אירוח חטוב ומחוטב - פטפוטי אופנה|נעלי

סו ורד

New member
מצאתי בכפר סבא

מסתבר שיש סניף של חנות נפלאה בשם אמה גרין, שאני תמיד מוצאת בה בגדים נהדרים -יש גם סניף בכפר סבא בקניון ערים
 
עוד שאלת ג'ינס קטנה

יש לי בעיה עם רוב הג'ינסים ביקום שהגזרה שלהם לא מגיעה לי עד בית השחי
יש לי ישבן רציני ביותר (וירכיים עוד יותר רציניות) - אבל אין כלכך בטן, ואיכשהו כל הג'ינסים פשוט מחליקים לי למטה מאחורה, ואני כל הזמן צריכה למשוך אותם למעלה. זה כולל גם את ה-J&J "גזרה גבוהה" של ML. אם אני שמה חגורה, אז היא יושבת עלי באלכסון ומושכת את הג'ינס למטה גם מקדימה.

יש איזשהו פטנט? אולי יש איזושהי תפירה ספציפית שאפשר לעשות במכנסיים האלה מאחורה כדי שיישבו יותר טוב?

אודה לתובנותץ
 

סו ורד

New member
לכאורה כל ג'ינס

שעובר את קו עצמות האגן שלך אמור להצליח להישאר עליהן. מה שפחות מקו העצמות -יורד...

אין לי פטנט תפירה -אני על הפנים בעצות מלאכה ועשה זאת בעצמך. אולי המוכשרות כאן יענו
 
כנראה רק לכאורה


כל הג'ינסים שלי נחשבים גזרה גבוהה - הם כולם נסגרים בקו הפופיק בערך, ועדיין, הן מחליקים להם למטה מאחורה...
 

תושה

New member
אם אני מנסה להזכר בימים שלא הייתי הריונית


(מרגיש לפני 4-5 שנים...) היו לי כמה ניסיונות טובים עם הג'ינסים של גולף, להפתעתי. בימים כתיקונם יש לי ישבן + ירכיים + saddle bags (כהגדרתה של טריני) מכובדים. הרגשתי שהג'ינסים של גולף אורזים יפה ויושבים טוב (וכן, הם מתרחבים, קחי בחשבון)
 

סו ורד

New member
עונה במרוכז לשאלות הג'ינס


במצטבר לגושפנקל'ה, יד אביב, יעלה פרפרי ועוד.

התשובה הגורפת שלי על ג'ינס גבוה הייתה בתגובה לקרן, לשאלת הג'ינס והחריץ. עובדתית ג'ינס נמוך חושף חריצים ובעיני זה מצב צבירה לא נינוח, וחשוב לי להיות נינוחה, במיוחד בגלל שציינו כאן שהג'ינס זה מדי הפועלת האימהית הפעלתנית. ג'ינס הדוק מבד עבה ומאיכות טובה מועך/מפחית את הכרס, ואני חושבת שצריך להתאים לו חולצה - אין לי שום כוונה לשלוח את קרן ללבוש ג'ינס עם מותן גבוהה וחולצה צמודה תחובה בפנים כמו הנערות הדקיקות.
אבל אם בעלת גוף ממוצע או שמנמן, עם בטן, לובשת ג'ינס גבוה, היא יכולה להתאים לו חולצה לא קצרה, לא ארוכה, מעט רפויה באזור הבטן. החלק של הג'ינס שחובק את הכרס לא צריך להיות גלוי, חולצה יכולה לכסות אותו, או קפלים, או קווים אלכסוניים של עליונית, או חולצה שהתחבה לתוך המכנסיים ונשלפה החוצה כך שתכסה את ההתעגלות.

יעלה צודקת! כל אחת כבר התנסתה ורבות יודעות מה מתאים להן. לבחורות גבוהות לדוגמא, המכנסיים הנמוכים מתאימים יותר. בחורות עם עודף משקל גדול מאוד לא יוכלו ללבוש ג'ינס עם מותן גבוהה. לעומת זאת בחורות נמוכות מרוויחות עוד כמה סנטימטרים לקו הרגליים אם יבחרו במותן גבוהה. הרבה מכנסי סקיני נראים טוב יותר עם גזרה נמוכה. הגיוון בגזרות הג'ינס הוא אינסופי.

