אירוח חטוב ומחוטב - פטפוטי אופנה|נעלי

yaelal1

New member
ואוו! איזה יופי של רעיון!

אני ממש נהנית. וכל הכבוד לסו ורד על ההרתמות!!
 

פלפלתתת

New member
איזה כיף! שואלת..

סטייל אצלי הוא בהחלט דבר בעייתי, בדרך כלל מתחיל ומסתיים בצעקת שבר של "אין לי מה ללבוש!!!!
אצלי יש בעיה שהיא הכי חמורה מבחינתי- חולצות. יש לי חזה גדול ומתחתיו בטן שעדיין נראית הריונית... (למרות שמתחילה להצטמצם יפה...),
השאלה היא איך מתאימים חולצה כך שמצד אחד לא אראה בהריון (נמאס לי מהשאלה הזאת.. אם הייתי בהריון והייתי רוצה לספר- הייתי מספרת, עכשיו תעזבו את השמנמנים שלי בשקט....) ומצד שני החולצה לא תהיה ענקית...
בנוסף, איזה מחטבים לדעתך הכי מומלצים ליום יום?

תודה!!! (יצאתי לריצה..באמת, 12.5 דקות ברציפות השבוע, מיום שני 15 דק... אני גאה!)
 

סו ורד

New member
מנסה לענות

קודם כל - המנעי מחולצות בגזרת אמפייר. מי שיש לה חזה גדול, החולצות האלה באמת מעניקות מראה הריוני במיוחד.
ממליצה לך על חולצות מעטפת עם קפלים עדינים בסביבות הבטן. יש מותג שמתמחה בכאלה - קוראים לו סיאלו, יש אותו גם בשרון וגם באשקלון אאל"ט. אפשר לראות תמונות באתר החביב עלי -ג'ינג'ית. מצרפת דוגמא. לחולצת המעטפת הייתי מצרפת ז'קט קטן שנעצר בקו המותן.
דומא בקישור...
תשובה על מחטבים עניתי למיסי וסימון מעלייך
 
מה עושים כשלא אוהבים את כל הבלאגן הזה?

אני צריכה בגדים, באמת. גם בגלל מבנה הגוף שהשתנה, גם מפני שרוב מה שהיה לי התבלה, גם מפני שאני לא אופנתית בגרוש ולא מתלבשת בהתאם לגיל שלי ואף פעם אין לי שום דבר מתאים ללבוש לאירוע (אפילו סתם כדי לקפוץ לחברים לקפה במשהו קצת יותר מעניין מהג'ינס הנצחי) ו... צריכה בגדים, נקודה. אבל... אני לא אוהבת את כל ההתעסקות הזאת.
אני רואה אותך מעלה תמונות מאתרים של מעצבות וחנויות וירטואליות והחולצת שפיץ של דלית למשל מהממת, אבל זאת חולצה אחת. אני מין הסתם צריכה עוד חולצות ועוד בגדים אחרים. ואין לי כוח לחפש אותם, ואין לי מושג איפה לחפש אותם ובאופן כללי אני מוכנה לשלם הרבה כסף כדי שהם פשוט יופיעו באורח פלא בארון שלי. מה עושים?
איכשהו כל העניין הזה של "איזה כיף ללכת לקנות בגדים" פסח עלי. אני מוטציה גנטית...
 
את לא לבד

אני שונאת שונאת שונאת שופינג כשמדובר בקניות בשבילי. (שופינג בשביל הילדים זה דבר אחר לגמרי - אני מוכנה לשרוף על זה שעות ואלפים...)

נעליים עברתי לקנות אקסקלוסיבית באיביי (יש לי מזל, צורת הנעל הסינית יושבת עלי בול). כבר קניתי שם גם כמה חולצות. מכנסיים עוד לא העזתי כי אני בעייתית...

אבל אם תגלי את ה"אורח פלא" הזה שמגדל בגדים בארון באופן אוטומטי - תספרי לי
 

mother cat

New member
אחד הפתרונות שאני מצאתי

זה חנויות גדולות שיש בהם דברים של הרבה מעצבים.
ספציפית אני מאד אוהבת את ליאת ומירב - חנות גדולה עם בגדי מעצבים בהנחות גדולות. יש שם תא הלבשה גדול (כולן מתלבשות יחד) ומוכרות שיודעות ליעץ. ואז בפעם אחת של שעה-שעתיי-שלוש אפשר למצא המון דברים מתאימים. פשוט מודדים עוד משהו, ועוד משהו, ולא צריך בין לבין להתלבש ולכתת רגליים בין חנויות, וכמובן שכולן גם מיעצות אחת לשניה.

