מחלקים לכם כרטיסים למותק של פסטיבל בממלכת הקרח

מחלקים לכם כרטיסים למותק של פסטיבל בממלכת הקרח


הופ! מותק של פסטיבל בממלכת הקרח- ההרפתקה הכי חמה על הקרח יוצאת לדרך בחנוכה 2014.
האירוע הכי חגיגי לגילאי שנתיים ומעלה, חוזר ומאחד על במה אחת את כל הכוכבים הגדולים של הקטנטנים במופע בלתי נשכח! ולכם גולשי תפוז יש הזדמנות מצוינת לזכות בכרטיס זוגי!

אז מה צריך לעשות

החל מעכשיו ועד ה 19/11 בשעה 12:00, העלו כתגובה להודעה זו תמונות/ סיפורים/ ציורים שלכם ושל ילדכם הקשורים לחורף וספרו את הסיפור שמאחורי התמונה.
תמונה שלכם עם הילדים קופצים בשלוליות, מחליקים על הקרח בחרמון או מלחמת כדורי שלג / סיפורים שקרו בחורף / ציורים של איש שלג ונסיכת קרח שהילדים שלכם ציירו ביחד איתכם.

מתוך כל ההודעות אנו נבחר 8 גולשים עם הסיפורים והתמונות הכי המקוריות אשר יזכו ב- בכרטיס זוגי למותק של פסטיבל בממלכת הקרח בהיכל נוקיה בת"א.

אנא עיינו בתקנון התחרות המלא

http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=4893638

פרטים נוספים על המופע

לראשונה הופ! מותק של פסטיבל מחליק לדרך על הקרח, בהרפתקה חורפית במיוחד בממלכת הקרח הקסומה, עם כוכבי הילדים: שי ורועי (השטותריקים), מיכל הקטנה, סבא טוביה, עדי הימלבלוי, עודד פז, מיכל ינאי, דוד חיים, יעל ועומרי, גילי בא לבקר, מולי וצומי.
שוברים את הקרח!
הופ! מותק בממלכת הקרח מועלה השנה בהשתתפות קבוצת מחליקים אלופי עולם מחו"ל, שבכוריאוגרפיה ומיומנות ייחודית, יחד עם כל הכוכבים, יהפכו את המופע לחוויה קסומה של החלקה אמנותית , מחול ואקרובטיקה , שטרם נראתה על במה בישראל. לראשונה בעולם יועלה מופע ובו סט משולב של במה ומשטחי החלקה משלימים סביב, שיעניקו לכם הצופים חוויה מסחררת על הקרח.
הופ! מותק בממלכת הקרח יעניק לצופים, מבוגרים וילדים כאחד, חוויה תרבותית עשירה וקסומה, עם דגש על טקסטים איכותיים, שירים מרגשים, כוריאוגרפיה מופלאה על הקרח, תפאורה ותלבושות מרהיבות, ועלילה מסחררת, שתחמם לכולנו את הלב, אפילו על הקרח.

אז מוכנים לחמם את החורף?

 