ג'ינס בגזרה גבוהה לא חייב להיות צמוד. יש ג'ינסים רפויים יותר בגזרה גבוהה. אפשר למצוא בדן קסידי (עד 46) ביעל אורגד (בטווח מידות גדול מאוד), בחגית טסה -שאצלה ראיתי את הג'ינסים שהכי מחמיאים למידות מעל 42

פרפרי אהבה -קשה לי לענות לך כי לא ראיתיך מעולם. אבל בגדול אני מאמינה בלקנות ג'ינס איכותי, מבד עבה, בצבע כהה -כעקרון בסיס.
 

mother cat

New member
מותר להשתתף אם אני מתרחבת ולא מתחטבת?

מקווה שזה בסדר שגם אני אשאל שאלה...

אני מתלבשת אלגנטי לעבודה - בדרך כלל שמלות או טייצים וטוניקות, וכמעט תמיד עם נעלי עקב - בקיץ סנדלים עם עקב ובחורף מגפיים עם עקב. למרות ההריון אני רוצה להמשיך להתלבש באלגנטיות - זה מה שמתאים לי ולתפקיד שלי. אין לי בעיה למצא בגדים מתאימים להריון. אבל אני בבעיה עם נעליים - אני רוצה לרדת מהעקבים - הם לא ממש עושים לי טוב בהריון, ובמקביל ככל שאגדל יותר, אני לא בטוחה שיהיה לי נוח עם מגפיים ובכלל שאצליח לנעול אותם (להתכופף עם הבטן...).

בקיצור - יש לך המלצה לסגנון של נעליים בלי עקב שיהיו נוחות וגם שיראו טוב גם עם שמלות וטייצים, ויראו יחסית אלגנטיים? כל הנעליים השטוחות שאני רואה נראות לי נהדר עם מכנסיים, אבל לא עם שמלה
 

mother cat

New member
אבל נעלי בובה נורא פתוחות - בחורף זה יהיה קר.

ורטוב ברגע שיורד גשם... יש משהו מתאים שסגור יותר?

מה זה בדיוק נעלי אוקספורד? עובר לי בראש אילה משני צבעים עם שרוכים. אני מתבלבלת?
 

סו ורד

New member
ברור שמותר


איזה כיף לך שאת יכולה להתלבש אלגנטי למקום העבודה...

לרגע פחדתי שתשאלי אותי על נעלי עקב -ובתור מי שלא עולה גם על עקבון היה לי קשה לענות לך...

פונצ'י כתבה נכון -נעלי אוקספורד. אני לא מתה עליהן, הן מעט גבריות לטעמי, אבל מאוד מחמיאות לרגל ואלגנטיות ואופנתיות לאחרונה. ולשאלתך -הן אלו עם השרוכים אבל לאו דווקא שני צבעים -תלוי.
נעלי סירה -רבות הולכות איתן בחורף, מעור כמובן, עם גרבונים דקים. לי קר מידי אבל זה פתרון סביר ומאוד אלגנטי.
מגפונים - הפריט החורפי האהוב עליי. יש שטוחים יפים מאוד והם מתאימים לטוניקה וטייצ או למכנסיים אלגנטיים בגזרה ישרה.

וגם סתם נעל לכה סגורה שטוחה ונוחה שתראה אלגנטית ולו בשל העובדה שהיא שחורה ובוהקת.
 
מה שסו כתבה


ואגב אני הולכת מלא בחורף עם נעלי בובה וגרביונים.
מגפונים עם עקב נמוך גם יכולים להיות פתרון טוב לעבודה
 

mother cat

New member
תודה יקירתי!

לגבי העבודה - זה לא שאני "יכולה" להתלבש אלגנטי, זה ש"החלטתי" להתלבש ככה. אני עובדת בחברת היי טק גדולה בה רב האנשים באים בג'ינסים מלפני שני עשורים, גופיות קרועות, כפכפי ים, ושאר סמרטוטים. עשיתי לפני איזה 7 שנים דיאטה והורדתי 15 קילו. מצאתי את עצמי בפעם הראשונה בחיי במצב של גוף שאני מרגישה איתו טוב ומשכורת שמאפשרת לקנות בגדים בלי להתחשבן יותר מדי (בימי הרווקות ולפני הילדים...). ואז גיליתי את עולם בגדי המעצבים - רונן חן, מיטל כץ, עדית מור.... אז החלטתי שאני שוברת מוסכמות והתחלטי לבוא ככה לעבודה. במקביל גיליתי שהחיים קלים יותר עם שמלות - לא צריך להתאים כלום לכלום, מקסימום נעליים
. אני מודה שקצת הנהגתי מהפכה - מאז שהתחלטתי ללבוש שמלות זה נהיה יותר ויותר פופולרי אצלינו והמון בנות התחילו גם.

