אירוח חטוב ומחוטב - פטפוטי אופנה|נעלי

yaelal1

New member
את יודעת הכי טוב מה יפה לך

כמו שאמרתי, אני לא נגד ג'ינסים גבוהים... אני לא גזענית ג'ינסים

עלי, הם לא נראים יפה. יוצא שהם צמודים בירכיים ורחבים במותן, כמו שמיסי תארה, והם לא נראים עלי יפה.
תראי, תנסי בחנות. כשמשהו יושב יפה - רואים את זה מיד.

הצעתי לך לנסות מידה אחת מעל כי התאור שלך לגבי זה שאת צריכה ללבוש אותם בבית כדי לעשות להם מתיחה, זה משהו שאני ממש לא צריכה לעשות. ואני לא רזה כמו דוגמנית, יש לי בהחלט עודפים. כשאני לובשת מכנסיים קטנות מידי, אני לא נראית יותר רזה, וזה פחות יפה בעיני. אבל שוב, את יודעת מה הכי יפה לך.
 

סו ורד

New member
אבל הג'ינס שך לא מתרחב?

אם אני קונה ג'ינס בול במידה שלי הוא מתרחב אחרי כמה שבועות ונראה פחות טוב. לעומת זאת אם אני קונה ג'ינס כמו שגושפנקה תיארה, לוחץ וצמוד, אז אחרי שבוע הוא מתרחב למידה שלי בדיוק.
 

סו ורד

New member
לא צריך לצאת איתו מהבית

לאחר הרכישה ליבשי אותו רק בבית, אם לוחץ תפתחי כפתור, תסתובבי יומיים שלושה איתו בזמנך הפנוי בבית והוא יתרחב.
 

yaelal1

New member
האמת שיש לי גם ג'ינסים קטנים ולוחצים

עוד מהתקופה לפני הפונפון. זה לא שאני לא יכולה ללבוש אותם - למעשה אני לובשת אחד מהם עכשיו. אבל א' זה גיזרה נמוכה אז יש קצת יותר "מרווח תמרון". וב' זה אכן קצת יותר מידי צמוד בהשוואה למה שאני אוהבת.
מעולם לא קרה לי שהמכנסיים "גלשו" לי אם היה קצת רווח. אולי אני לא מבינה את המושג... אני לא מתכוונת שהמכנסיים נופלות בלי שלייקס, שפשוט... יש מקום לאכול ארוחה טובה בלי לפחד שיהיה לא נוח אח"כ...
עדיין אני מתעקשת שהכל עניין של גיזרה. יש מכנסיים שבחנות, על מישהי אחרת, נראות פצצה ועלי - אה, לא משהו. וזה באמת עניין של פורפורציות אגן ירכיים מותן.
אולי לא היה פה אמת בפרסום
כי למען האמת יש לי איזה ג'ינס גבוה שנסגר על הפופיק. אבל הוא לא הדבר הכי נוח שיש לי, ואני באמת לובשת אותו פעמים די נדירות...
 
נזכרתי שלמדנו בבית ספר

שג'ינס זו המצאה של איזה לוי אחד שחיפש בגד עבודה חזק ועמיד לפועלי מכרות או משהו כזה... ובסוף יצא לו ליווייס חח... ועכשיו אני חושבת לי - בגד עבודה חזק ועמיד לאמהות שטח, שמוצאות את עצמן מטפסות - גולשות סלאלום - זוחלות במנהרה בגובה 4 מטר בחיפוש אחר הפעוט המייבב - קופצות מעל שלוליות - יורדות מדרונות מסולעים עם ילד רטוב מפיפי ביד אחת ותינוק ביד השניה - מוציאות מהגן שלושה ילדים בשבע דקות... וכו וכו.... אולי אני אעבור לעבודה במכרות, לנוח קצת
 

kramerkaren

New member
לגמרי

הבגד היחיד שריח השתן מתנדף ממנו, והנזלת מתנגבת בלי להשאיר סימן.
בטח נורא שקט במכרות.....
חושך מולט
קריר
אפשר לבוא גם? מבטיחה לתת לך לעשות פיפי לבד....
 
