אירוח חטוב ומחוטב - פטפוטי אופנה|נעלי

וואו, עזרת עזרת עזרת, תודה!

אני לא מצליחה לחשוב על דמות... צריכה לנסות לשים לב לזה...
יש לי מכנסיים, יש לי ג'ינסים. יש לי חולצות מחוייטות לעבודה. לא הולכת עם חצאיות או שמלות, למעט שמלות טריקו פשוטות לקיץ שכאלה יש לי הרבה ושמלות לאירועים מיוחדים שגם כאלה יש לי.

אין לי חולצות ערב בכלל, ואין לי חולצות ליום-יום שהן לא טי שרט פשוטה. כנ"ל לגבי סריגים. קרדיגן או שניים יש. וגם ג'קט.

נדמה לי שזאת בעיקר הבעיה. אני הרי לא עובדת הרבה מחוץ לבית, אז לעבודה אני הולכת באותן 4-5 תלבושות סופר מחוייטות שאני מורידה בשניה שאני מגיעה הביתה וביום-יום אני שלוכית עם גי'נס וטישרט כי אני עם הילדים או בבית. ואז היתה אתמול אספת הורים ורציתי ללבוש משהו שלא מלוכלך בגואש ופשוט לא היה לי שום דבר שהוא נורמלי לאישה בגילי. וכל האמהות האחרות באו ישר מהעבודה עם חולצות כאלו כמו שאת מעלה פה והתבעסתי. מצד שני, בגלל שאני לא ממש עובדת מחוץ לבית אז הבגדים האלה לא יכולים לשמש ליום יום ואז (וידוי) אני מתבעסת ללכת ולקנות את החולצת שפיץ נגיד, ב-250 שקלים, ולדעת שאני אלבש אותה אולי פעם בחודשיים... וללבוש אותה כדי לרדת עם הילדים לגינה זה גם לא לעניין.

הנה, אפשר לקרוא למה שעשיתי עכשיו פטפוטי אופנה?
 

סו ורד

New member
לגמרי פטפוטי אופנה!

החולצת שפיץ מאוד שימושית לגינה, אני הולכת איתה לכל מקום -למה לא<?
 
אני מניחה שהיא נראית לי פשוט יפה מדי

באופן כללי רוב הבגדים שהבאת לכאן אמורים להיות בגדי יום-יום? כאלה שאפשר לרדת בהם לגינה או ללכת לסופר?
בעיני הם כולם בגדים של עבודה + בילוי ערב קליל. אולי זה גם סוויץ' שצריך לעשות. אני מניחה שאם יהיו לי רק בגדים יפים אז לא תהיה לי ברירה ואני פשוט אאלץ ללבוש אותם לכל מקום, לא?
 

סו ורד

New member
היא שחורה וסגורה יחסית

מה שהופך אותה לפריט שבהחלט אפשר לבלות איתו בנוחות אחהצ.
באופן אישי אני לא מחליפה בגדים אחרי העבודה, אבל הלבוש שלי לעבודה הוא לא פורמלי כמו אצלך, בעיקר שמלות וחצאיות שנוח לי להסתובב איתן עד סוף היום.

הדבר היחיד שאני לא לובשת לאחהצ הם בגדים לבנים...
 

Mama Maya

New member
חגורות


קודם כל תודה על האירוח! החכמתי לגבי הגינסים!

אני שמנמנה, לא יודעת אפילו להגדיר את מבנה הגוף שלי (אולי אשלח לך תמונה במסר?). בכל מקרה, לאחרונה נכנסתי לחנות וראיתי חגורה מדליקה, והחלטתי לנסות אותה על חולצה. זה נראה ממש ממש מדליק, מרגיש כאילו זה מטשטש את הבטן, ולא להפך (כמו שתמיד הנחתי). השאלה שלי היא, איפה בדיוק מניחים את החגורה? מתחת לקו החזה? על המותן? זה מתאים עם כל חולצה\שמלה? יש חוקיות בכלל? ויש הבדל בין חגורות עבות לדקות מבחינת האפקט שלהן?
 

סו ורד

New member
חגורות - עלית על הפטנט!

זה אכן מטשטש את הבטן, בגלל שחגורה מגלה את קו המותן שלך ומדגישה אותו. וזה יפה יותר למלאות מאשר לרזות.

לגבי היכן להניח -אין חוקיות ברורה, זה תלוי מבנה. בגורף לרובנו מתאים בקו המותן. חגורה מתחת לחזה מעניקה מראה מעט הריוני וגוררת ברכות מיותרות
. אפשר גם להניח מוך על עצמות האגן, זה אמור להעיק לירכיים מראה מחוטב יותר אבל אני לא בטוחה שאני אוהבת את המראה.

נשים שטוחות חזה וכרס יכולות בהחלט לבחור למקם את החגורה גבוה, לשאר אני ממליצה על המותן עצמה. תשחקי עם זה עד שתגלי איפה הכי מחמיא לך. אני אוהבת חגורה עם חולצות טריקו, טוניקות, חולצות כפתורים גדולות (בויפרנד כאלה) ושמלות. לא אוהבת חגורה על חולצות 'גופיות צמודות, חלק מחינה של החגורה זה המשחק של הכיווצים והרפוי שהיא מעניקה לבד ולגזרה.

