ציוד לסופ"ש

אוי, סליחה!! טעיתי לגמרי


לאמצעי לא מתאים קוסקו סנרה כי זה עד 18 קילו
וראיתי שאכן הכוונה היתה להושיב את האמצעי בן ה-2.5 בבוסטר גב אז מצטרפת מאוד למה שאמרה קרן, בשום אופן לא להושיב בבוסטר גב בגיל כזה, אלא רק במושב בטיחות. תגגלי "רשימת מושבי בטיחות מומלצים" ותבחרי משם. בהצלחה
 

p i n o k y o

New member
הי סימון

הקוסקו סנרה אכן לא מתאים לאמצעי שלי ששוקל כ-17 קילו.
לא רצינו לקנות כרגע כיסא בטיחות חדש רק בשביל עוד כשנה וחצי כשיעבור לבוסטר רגיל. מצד שני בגלל המשקל והגובה שלו הוא לא צריך בוסטר גב עם רצועות פנימיות. הבאנו לו בוסטר גב גרקו גוניור מקסי ללא רצועות פנימיות והחגורות של הרכב יושבות עליו במיקום טוב ונכון.
הבנו היום מה הבעיה ברוחב המושב האחורי של הרכב שלנו.
הוא לא רחב יותר מרכב פרטי משפחתי אחר ( רק האורך שלו ארוך יש יותר מקום לרגליים וזה מה שחיפשנו בשבילנו כי אנחנו גבוהים מאוד) במושב יש משני צידיו שקרובים לדלתות מעין הגבהות צידיות של הריפוד סקאי, הן על המושב והן על הגב ואי אפשר להניח עליהן כיסאות בטיחות, כלומר, אי אפשר לקרב אותם עד לדלת ואנחנו למעשה מפסידים פה ברוחב הכללי של המושב האחורי עוד כעשרים סנטימטרים יקרים שחסרים לנו. ברכבים כמו טיוטה וכו׳ המושבים שטוחים עד לדלתות. חבל חבל חבל שפיספסנו את הנקודה הזו כשבחרנו את הרכב הזה.
לגבי תוקף כיסא הבטיחות אלפא אומגה עלית שהוא בן שש שנים מאז רכשנו אותו עבור הבכור, בעלי טוען שהוא לא מאמין בזה. שהפלסטיק שמור היטב תחת הריפוד המסיבי של הכיסא ואין עליו שמש ישירה. החניה שלנו שמשית ולא מוצלת.
בקיצור, הוא מנסה לחסוך, היות והכיסא עלה לנו בזמנו 900 שקלים והוא לא רוצה להוציא שוב סכום כזה על כיסא בטיחות איכותי.
 
אם תרשי לי להיות קצת מקאברית, הכיבוד בהלווייה

עולה יותר מכיסא בטיחות חדש. וברצינות: אני מעבירה מילד לילד ה-כ-ל כולל מוצצים שהעברתי מהגדול לאמצעי ולקטנה, כולל סנדלים ורודים שקיבלתי מחברה ושני הבנים שלי הלכו בהם והקטנה שלי תהיה החמישית (!) שנועלת אותם... אני לא מאלה שחושבות שצריך להחליף פטמות לבקבוק כל חודשיים כי ככה כתוב.... וכו' וכו' כך שבדרך כלל אני לגמרי עם בעלך בגישה הזו
א-ב-ל מכל המוצרים שבעולם אם יש משהו שאפילו אני *לא* הייתי מתעסקת איתו זה מועד פקיעת תוקף של כיסא בטיחות לילד. למה בשם אלוהים להעמיד את זה בניסיון? למה לקחת סיכון ולו זעיר ביותר לעמוד מחוץ לחדר ניתוח ולהגיד "איזה אידיוט אני שלא החלפתי כיסא"? אני לא "יורדת" עלייך פה,
אני באמת מתקשה להבין את זה. אני בכלל לא מזלזלת בשיקול הכלכלי {אנחנו נאלצנו להחליף רכב כשנולדה השלישית בגלל 3 כסאות מאחורה כך שאני מאוד מבינה אותך} אך אפילו בלי פקטור הגיל, ילד במשקל כזה בבוסטר גב זה פשוט להקפיץ לשמיים את סיכויי הפגיעה שלו בשביל לחסוך... נגיד... 500 שקל?? נכון שיש כורסאות מנהלים (חלקן בדירוג לא משהו בכלל אגב) של 1,500 ש"ח אבל באמת שלא חייבים
לדוג' הטיטאן של אוונפלו 4 כוכבי בטיחות ומומלץ ע"י איגוד הצרכנים האמריקני, מאוד קומפקטי, עד 23 ק"ג אאל"ט ועולה 600 שקל, או האוונפלו מאסטרו שעוד יותר צר והולך עד משקל גבוה יותר (לא זוכרת בדיוק כרגע את כל המידע שלו ואם מתאים לגיל שלכם - תגגלי) המאסטרו גם הופך אח"כ לבוסטר גב כך שמאוד חסכוני, עולה כ-500 ש"ח! ושוב השיקול הכלכלי ודאי שחשוב, פשוט לדעתי פה ההוצאה היא זניחה ***יחסית לתמורה*** תמורת כמה מאות שקלים את מרחיקה את הילד שלך משמעותית מפגיעת גפיים או ראש, או אלוהים יודע מה... לדעתי זה שווה.

מתנצלת אם חפרתי או פגעתי לא היתה שום כוונה כזו
פשוט הרבה פעמים חושבים שהכסאות הטובים הם רק היקרים, אז אני מעדיפה להגיד... ושכל אחד יחליט מה שמתאים לו העיקר שהמידע יהיה לפניו
 
איך משאירים כסאות חגורים?