אני חושבת שאיבדתי את היכולת לעשות פיפי לבד

אני כמעט בטוחה שמתישהו בחיי, פיפי סולו היה דבר שבשגרה. אבל זה היה מזמן... אני לא בטוחה שאוכל לחזור לזה אי פעם. אבל תבואי! במכרות שקט, חשוך קריר, עם מעלית... זה לא מתאים לילדים (!!!) ומותר ללבוש כל הזמן ג'ינס
 
אני גם צריכה עזרה עם גינסים

אין לי אף גינס כי אף פעם אני לא מצליחה למצוא את הגזרה שתשב עלי בול
יש טיפים לרכישת גינס? אולי נעשה הדרכה בקניון...?
 

סו ורד

New member
תוגת הג'ינס

ג'ינס בחנות צריך בקושי להסגר, צריך ללחוץ על הבטן כשאת יושבת, וצריך להשאר גבוה למעלה כשאת מתכופפת. אחרי כמה פעמים בשימוש הוא מתרחב, ואז לרוב הוא מתרחב לגודל הנכון שלך. החדשות הטובות הן שלא צריך לפחד לבחור ג'ינס צמוד כי גם אם עולים במשקל הוא מתרחב די הרבה, במפתיע.

ואני בעד ג'ינס בגזרה גבוהה, אפילו מאוד. שיגיע אצבע ומעלה מעל הפופיק. בגזרה כזו הוא אוסף את הבטן כמו ששום מכנסיים אחרים לא יאספו, וגם אין סיכוי, גם אם יתרחב משמעותית שהוא ירד לו למטה. הגזרה המאוד גבוהה פחות מגבילה מבחינת מה תלבשי עם המכנסיים -את יכולה ללבוש חולצה ארוכה ולא יראו שזה ג'ינס גבוה, את יכולה ללבוש חולצות קצרות יותר ולא לפחד שבורחת לך החוצה פיסת גוף.

עוד פתרון שאני מחבבת -ג'ינס סטרצ'. עם גומי למעלה, יש בזארה, הן חביבות על נשים בהריון. הגומי מחזיק את הטוסיק בפנים גם כשמתכופפים.

מכנסיים שיכולים להתאים למבנה הגוף שלך ואינן ג'ינס -המכנסיים של המותג אוללה olala. הן קלאסיות למבנה שלך והן לא יקרות. גם מכנסיים של רונן חן יכולים להלום אותך מאוד.

ואם כבר ג'ינס - לטעמי חשוב שיהיה בארון ג'ינס בגוון כחול כהה קלאסי, צר וארוך. גם ג'ינס שחור מתגלה אצלי כשימושי וכמעט מחוייט. אני משקיעה בג'ינס אחד פעם ב- והם עולים לי הרבה מאוד, והם נשארים איתי עשור בכיף. מקום שאני ממליצה להשקיע בו בג'ינס מחמיא שנשאר להרבה -חגית טסה. כדאי לבדוק בחנויות העודפים שלה.

על השאלה של הסתיו אענה מחר עם תמונות של קולקציות סתיו למיניהן...
מקווה שעזרתי
 

בת הים 79

New member
המכנסיים של אוללה מאוד דומות בגזרה גם

לאלו של דפנה לוינסון, יש לי גם וגם והן לדעתי כמעט זהות. גם המחיר דומה ויש לה גם ג'ינסים (קניתי במבצע שהיה 2 ב-300 שזה נראה לי ממש שלא יקר)
 

סו ורד

New member
באמת לא יקר

ובכלל דפנה לוינסון עושה בגדים נשיים ומחמיאים לטעמי. הרבה חולצות עם כל מיני פטנטים של בד מקדימה שמסתירים היטב בטן/צמיגים.
 

סו ורד

New member
זה מותג מכנסיים שנמכר בבוטיקים בכל מיני מקומו

מקומות בארץ, אפשר להשיג אותו בכל מקום. מסררי לי את שם העיר שלך ואמצא לך אוללה בסמוך
 

סו ורד

New member
כמה דוגמאות לחנויות

מיקה -ביהוד
לוקה -קניון הזהב
יסמין -ראשון לציון
תמה -קרית שאול
הפרלמנט של עתר -ליד נתניה
הרבה חנויות בוטיק בדיזינגוף סנטר
גריפין -גבעתיים
 

joshjulia

New member
יש משהו באזור פרדס חנה/חדרה?

רוב הסיכויים שלא, אז יש משהו בחיפה (ההורים שלי) או בכפר סבא והסביבה (חמותי)?
 
למעלה