אני חושב שג'ינג'ית שסו ורד המליצה עליה היא גם בסגנון הזה, לא?
 

mother cat

New member
מה זעזע אותך? חדר ההלבשה?

זה מגניב. פעם היה ככה בכל החנויות הגדולות באנגליה. הרבה יותר נוח מלהדחס בתא קטנטן, ובסוף מתחילים להעביר פריטים מאחת לשניה...

שנשנה את הדייט שלנו למשהו בשעות היום ונלך לקנות בגדים?
 
אוי, הכול.

הכול. החל מההתערטלות הכללית וכלה ברעיון לבלות 3 שעות בחנות בגדים, דרך להעביר פריטים מאחת לשניה באמצע. אוי. אני פשוט כל כך לא אוהבת לקנות בגדים...
תצטרכי ממש לשכר אותי קודם. אבל ממש. זה לא קשה, אבל... אוי.
 

mother cat

New member
טוב, אז כמה בירות ואני אגרור אותך לקניות...

רק שאני לא יכולה לשתות את הכמה בירות. אוף.

תשמעי, אני לא באמת מבלה שעות בחנות בגדים. כשזה לוקח כמה שעות זה אומר קניון ולעבור מחנות לחנות, ואת זה אני שונאת. כל פעם להתלבש שוב, ולהתפשט שוב, ולסחוב שקיות.... זה בדיוק מה שאני אוהבת בחנות הזו - אני מגיעה, בוחרת כל מיני דברים מהקולבים ומתחילה למדוד. ואז המוכרת הולכת ומביאה עוד משהו שלדעתה יותר יתאים לי, או מוצאת לי את אותו הדבר בצבע אחר, או מידה אחרת, ופתאם מה שההיא לידך מודדת שעל הקולב נראה זוועה דווקא נראה טוב עליה - אז בא לי גם... והכל בלי שהייתי צריכה ללבוש שוב את הבגדים והנעליים ולהסחב לחנות אחרת.

אבל בסדר, כמה בירות קודם...
 

yaelal1

New member
גם לי יש בעיה דומה...

כאילו, יש לי דעה בבגדים. יש דברים שהם לטעמי ויש כאלה שלא.
אבל הלוגיסטיקה וגם הפרקטיקה... הם בעייתיים.
לוגיסטיקה - למי יש זמן לקנות מלתחה שלמה!??!
פרקטיקה - אני נמצאת במקצוע מאוד גברי שלהתלבש יפה בו עלול לעלות לי בדעתם של קולגות שיחשבו שאני לא רצינית. אז אני מהלכת על חבל דק בין הרצון מידי פעם לחרוג מג'ינס וחולצה הכי פשוטים שאפשר למצוא באולד נייבי, לבין המודעות שעם שמלה (אפילו פשוטה) אני לא יכולה לבוא לעבודה.

הקיצור יש לי כמה עצות אליך:
1)השראה.
תראי אופנה זה יכול להיות כיף. את צריכה למצוא משהו שמדליק אותך מבחינה אינטלקטואלית, וגם מושך את חוש הטעם שלך.
יש לי כאן וידוי - אצלי זאת בלייר מגוסיפ גירל. זה לא שאני יושבת לראות את הסדרה. אבל הבגדים שהם מלבישים את הדמות הזאת זה פשוט גאונות: קלאסי, רומנטי, קוים נקיים אבל מידי פעם "יציאות" יצירתיות מהממות. בנוסף, מבנה הגוף שלה קצת דומה לשלי. כלומר היא נמוכה ורזה (אני הרבה פחות רזה ממנה אבל בד"כ מה שהולך אצלה גם ילך אצלי). אז אני מסתכלת, מה היא לובשת לעבודה, מה ליציאה, מה האקססוריס
http://blairfashion.blogspot.com/
מה המעצבים? איפה אפשר להשיג דברים דומים..
עכשיו זה לא שאני אלך לקנות את הדברים האלו ב3000$ אבל זה נותן לך מנטל אימג' בראש -- מה ילך אצלך, מה יפה, מה שיק, מה מודרני, מה רומנטי...

2) אינטרנט.
אם את מכירה את הגוף שלך, ויודעת מה יפה לך, אל תפחדי לקנות באינטרנט. אני קונה באינטרנט הכ-ל החל מחזיות ב150$ ושמלות ב300$ וכלה בגרביים. כמעט בכל חנות כזאת אין בעיה להחזיר (צריך לזכור! להחזיר מה שלא טריויאלי אצלי וכבר נתקעתי עם חזיות יקרות שלא עולות עלי...) אבל באופן כללי זה סידור נוח ואפשר להשיג הכל!!!

חוץ מזה אני בטוחה שתוכלי למצוא חברות שישמחו לעזור לך "בבעיה" שלך (חוסר חשק לשופינג...)

