אירוח חטוב ומחוטב - פטפוטי אופנה|נעלי

kramerkaren

New member
אירוח חטוב ומחוטב - פטפוטי אופנה|נעלי

ביום ראשון יתקיים בפורום אירוח מיוחד במינו. סו ורד, סטייליסטית הבית (בדימוס) תקדיש לנו מתובנותיה וידעותיה, ותסייע לכל המתחטבות, החדשות והוותיקות, אלה שבתחילת הדרך ואלה שהגיעו למשקל היעד - לבנות את המלתחה החדשה והמתחדשת.
סו תענה על שאלות בנוגע ללבוש ולאופנה, למבני הגוף השונים, והתאמת בגדים - במיוחד בעקבות השינויים שהגוף עובר בתהליך ההרזיה.
תשובות ינתנו רק במהלך האירוח, אז נא לא לשלוח מסרים בנושא אופנה או סטייל.


אתן מוזמנות לשרשר את שאלותיכן לכאן.

 

סו ורד

New member
איזה כיף! ובקשות...


קודם כל -אתן בהחלט מוזמנות לכתוב לי במסר, באירוח הקודם היו בנות ששלחו לי תמונות שלהן וזה תרם לעצות שיכולתי לתת. מה שביקשתי מקרן להעביר הלאה -אני לא עושה סטיילינג בתשלום, נא לא לשלוח לי בקשות לסטיילינג פרטי. מי שרוצה להתמסרר איתי במקביל לאירוח מוזמנת.

ודבר שני -כבר הרבה זמן שאני לא בעסקי הסטייל והנצנץ -אם יש לכן עצות, תשובות או תמונה של חולצה מהממת =תצטרפו לשרשור. לא צריך להתייחס לזה כאל אירוח מומחה נטול דיונים.

יאללה, שיהיה לנו כיף, תשאלו הרבה שאלות
 

שוגץ

New member
מכנסיים

אני בחורה רזה עם טוסיק וקצת ירכיים. יש לי תמיד בעיה עם נושא המכנסיים. תמיד אני מתלבטת בין 2 מידות. מידה אחת נוטחה ומידה אחת קצת לוחצת. המוכרות תמיד ממליצות על המידה הלוחצת אבל אח,כ לא נוח לי....
איזה מידה עדיף לקחת?
 

kramerkaren

New member
ג'ינס

אני מאוד אוהבת ג'ינס, מרגישה הכי נוח בג'ינס. מה שקורה זה שאני קונה זוג, הם יושבים מעולה במשך כמה שבועות ואז נהיים גדולים (לא מתלוננת חו"ח), הם כבר לא יושבים טוב, חגורה לא מסתדרת, כי הבד פשוט מתכווץ כמו בלון, ויוצא שהם יושבים לי בגזרה מאד נמוכה, ואני מבלה את רוב הזמן בלמשוך אותם למעלה.
יש לך רעיונות? מכנס פונקציונאלי אחר שאולי יעבוד (שלא דורש גיהוץ!!!!)?
ויש גזרה שאת ממליצה עליו לגוף עם ירכיים וטוסיק לא קטנים ורגליים די עבות?
אוי, וכמעט שכחתי - ועם הנתנונים האלה - איזה אורך חולצה? ובכלל, עכשיו בסתיו - מה הולך? איך מתלבשים? כדאי חולצות ארוכות יותר? שכבות? מה את ממליצה?
 
גם אצלי זה קורה עם הג'ינסים

קבוע אחרי כביסה הם בקושי נסגרים ואחרי כמה שעות כבר צריך למשוך אותם למעלה שהחריץ לא יציץ.
אני משתדלת לקנות את אלו שעולים עליי בקושי כי יודעת שבבית יתרחבו, אחרי כביסה אני מסתובבת איתם קצת בבית עם ריצ'רץ וכפתור פתוחים בשביל שיתרחבו קצת ואז סוגרת בקושי, אחרי לבישה אחת זה מסתדר...

חוץ מזה באמת נוח לך עם ג'ינס?! אני אוהבת ג'ינסים כי הם הכי יפים עליי (אוספים את מה שצריך) אבל בשנייה שמגיעה הביתה אני פושטת, זה הכי לא נוח בעולם!
זה לוחץ לי על שיפולי הבטן


חוץ מזה מזמן לא קניתי ג'ינס חדש אבל נראה לי שהיום יש ג'ינסים יותר נעימים מבד שמזכיר יותר בד "רגיל" ולא של ג'ינס וגם הגזרות השתנו- עכשיו הגזרה הגבוהה אופנתית יותר ואז פחות מתעסקים עם המשיכה למעלה.

