמ"ת

happy mama1

New member
התייעצות בנוגע לרישום ילד מסגרת תמ"ת


שלום רב, אשמח לעזרה מנסיונכן. יש לי ילד במעון בפיקוח התמ"ת, יש להודות שמאד מרוצה. אני יחידנית ושכר הלימוד מסובסדבחלקו .קיבלתי כרגע זימון לרישום לגן טרום חובה. בספטמבר הוא יהיה כמעט 2.9 . כאשר הצלחתי לתפוס את מוקד התמ"ת נאמר לי שאם גילו בעת הרישום לא יעלה על 2.9 הוא עדיין יהיה זכאי להיות באותה מסגרת. מה שכן שכחתי לשאול האם גם תהיה זכאות לסבסוד ומכיוון שהמוקד כרגע לא עונה אשמח לעזרה. במידה ולא אהיה זכאית אני חייבת לרשום ליול"א (יום לימודים ארוך) באחד מהגנים העירוניים. המסגרת השניה (גן עירוני) לא באה לי טוב כרגע ( חופשות, שעות פעילות ועוד ) בייחוד שהמסגרת הנוכחית עונה על כל הצרכים. תודה מראש לכל תשובה
 

miromiro

New member
הזכאות לרישום כוללת את כל הזכויות האחרות

את תמשיכי לקבלן בשנה שהוא שם. יש אתר של משרד הכלכלה עם הפניה ל"מעונות היום" שם ניתן לשאול שאלות ולקבל תשובות,כדאי שתהיה לך תשובה כתובה. זה לא מזיק.
 

happy mama1

New member
תודה

האמת שדי "חרשתי" את האתר שלהם, יש מספר הערות שגרמו לי לחשוב שהזכות לשנת הלימודים הבאה תישלל לי. אנסה לקרוא שוב ואולי אצליח לדבר עם המוקד אם כי הנציגה בזמנו אמרה שהחוק יכול להשתנות בקרוב .
 

happy mama1

New member
בעייתי

אני חוששת שאצא בסוף קרחת מפה ומשם..כלומר אפספס רישום לגן עירייה שלמיטב הבנתי הוא עד פברואר ובגן הנוכחי לא אוכל כלכלית להמשיך
 

miromiro

New member
לכן הצעתי לך לחפש תשובה באתר. עד כמה שאני יודע

אם ילד בראשון לספטמבר זכאי להרשמה במעון, כל הזכויות נשמרות עד לסוף אותה השנה. מציע לך לקבל מהם תשובה דרך האתר או ממפעילת המעון בדיוק בשביל שלא תשארי קרחת.
 

מירי מי

New member
אני ממליצה לך לרשום כרגע לגן עיריה

ליתר ביטחון. אחר כך תמיד תוכלי לבטל.
אצלי גם היתה ילדה ספק-זכאית, רשמתי אותה גם לגן עיריה וגם לתמ"ת, בימים האחרונים של אוגוסט (!!) קיבלתי תשובה חיובית מהתמ"ת, ואז ביטלתי בקלילות רבה את הרישום לגן העירוני, אף אחד בעיריה לא הרים גבה. אין אפילו דמי רישום. כלום.
 

happy mama1

New member
היי

תודה על התשובה, הייתי "נטולת אינטרנט" ורק עכשיו קראתי את התשובה. בהחלט חשבתי לרשום גם וגם, אבל כן יש דמי רישום. סביב 180 ש"ח כי זה למסגרת יום לימודים ארוך, במידה ומבטלים הכסף לא יוחזר :( הבעיה עם התמ"ת שהנציגה אמרה שהחוקים מאד נזילים. נניח היום ילד שטרם מלאו לו 2.9 זכאי גם אם בעוד שבוע הוא כן בגיל הזה.לגבי שנת הלימודים הבאה הם יידעו רק בחודש מאי כאשר תתחיל ההרשמה.
 
למעלה