kramerkaren

New member
ההברזה השנתית שלנו

תמונה של רגע של אושר בשלג.
מסורת השלג שלנו:
התארגנות היסטרית בחיפוש אחר כובעים, כפפות, דברים אטומים למים. הברזה מיום לימודים\עבודה (כי אנחנו *לא* נוסעים בשבת כשיש עוד אנשים. יש לנו (=לבעלי) עקרונות נגד אנשים אחרים). נסיעה של שעתיים פלוס. חיפוש אחר פיסת שלג שאין עליה המוני אנשים למרות שאמצע שבוע. הסבר לילדים על שדות מוקשים ועל איך כל מי שחוצה את הגדר בשביל לשחק בשלג אידיוט וצריך לאסור אותם ולקחת את הילדים מהם לנצח. לפחות רבע של נסיעה בה הילדים מצביעים על אנשים שמטפסים מעל הגדרות של שדות המוקשים ומזדעזעים עמוקות ובקולניות. מציאת השלג. רבע שעה של משחק מהנה, כמה רגעי אושר. בניית איש שלג (או אימוץ איש שלג קיים עם תוספות שלנו). "אמא רטוב\קר\לא נעים לי". החלפת בגדים רטובים בבגז' של האוטו, לילדים לפחות. לאמא זה במושב הקדמי. היא מפתחת יכולות אקרובטיות מרשימות. התחתונים לא עולים בדיוק כמו שצריך, והג'ינס לא מגיע עד המותן. לא נורא, מספיק טוב עד שנגיע לאנשהו אחר. דיון של חצי שעה (לפחות) סביב "לאן עכשיו". עוד עצירה של חצי שעה איפהשהו, אולי אוכל. שעתיים פלוס נסיעה הביתה. הם רבים באוטו. אנחנו צועקים קצת. שומעים בלופ את אריק איינשטיין לילדים. אולי את הכבש ה 16. מתלבטים אם עדיף שירדמו ויהיה שקט, או ישארו ערים וילכו לישון מוקדם.
מגיעים הביתה. 5 שעות בדרכים. רבע שעה בשלג. "איזה כיף היה אמא, שנה הבאה שוב, נכון?"

 
גם לי יש


שוויץ!!
לפני שנתיים
הטיול!!
הקטן היה בן חצי שנה
נשאר עם אחותי בבית הקפה המחומם
ואנחנו עלינו עם הגדולים
עברנו ארבעה רכבלים
התכנון היה שאני בשלב מסוים יורדת חזרה עם האמצעי
שכן הוא פעם ראשונה בשלג והוא עדין ובטוח יהיה לו קר והוא ירצה לרדת
מה שקרה בפועל זה שהוא ממש התלהב ועלינו איתו עשרות פעמים למדרון
הוא היה באטרף
פה בתמונה אתן רואות אותו בסיבוב ואותי נגררת אחריו אחרי שכולם פרשו

 

debzz5

New member
מותר גם סרטון ? -

מצורפת גרסה חופשית לשיר "ילדים ומטריה", ביצוע - וולדמורט הקטנה ,כמעט שלוש שנים אחורה.
ראוי לציין שהחמה זרחה באותו הבוקר , ואף הילדה מציינת את זה בסוף הסרטון , ושבערך מאז היא לא מפסיקה לשיר. עכשיו גם שירים פרי עטה ...
בתקווה לחורף חורפי במיוחד ...

 

חורפית10

New member
חורף הגשם מטפטף על העורף


ולילד הזה לא איכפת
הוא מוריד גרביים
חולץ נעליים
ולא משנה מה
כמה שהסברתי
כמה שביקשתי
התחננתי
וכלום
כל החורף שעבר הוא הסתובב ככה

 

adi00011

New member
טיול אירופאי מושלג בפעם הראשונה!


טוב אז לפני מספר חודשים אני ואחותי נסענו לטיול מטורף באירופה בפעם הראשונה, ולהפתעתנו התחיל לראות פתאום כל כך הרבה שלג שלא הפסקנו להצטלם, לקפוץ וכמובן לעשות מלחמות שלג מטורפות, הרי פה אצלנו שלג קורה פעם בשנה וגם זה מצריך נסיעה עד לחרמון, שם זה היה בכל מקום!
באחד הימים אחותי הקטנה רצתה להתחפש לנסיכת השלג ופשוט להתהלך ברחוב בתחפושת ולזרוק על אנשים שלג ולצחוק, אחרי שהיא הבינה שעם קור כזה זה לא ממש אפשרי, המשכנו להצטלם עם חיוכים גדולים של אושר , הנה אחת הדוגמאות :)

 
כן.... בחורף

כיוון שבני החמוד, נולד בחורף, חשבנו כיצד נוכל לחגוג לו. ואז צץ הרעיון מסיבת פיזמות לבנים. חוויה יוצאת דופן עם המון רעש, אבל עם כייף גדול.

