אין כמו החיבוק הראשון

אין כמו החיבוק הראשון


אני יודעת שהפרויקט הזה כבר הוזכר פה בפורום (וטוב שכך!) אבל רק כדי לעשות קצת סדר ואולי לגרות עוד כמה מכן להשתתף -

מדי שנה ננטשים מאות תינוקות על ידי הוריהם בבתי החולים בישראל. התינוקות מאושפזים במחלקות השונות של בתי החולים, לעיתים למשך חודשים ארוכים, בלי מגע וחיבוק של אמא.
עבור אותם התינוקות, הוקמה העמותה "חיבוק ראשון" – העמותה הוקמה בשנת 2004 במטרה להעניק לתינוקות הנטושים בבתי החולים את המגע החום והאהבה הכל כך חיוניים להתפתחותם התקינה. כאשר תינוק ננטש מקבלת עמותת "חיבוק ראשון" פנייה רשמית מבתי החולים, ומארגנת בזריזות המירבית קבוצת מתנדבות המגיעות לבתי החולים ומייצרות עבור התינוק סביבה ביתית ומשפחתית ככל האפשר.

עכשיו האגיס יצאה שיתוף פעולה עם עמותת חיבוק ראשון ותתרום 5 שקלים על כל תמונה של הורה מחובק עם תינוק/ילד שתועלה עם תיוג hugtag# .
אתם מוזמנים להעלות תמונות כבר לפוסט הזה וספר קצת על משמעות החיבוק הראשון עבורכם. אפשר גם להעלות לבלוג שלכם, רק לא לשכוח את התיוג.

רוצים לראות תמונות שכבר עלו? הן פה: https://www.facebook.com/HuggiesBabies/app_520692157997653 

 
חיבוק

כולם אומרים שאין כמו חיבוק של אמא, אותי מרגש אפילו יותר לראות חיבוק של אבא
חיבוק זה נתינה ללא תנאים, חיבוק זה חום ואהבה
חיבוק נותן נרגשה טובה, מחזק ומנחם תמיד בכל זמן

hugtag#

 
החיבוק הראשון לאבא

יום אחרי הלידה.
לא רואים את ההתרגשות של האבא אבל אני יכולה להבטיח לכן שהוא בקושי זז כי פחד "לשבור" אותה
 
אוקיי, תגית יש אבל תמונה - אין

את רוצה שאני אמחוק את כל הנסיונות ותעלי שוב הכול ביחד? אם כן אז תגידי.
 

kramerkaren

New member
האהובים שלי


אני חייבת רק קודם לספר משהו.
כשהייתי ילדה קטנה אבא שלי ניהל את הפגיה בתה"ש, וחלק גדול מהילדות שלי הועבר שם. לרוב התינוקות היו הורים ליד האינקובטר, תמונות דבוקות לעריסה שצוירו על ידי אחיהם, בובות. ראו שהם נאהבים. לא היה צל של ספק. אבל תמיד היו כמה שלא. היו תינוקות שהייתי רואה ביקור אחרי ביקור לבדם. עריסה ריקה מקישוטים. רק התינוק.
גם בגיל 6-7 המחשבה שיש תינוק שהוא לבדו בחר הגדול והבוהק הזה היה נראה לי מוטרף. לא הגיוני. אני זוכרת שיחה בה אבא שלי דיבר על האחיות שעושות סבב בינן לבין עצמן ונשארות עוד זמן אחרי המשמרת בשביל לחבק את התינוקות, ועל כמה מתנדבים מיוחדים, שהיו מגיעים במיוחד.
עברו אי אילו שנים. עדיין המחשבה שיש תינוקות שנמצאים לבדם בחדר הגדול והבוהק ההוא מזעזע אותי. אולי אפילו עוד יותר ממה שזעזע אותי לפני 30 פלוס שנים. אני שמחה, אין לי מלים אפילו להביע עד כמה, שקם ארגון שמאפשר לתינוקות האלה לקבל את המגע, את החום, את הליטופים ואת האהבה שכל ילד זכאי להם.
המטרה כאן חשובה. כל כך חשובה. תבורכו.
#HUGTAG


בנימה

 

noahanoon

New member
חיבוק כפול

עם הבייבי שרק נולד והגדולה שהתרגשה מאוד מאוד
hugtag#

 
למעלה