(וסליחה שנדחפתי אבל סו אמרה שמותר
)
 

סו ורד

New member
גושפנקה, כבר דנו בעבר בנושא לא?


הג'ינס לוחץ לך על שיפולי הבטן כי הוא נמוך. תקני ג'ינס גבוה ממש, מבד עבה ואיכותי ולא יציץ לך החריץ הנפיץ.
 
וואלה? לא זכרתי


זכור לי האירוח הקודם שלך בנושא אבל לא זכור לי שדברנו על זה.

בכל מקרה את צודקת הג'ינסים שלי נמוכים, רק שג'ינסים זה מצרך יקר שאני לא יכולה להרשות לעצמי לקנות חדשים ויש לי מלא מלא ישנים שאני אוהבת אותם (ותכלס הישנים הכי יפים) השיטה שלי זה פשוט לשים מתחת לחולצה הרגילה בגד גוף\גופיה נמתחת לתוך הג'ינס ואז זה מסתיר את החריץ (וגם עושה ציצי יותר יפה
)
 
אפרופו ג'ינסים גבוהים

עכשיו אני נזכרת שלא סתם אני לא קונה את הגבוהים, יש לי כמה בעיות איתם ואני אשמח לשמוע מה הפתרון...

כשאני רואה טינאייג'ריות עם ג'ינסים בגזרה גבוהה זה נראה נהדר אבל כשאני רואה נשים כמוני (עם בטן) מסתובבות עם גזרה גבוהה אז בדרך כלל או שמשולש ברמודה הופך לסוג של כספומט ו\או שהבטן עוד יותר מתבלטת בתוך הג'ינס, כמו בטן הריון נמוכה כזאת, כמו שנראו פעם המורות המבוגרות שלבשו ג'ינסים גבוהים שהיו באופנה כשאני הייתי ילדה, בכל מקרה משהו במראה הזה שאני רואה ברחוב על בנות שעברו את גיל 30 לא נראה לי.

חוץ מזה שזה נראה לי גם קשה לשבת עם זה ועוד יותר לוחץ על הבטן (אולי אני טועה כי בפעם האחרונה שלבשתי ג'ינס שעובר את הפופיק שקלתי בסביבות ה-30 קילו והייתי בת 12).
 

יד אביב

New member
בעיני ג'ינס גבוה נראה מזעזע על רוב הנשים

אלא אם הן ממש דקיקות וגבוהות כמו דוגמניות. אצל רוב הנשים זה עושה טוסיק ענק, גם אם אין להן כזה, ומבליט בטן אפילו אם היא קטנטונת.
זה לא שאהבתי את אופנת המכנסיים שחושפות את שיער הערווה שהיתה לפני כמה שנים, אבל חזרתה של אופנת הג'ינסים הגבוהים ממש מבאסת אותי. כי בחיים לא אקנה ג'ינס כזה, ואז ממש אין לי מה לקנות. וחוץ מזה ממש מבאס אותי לראות כמה נשים לא קולטות שהן נראות כמו חבית רק בגלל המכנס שהן לובשות, למרות שיש להן בד"כ גוף נהדר.

יש לי הרבה מה להגיד גם על עוד טרנדים עכשווים באופנה, אבל לא נתיש אתכן...
 

סו ורד

New member
רק בקשונת


חלק מהדברים שאת אומרת נכונים, אבל המינוח "חבית" וכינויי גוף אחרים לא מתאימים לשרשור בניצוחי. אני אצטט גבר שחביב עליי שגורס כי גופה של אמא הוא חבל אדמה שכבר ראה כמה קרבות ומגיע לו צל"ש.

וברור לי שזה רק ביטוי, ואת מודעת לזה, מכירה הודעות שלך -את סופר רגישה וכו, אצלי זה רגיש ועקרוני -אין צורך להשוות משמנים לשום דבר (או בכלל גוף -גם המילה שלד לרזות מצמררת אותי), קשה מספיק גם כך לשאת אותם.

לגבי השאר אני מגיבה במרוכז לדיון ג'ינסים
 

יד אביב

New member
מקבלת את ההערה

אמנם כתבתי את זה לא רק כביטוי, אלא גם תוך ציון העובדה שזה לא אמיתי, אלא רק אשליה שהגזרה הנוראית של הג'ינס יוצרת, אבל אני מקבלת את זה שבסופו של דבר מדובר בדימוי גועלי.
 

yaelal1

New member
אצלי אך ורק, ובאופן בלעדי, ג'ינסים נמוכים

1) זה יותר נוח
2) זה יותר יפה!