 
זה היה סיפור של חורף, לא יותר

בחורף אני זוכרת בתור ילדה, כמה שאהבתי את המשפחתיות ואני עדיין אוהבת, אצלנו במשפחה ימי ההולדת שלנו, לפחות רוב ימי ההולדת למעשה מלבדי, הם בחורף, כך שרבות החגיגות ורבה המשפחתיות. בחורף, כשאני ואחי בילדותנו, אהבנו מאוד בחורף לשבת בחדר הקטן שלנו, על השטיח, ולעשות תחרות בניית לגו. אני זוכרת בחורף, במיוחד בימי שישי, כמה דברים, אנחנו עורכים תחרות מי בונה יותר יפה, בינתיים אמא שלנו במטבח מבשלת אוכל טעים לכבוד שבת, בתנור יש עוגה או גרעינים שחורים, אין על הריח של גרעינים שחורים שלאט לאט משחימים ומקבלים את טעמם הנפלא בעוד ריחם מתפזר ברחבי הבית. לאחר מכן, כולנו מתכנסים בסלון לצפות בסרט הערבי, לעיתים זה היה סרט מצחיק, לעיתים סרט דרמטי, אבל מה שהיה הכי כיף זה המשפחתיות. אמא שלנו הייתה מקבלת אותנו בכל יום בחיוך, בחיבוק חם ואוהב, אבל הכי חשוב באוכל טעים שנעשה באהבה ובחום. אצלנו תמיד אפף את הבית ריח של בישול ואפייה.


הבילוי האהוב עליי, זה לשבת בסלון, עם קערת פופקורן, שהכנו בבית ולא כזאת של המיקרו, גשם בחוץ, בבית חם, ועם סרט טוב, רצוי קומדיה או סרט נוסטלגי אחר, מבחינתי זה "שכחו אותי בבית", או "בטהובן". אבל עם הבן שלי אני אוהבת לשים סרטים מצויירים, או את התוכנית האהובה על כל המשפחה "שי ורועי", אנחנו אוהבים אותם, כי הם קורעים מצחוק, לא רק את הילדים גם ההורים, אני מודה שלפעמים אני אוהבת לשים את זה "בשביל הבן שלי", בדיוק כמו שאמא שלי אהבה לראות איתנו דרדסים, הלב, רחוב סומסום, הבית של פיסטוק, אתם יודעים, מין סדרות כאלה שמתאימות גם לילדים וגם למבוגרים. עוד בילוי משותף שיכול להיות כייפי ולצערי בתקופה האחרונה אני לא יכולה כל כך לעשות, זה להכין איתו עוגיות או פיצות, במיוחד פיצו8ת, זה גם מאכל טעים במיוחד וגם מאכל שכיף להכין ביחד כל המשפחה, אבא אחראי על רידוד הבצק, אני והמתוקון שלי אחראיים על פיזור הרוטב הגבינה והזיתים, ומכניסים לתנור, אבל הכי כיף להכין עוגיות שקדים, עניין של חמש דקות וזהו, והבית מתמלא בריחות נעימים של אפייה. http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?r=1&EntryId=4903678

 
מה זה משנה הצבע של השמיכה? העיקר השמחה


להולדת בכורי אהובי יקירי, קיבלתי במתנה מעמיתי לעבודה, שמיכה ורודה...שמיכה ורודה חשבתי לעצמי? הלא כמו כל אמא טריה ונלהבת רצתי וקניתי מלתחה שלמה בגווני אפור כחול צהוב כולל שמיכה!
למרבה הפליאה ובאופן מדהים- השמיכה הורודה היתה היחידה שבני אהב, היה בה משהו כרבולי כזה שלא ניתן להסביר שניחם והרגיע אותו, ותאמינו או לא- זו השמיכה היחידה והבלעדית בה הוא התכסה...כנראה זה שרכש אותה מאוד אהב אותי ואותו והאנרגיה הטובה עברה מהשמיכה אליו
למרות שהיתה ורודה


 
למעלה