וחגורה -כיאה לאקססוריז, יש במבחר ענק במיוחד של צבעים, דגמים, עובי וקישוטים. אם את רוצה לטשטש את הבטן נסי להימנע מאבזם מאוד גדול או דומיננט או שתסגרי את האבזם בצ הגוף -זה מאוד מחמיא! אם את לא מאוד רזה -אל תבחרי בדקיקות דקיקות, חוץ מיזה -אין חוקיות. מה שכיף זה שחגורות הן פריט נפוץ וזול -אין שום בעיה לקנות הרבה ולשחק עד שתביני מה עובד בשבילך מעולה. זו גם לא חייבת להיות חגורה עם אבזם, אפשר לשחק עם סרטי בד (אני משתמשת המון בשאריות בד) ובעיני לא פחות יפה.

קצת תמונות בשביל התיאבון
 

סו ורד

New member
ועוד

מעלי חגורה של נטע לי שני -אבל לא צריך לקנות חגורת מעצבים בשביל המראה הזה, יש כאלה בכל רחבי קינג ג'ורג'... טוב, לא לגמרי כאלה אבל כמעט.

וזו חגורה של טיפא -חגורות מדהימות ויקרות אבל השראה טובה
 

Lady D 24

New member
איך קונים בגדים דרך האינטרנט?

לפעמים בא לי לקנות, אבל אני חוששת שהבגד לא ישב עלי יפה.
בחנות עד שאני בוחרת בגדים...
אז יש לך עצות פרקטיות?
מאיזה אתרים כדאי לקנות ועל מה להסתכל?

תודה.
דרך אגב, למדתי המון מהתשובות שלך לבנות האחרות.
 

סו ורד

New member
אני לא מספיק מכירה אתרים

אני מאלו שאוהבות להסתובב... ואני גרה בתל אביב אז לא חסרות לי חנויות לבחור מהן.
מצטערת -לא בטוחה שתהיה לי תשובה בשבילך, מקווה שאחרות יענו לך
 

mother cat

New member
מכיוון שלא ענו לך, אנסה קצת....

רק עכשיו התחלתי להעיז לקנות קצת באינטרנט, וזה קצת מפחיד לקנות בלי למדוד. את צריכה בשביל זה קודם כל לשים לב לדעת איזה גזרות מחמיאות לך.

לי חשוב לשים לב לכמה דברים לגבי הבגד:
1. הבד - אני לא אוהבת בדים סינטטים, ובחנויות אני תמיד ממששת את הבגד לפני הכל. באינטרנט אי אפשר אבל הרכב הבד תמיד כתוב ואני פוסלת על הסף כל מה שנראה לי שלא יהיה לי נעים, לפעמים אם אני לא בטוחה אני אשווה לבגד שכבר יש לי - אם כתוב שמשהו הוא 90% כותנה ו-10% אלסטין, אחפש משהו בבד דומה כדי לבדוק שאין לי בעיה עם זה.

2. ברב האתרים כתוב את גובה הדוגמנית. זה חשוב לי בעיקר בשביל שמלות וחצאיות - אם החצאים מגיעה לדוגמנית לאמצע הירך והיא 1.85 ס"מ, אז עלי החצאית תהיה ארוכה יותר ובאורך שאני יכולה ללבוש. מה לעשות שאני כבר לא נערה שיכולה ללכת עם חצאיות קצרצרות, בטח לא לעבודה.

3. מחיר - אני מכירה את עצמי מספיק בשביל לדעת שאני לא אתעסק עם החזרות אם משהו לא מוצא חן בעיני בסוף (עצלנית וחסרת זמן) אז אני קונה רק במחירים שאני יכולה לספוג עם זה קורה. בינתיים לא קרה...

אתרים שאני ניסיתי בינתיים:
1. סטיילריבר - אתר ישראלי. יש בו הרבה שמתאים לנערות אנורקטיות לדעתי, אבל מצאתי בו כמה שמלות נחמדות ב-99 ש"ח כל אחת שהיו ממש מוצלחות: http://styleriver.mako.co.il/Main.aspx

2. ASOS - אתר בריטי אבל משלוח חינם לארץ. בינתיים הזמנתי משם בגד ים להריון ושמלת הריון - שניהם מאד זולים, לא באיכות שתשרוד שנים, אבל אני לא מתכוונת להיות בהריון במשך שנים, והגזרות ממש אחלה. יש להם המון, לא רק להריון, ויש עכשיו סייל על בגדי קיץ ב-70% הנחה: http://www.asos.com/?hrd=1

3. NEXT - גם אתר בריטי, וגם משלוח חינם. עדיין לא ניסיתי אותם כי הם קצת יותר יקרים, אבל אני מאד מתפתה... : http://www.nextdirect.com/il/en/shopping/women#LID=01_02_01 אגב אני קונה בחנויות שלהם באנגליה והם מאד איכותיים.