בזמנו (וזה כבר לפני המון המון זמן) אמא של ילדה קוראת (לאן היא נעלמה?!) גם הציעה להשאיר כסאות חגורים. אבל אז איך הילד נכנס פנימה??
 

kramerkaren

New member
מושכים ומזדחלים

זה אפשרי. באמת. הכל רק לא לשחרר את החגורה שפשוט בלתי אפשרי לחגור אותה שוב. עם הבסוטר גב היינו משחררים את המעבר ליד הצוואר, מושכים החוצה את רצועת המותן, הוא היה זוחל פנימה ואז מסדרים.
 

kramerkaren

New member
כשאת עם 3 כסאות אז פשוט זה לא תמיד אפשרי,

אין לך את הרווח הזה של להכניס את היד פנימה, או שהבוסטר מונח על הסוגר של החגורה. מכוניות ישראליות משפחתיות לא בנויות עבור קהל היעד שלכם של המשפחות עם הילדים הקטנים. פשוט לא. להכניס 3 כסאות\בוסטרים לרכב רגיל (אפילו לא הקטנים, אלא אוטו רגיל) זה אתגר לא קטן. נשבעת לך שהייתי מסיימת מיוזעת, מעוצבנת, כעוסה על העולם, ולרוב עד שהצלחנו להכניס את כולם כבר היה צריך להניק או להחליף חיתול שוב.
 
מחפשת לשאול מנשא בייבי ביורן עם תמיכה לגב

תחתון לחודשים הראשונים של אחרי הלידה.
המנשא יישמר בקפידה ויוחזר!
יש לנו משהו ישן שאין בו שום תמיכה לגב והוא פשוט תלוי על הכתפיים, שזה לא בא בחשבון לגב שלי...
הלידה צפויה סביב ה-20/10.

תודה!
 

SHAPEN

New member
כסא בטיחות לילדה בת שנה

שלום, אני מקווה שאני בפורום הנכון.
על איזה כסא בטיחות אתם ממליצים? יש כסאות עד גיל 8 , עד גיל 5 או עד גיל 3.5 .אנחנו כבר מבולבלים.
ראינו בשילב את הפריריטי של מקסי קוזי 1300 ש"ח - האם כדאי לקנות את הכסא כולל הבוסטר או לקנות כסא בכל שלב?
ראינו עוד כסאות בחנויות אחרות (דוקטור בייבי, מוצצים וכו'?).
נא המלצותיכם.

תודה
 
מניסיוני כסאות שהופכים לבוסטר די מעיקים

כלומר, מבחינתי ברגע שאפשר לעבור לבוסטר אני מעדיפה, כי לרוב הוא תופס פחות מקום ברכב.
היה לנו אלפא אומגה עלית (לא אהבתי) וכשאפשר היה, החלפנו לבוסטר והיה מצוין. עכשיו לקטנה יש לנו טריומף והוא מעולה, ממליצה בחום!
קנינו בכלבו סימה, היה זול והשירות היה מצוין.
 

אמאמרבל

New member
לנו יש אלפא אומגה

הוא עד משקל 35קג, גדול נסעה בו עד גיל 4.5 ועבר לאחותו.
נראה לי שבגיל הזה יותר נוח כיסא עם הטיה קלה לאחור

לפני שהלכנו לקנות בוסטר לגדול קיבלתי המלצות על אוונפלו ג'ריישן. לי הוא נראה מאוד נוח, נעים. לצערי בני לא אהב אותו בגלל הצבע (הוא היה בן 4.5 עם דעות משלו)- הוא מתאים ממשקל 9קג וגיל שנה.
 
המומלץ הקבוע שלי (ושל אבי ורון) קוסקו סנרה

5 כוכבי בטיחות 350 ש"ח עד 18 קילו וגובה מטר. {הזוי בעיניי כיסא בטיחות עד משקל 35 קילו מי מושיב ילד ביסודי בכיסא בטיחות?!)
 

kramerkaren

New member
רואים שהילדים שלך רזים


35 ק"ג אצלינו זה גיל 4....
אוקיי, לא, אבל ה- 18 ק"ג היו סביב גיל שנתיים וקצת....
 
הלוואי שיעבירו לי את הגנים הרזים שלהם


נראה לי שהם די ממוצעים..?? הגדול בן 4.5 שוקל 16 קילו,
האמצעי בן שנתיים ו-9 חודשים, מאותגר צמיחתית, שוקל 12 קילו,
והקטנה כראוי לילדה שלישית, מוזנחת אז אין לי מושג כמה היא שוקלת


וברצינות 35 קילו זה נראה לי איזה כיתה ד' לא?? באמת מי מוכן לשבת בכיסא בטיחות בגיל כזה? {חוץ מהילדים של אבי ורון שבטח יודעים שאין טעם להתווכח
}
 

kramerkaren

New member
האמריקאיים עושים את זה,

זה כמו ההנחיה להשאיר עם הפנים לאחור עד גיל שנתיים. כנראה שאם אתה לא יודע אחרת אז אתה לא מתנגד. אצלי ביום הולדת שמונה שני הגדולים העיפו את הבסוטרים שלהם לאלתר...בדרמטיות רבה ובהצהרתיות.
ורוני שוקלת לא רחוק משני הבנים שלך יחד...ואני כן רוצה למשוך בכסא עוד קצת לפחות, עד גיל 4-4.5, אז היא בטח תשקול 50 ק"ג. דובי שלי
 
למעלה