גושפנקה, לדעתי הבעיה היא שאת לא קונה ג'ינס במידה המתאימה. ג'ינס צריך להיות נוח, שאפשר לנשום איתו ומורידים אותו רק כדי להכנס לפיג'מה, או לסקס פרוע עם הבעל.
לדעתי מה שיותר נוח גם יותר יפה (בתנאי שזה מוקפד ולא מוזנח).

אז מה עושים עם החריץ?
התשובה היא פשוטה מאוד. קונים חולצות ארוכות.
גם אני לא האמנתי בזה אבל התחלתי לקנות חולצות ארכות (לא בשרוולים אלא כאלה שמגיעות לי עד מעבר לטוסיק, וואלה - החריץ כבר לא מופיע.

אין, ג'ינס זה הכי יפה וגם כיף אבל צריך לדעת איזה גיזרה ומידה מחמיאים.
 

yaelal1

New member
אז התשובה שלי שתקני חולצות עוד יותר ארוכות

גם לי היתה את אותה הבעיה עם חולצות שעלו וכשקניתי חולצות עוד יותר ארוכות, הבעיה נפתרה.
 

סו ורד

New member
אבל זה לא מגביל אותך?

לקנות ג'ינס שרואים לך את חריץ הישבן ולקנות אך ורק חולצות ארוכות בשביל להסתיר -עבורי זו אופנה שלא נוח לי בה. לא רוצה להיות מודאגת, לא רוצה למשוך למעלה/למטה.
ואם לא בא לי היום חולצה ארוכה? אם באה לי אפודה קצרה או חולצת בלון עם גומי למטה?
 

yaelal1

New member
אולי לא הסברתי את עצמי נכון

אני קונה חולצות ארוכות ושמה אותן בתוך הג'ינס.
נניח בסגנון:
http://bananarepublic.gap.com/browse/product.do?cid=20977&vid=1&pid=858840002

בכל מקרה, אם המזג מאפשר לבישת אפודה אז אפשר ללבוד גופיה ארוכה מתחת בתוך המכנסיים וכנ"ל לגבי חולצת בלון.

אני לא נגד גיזרה גבוהה למי שזה טוב לה אבל לי אישית זה לא מחמיא וגם הרבה יותר נוח לי כשהבטן מעל למכנסיים בגזרה הנמוכה. רק רציתי להעיר שגיזרה נמוכה לא בהכרח "חושפנית" אם לובשים חולצה ארוכה מתחת. (כמובן רק במזג אויר מתאים וכמובן כאשר 40 מעלות בחוץ אז לא לובשים שתי שכבות, אבל אז גם אני לא לובשת ג'ינס
)
 
אז זהו שאני גם בקיץ לובשת רק ג'ינסים

(לא אוהבת קצר ו\או שמלות\חצאיות) ככה שזה מחייב 2 חולצות.
 
איך אני אוהבת את החולצות האלו עם הגומי

למטה, הן הכי מחמיאות לי, אבל לא בלון בלון רק לא ממש צמודות באזור הבטן (עד הקטע של הגומי) וכמובן שמתחתן תמיד יבוא בגד גוף
 
אגב- הבעיה היא ממש לא במידה

כי...40 ענקי עליי!!! ממש נופל ממני ואני שונאת חגורות
ו-36 לא עולה עליי בכלל! (יש לי כמה כאלו מתקופות רזות ואני מנסה אותם והם פשוט לא עולים!)
רק 38 טובים עליי וכן הם הכי יפים ונוחים (עד כמה שג'ינס יכול להיות נוח) אבל בגלל שיש לי כרס משתפלת של לידה ושל שוקולד ואכילה בשעות הלילה המאוחרות וטוסיק קטן משהו שם לא מסתדר...
ברור שהגופיות שאני שמה מתחת הן ארוכות או כמו שרשמתי אני שמה בגד גוף (תקתקים למטה) אבל לא תמיד זה נוח, בקיץ זה חם ולפעמים בא לי סתם חולצה מאווררת וקלילה בלי משהו נוסף שצמוד מתחת, אז ברור שאפשר לקנות טוניקות וחולצות ארוכות וכדומה ואז אני לא מסתובבת עם חריץ מציץ אבל כן זאת בעיה של הג'ינסים הנמוכים וקורה שאני מתכופפת בגן שעשועים או משהו ומרגישה אינסטלטורית לרגע וחוץ מזה הטוסיק שלי יפה
|אייקון של בחורה צנועה| לא בא לי להסתיר אותו דרך קבע עם חולצות שעוברות את הטוסיק.
 
למעלה