אני מסכימה שהאוקספורד קצת גבריות - בגלל זה לא ברור לי איך זה ילך עם שמלה. אני גם חושבת שאולי יהיה לי קשה להתכופף לשרוך שרוכים (בהריון הקודם הייתי עם בחילות עד הדקה האחרונה וכל התכופפות לוותה בבחילה איומה. אז אולי באמת נעלי סירה.

תגידי, נעל בסגנון של פני לופרס (אין לי מושג איך נקרא בעברית) יכול להתאים?

תודה!
 

תושה

New member
אני מבלה את רוב הימים בחצאיות ובשמלות,

(יותר נוח ויותר מחמיא לי), ובימים כתיקונם (כלומר, לא באמצע תשיעי
) הולכת לסירוגין על עקבים ועל נעליים שטוחות (תלוי באופי העבודה באותו יום. יש לי ימים של הסתובבויות, 8 שעות על הרגליים)
שתי המלצות לי אלייך - אחד, לעבור לקנות עקבים בחנויות של הסבתות (אירוסולס, הלב הכחול, קלארקס וכו'). נכון, 90% מהדגמים שם מכוערים פחד
, אבל בכל עונה יש להם כמה זוגות ממש מוצלחים, שאפשר לעמוד עליהם המון שעות ונותנים תמיכה טובה לרגל. על אחד הזוגות האלה הלכתי בכיף עד חודש חמישי-שישי, לדעתי.
אלה לא נעליים זולות אבל הן בדרך כלל מחזיקות שנים, ובאמת שכיף לנעול אותן.

ביתר הזמן הלכתי עם נעלי סירה (וסנדלים, בכל זאת יולי אוגוסט)

ההמלצה השנייה שלי היא מגפיים עד הברך, שטוחים, צמודים לשוק, יחסית. הם נראים מעולה עם חצאיות ושמלות, ונוחים מאוד.

ועוד דבר - אם יש לך מישהו שנוסע לחו"ל, או אם את המתעסקת בקניות ברשת - פנקי את עצמך בגרביונים להריון, בכמה צבעים, אם יש.
 
חשבתי עליך היום שכבר מלא זמן לא ראיתי את הניק

שלך ולרגע חשבתי שאולי ילדת.
אז
בינתיים
 

תושה

New member
כיף לשמוע


סובלת כרגע מחוסר אנרגיות כללי, וקרעכצן ברמות מתקדמות. אי לכך, אני בודקת את הפורום פעם בשעה (במקום לעבוד), אבל רוב הזמן אין לי אנרגיות ממש לכתוב משהו...

התחלתי שבוע 37, ומבחינתי, אני לא יולדת בשבועיים הקרובים.
פשוט, אין לי איפה לדחוף את זה בלו"ז.

כיף ששמת לב
 

mother cat

New member
מסכימה איתך לגמרי

גם אני חיה את רב חיי בשמלות - יותר מחמיא, ולא צריך להתאים צבעים.... וגם אני בדרך כלל לסרוגין עם עקבים ונעל שטוחה. אגב אני קונה הרבה בקלרקס והן אכן נוחות יותר. אני רק לא בטוחה שאצליח להתמודד עם 5-6 ס"מ + בטן.... ראיתי שם משהו שטוח שמצא חן בעיני אבל לא היה במידה שלי וכשמדדתי מידה יותר גדולה בעלי עשה פרצוף... אני צריכה לקפוץ לסניף אחר לראות איך זה נראה במידה הנכונה.

לגבי גרביונים - great minds think alike - אמא שלי חוזרת בעוד יומיים (תודה לאל! תחזרי כבר!!!) מאנגליה עם משלוח גרביונים מ- Mother Care שהזמנתי לעצמי עוד לפני שהיא נסעה... ונשארו לי כמה מההריון הראשון. במובן הזה אני מסודרת. רק צריכה נעליים...
 
למעלה