בטוחה שלאמא חתולה ולורד יהיו גם עצות טובות.
 

yaelal1

New member
אהם... אחרי שקראתי את מה שכתבתי....

אני לא מוציאה כאלה סכומים השכם וערב...
יצא לי פעם אחת שקניתי שימלה ב300$ כי לא יכולתי להתאפק...
חזיות זה כבר נושא כאוב, אין לי ברירה, הן יקרות להחריד אבל ככה זה שיש לך גב קטן וחזה "ברוך ה'".
אני לא כזאת בזבזנית ...
...
טוב, לצאת טוב מזה אני כבר לא אוכל...
 

סו ורד

New member
את לא לבד

הרבה נשים לא אוהבות לקנות בגדים, נראה לי הגיוני.

חולקת עלייך לגבי מידת האופנתיות שלך. בפעם האחרונה שראיתי אותך לבשת חולצה נהדרת בעיני שגם הלמה אותך. הייתי שואלת היכן קנית לו היה לי רגע לדבר...

עצתי למי שלא אוהבת שופינג להתחיל את כל המהלך של הבחירה בבית. תבחני את תכולת הארון שלך ותבדקי במה את לא משתמשת -הנה כבר למדת מה לא לקנות...
תנסי להבין אם יש לך את הבסיס -מכנסיים שחורים ישרים, ג'ינס שימושי ובמצב טוב, חולצת ערב, סריגים יפים (או חולצות מחויטות לעבודה), קרדיגן, חצאית אחת שווה ובצבע ניטרלי, ז'קט. נעליים שמתאימות לחצאית, שמלה ומכנסיים.
אם אין משהו מרשימת הבסיס אצלך בארון -אז את זה תחפשי (בהנחה שזה פריט שימושי עבורך כמובן). אל תצאי לקניות בלי רשימה, גם אם היא מתקיימת רק בראש שלך.
בנוסף -אם מצאת פריט שיושב עלייך מעולה -את יכולה לקנות אותו בעוד צבעים, זה יחסוך לך זמן, יקצר זמן שופינג ועדיין תוכלי להשתמש בו יותר מפעם בשבוע.
זה החלק הפרקטי. אחר כך צריך להפעיל את הדמיון -איך היית רוצה להראות? איזה מראה היית מאמצת לעצמך? כתבה כאן יעלה נכון, שהיא לוקחת דמות טלוויזיונית כמקור השראה. הרבה עושות כך. אני פשוט אוהבת לדמיין לעצמי מי הייתי רוצה להיות ואיך "היא" הייתה מתלבשת (שזה דומה למה שיעלה הציעה רק בלי הרפרנס). ואז זה הופך להיות כיף, משהו שאפשר לדמיין, לשחק בו.

מאחר וראיתי אותך ונתוני גופך המצויינים נמצאים אל מול עיני אני יכולה לנסות לדמיין עבורך פריטים שיהלמו אותך... אם אני צריכה לדמיין אותך כדמות אז הייתי בוחרת בקלאסית מרוחקת לשעות העבודה וברומנטית שברירית לשעות הפנאי. מתחילה לצרף לך דוגמאות...

בתמונה המצורפת של המעצבת טלי רוקני -מכנסיים מחוייטים אבל עם טוויסט קטן בתפרים ובכיסים, יחד עם חולצה שמטשטת בטנים של אמהות. אני לא מתה על האפודה המצורפת...ולא בטוחה אם צבע החולצה הוא בול בשבילך, הייתי מחפשת משהו בסגנון אבל בצבעי חמרה, אדמה, צבעים חמים.
 

סו ורד

New member
עוד קלאסית מרוחקת

דוגמא לחולצה קלאסית שימושית שמחמיאה לגזרה. קל ללכת לחנות ולקנות אחת בלבן, אחת בשחור, ולסגור את פינת החולצות המכופתרות במלתחה.
 

סו ורד

New member
פנאי במראה מעודן ורומנטי

מצטערת שאני משתמשת בתמונות עם דוגמניות. זה יראה לעייך לא פחות טוב, ואת יותר מאושרת מהן, תאמיני לי.
 

סו ורד

New member
רומנטית רכה וצמרירית

התמונה מעלי היא של לוצ'י. התמונה הזו של קאלה (מהעונה הקודמת) -כולן רשתות שפועלות בכמה מוקדים. בחרתי עבורך חולצות נשיות ורומנטיות שהולכות עם ג'ינס -כי זה הבסיס ההגיוני ביותר לשעות הפעילות של הילדים.

טוב, אין לי זמן להמשיך לדמיין אותך רכה וסוערת לסירוגין


מקווה שקצת עזרתי לייסורייך
 
למעלה