מקווה שעזרתי במעט. מודה שאני חדשה מאד בזה... עד עכשיו קניות האינטרנט שלי היו ספרים ודברים לחתלתול...
 

פגאזיס

New member
עוד נשאר לך כוח לענות על שאלות?

קראתי בעניין רב את השרשור כולו, ולמדתי הרבה. בעיקר שאני חייבת ללכת דחוף ולהתרענן קצת עם בגדים חדשים...
העניין הוא שמבנה הגוף שלי קצת שונה מרוב הבנות כאן, והרבה דברים שנראים מדהימים בתמונות נראים עלי נורא (אם הם בכלל עולים).
אמנם נפגשנו במפגש אבל למקרה שאת לא זוכרת איך אני נראית, יש לי נקודת חוזק משמעותית בדמות החזה שלי, שהוא מאודדדד גדול. ואני מבסוטה ממנו מאוד, רק שהוא הופך את כל נושא החולצות המחוייטות לבעייתי.
פעם עוד יכולתי ללכת עם חולצות יפות שמכילות לייקרה ונמתחו על החזה אבל היו קצת יותר צמודות במותניים, אבל מאז הלידות צמחה לי גם בטן כפולה נוראית - יש לי מותניים לא רעות אבל גם שומנים מעל קו המותן (בבטן, כן?) וגם שומנים מתחת לקו המותן, ובאמצע מין שקע שגורם לי להיראות כמו הפריחות ההן שלא מודעות למידת המכנסיים שלהן והכל נשפך להן מלמעלה
רק שאני מאוד מודעת והכל נשפך לי גם בלי המכנסיים...
מצאתי שחולצות מעטפת יושבות עלי טוב, ויש לי הרבה כאלה, אבל אני באמת מרגישה צורך לגוון, וגם זקוקה לכמה בגדים קצת יותר מחוייטים לפגישות וכאלה בעבודה. בקולקציית הקיץ אני די מכוסה בזכות כמה שמלות מצויינות שעושות את העבודה (יש לי גם רגליים נהדרות אם מותר לי להגיד את זה על עצמי). אבל בחורף אני באמת בבעיה. יש לך עצות בעניין?
אגב גרביונים וכאלה לא בא בחשבון. שונאת את הדברים האלה והם עוד יותר מחלקים לי את הבטן ממה שהיא מחולקת גם ככה.
ועוד שאלה - מאותה הסיבה של חזה ענק יש לי גם בעיה עם סוודרים וקרדיגנים. הם פשוט גורמים לי להיראות מלבנית (ובהיקף של החזה). יש לך עצות לחלקים עליונים מחממים שייראו טוב?
 

סו ורד

New member
תשובות


מחלקת את התשובה לכמה חלקים, אני זוכרת איך את נראית אז מקווה שאצליח לקלוע.
את מאוד צודקת באינסטינקטים שלך -חולצות מעטפת הן הפריט המתבקש למבנה גופך. קרדיגנים למינהם פחות יתאימו לך כי הם מרחיבים את הכתפיים. ובכל זאת, יש כמה אפשרויות לגיוון:

1. מציאת חולצה מחוייטת עבור חזה מאוד גדול היא אתגר גדול - כשמצליחים לפצח את האתגר אז מדובר באחת מהחולצות המחמיאות ביותר למבנה שלך. חפשי חולצות בצבעים כהים, אם אפשרות לפתוח כפתורים לרווחה למחשוף V עמוק. תפרים אורכיים עדינים באזור המתניים או תפר רוחבי מתחת לחזה יכולים להפוך אותה לממש מחמיאה. אחת הסיבות שחולצה מחוייטת לחזה גדול כה מחמיאה -בגלל שאפשר ללבוש אותה עם ז'קט אלגנטי מבד עבה, צר באזור המותניים, רכיסת כפתור בודד או שניים. זה הכיסוי העליון האולטמטיבי למבנה שלך (בהמשךך לשאלת העליוניות ששאלת...) ומתאים לפגישות בעבודה. מצרפת דוגמא לחולצה שאני מכוונת אלייה של ליאת הר נוף (שבכלל מעצבת בגדים שיתאימו לגזרתך לדעתי) ואצרף גם תמונות של ז'קטים.

2. טוניקות עמוקות מחשוף עם מכנסיים בד סטרץ מתחת. הכוונה היא לאו דווקא לטייטס (גם הם אפשריים) אלא למכנסי בד עם לייקרה, שנצמדים אך עדיין נראים כמו מכנסיים.
דוגמא לטוניקה בגזרה שמתאימה.

3. חולצות/טוניקות עם מחשוף רבידה וקווים/קפלים/כיווצים/תפרים אלכסוניים. מצרפת תמונה

4. ווסטים ארוכים

מקווה שעזרתי...בהצלחה בחזרה לעבודה
 

סו ורד

New member
ז'קט של אוברזון

מעונות קודמות, לא בטוח שתמצאי בחנויות אבל הוא אחלה רפרנס.
 
למעלה