הודעות טכניות ובקשות, מהמנהלות לגולשים

kramerkaren

New member
הודעות טכניות ובקשות, מהמנהלות לגולשים


במטרה להנעים את הגלישה בפורום, ועל מנת לייעל תהליכים, יש לנו מספר בקשות והודעות טכניות. אני מחלקת את ההודעות והבקשות שלנו לפי הנושאים השונים, מפאת אורכן.
 

kramerkaren

New member
שרשורים

מנהלות פורום הורים לתינוקות האדיבות והחינניות הסכימו שנעתיק את חוקי השרשור של הפורום שלהן. הודעות שאינן משורשרות נוטות להיעלם או לתפוס מקום של שרשורים רבי נושאיפ. אנא הקפידו על כללי השרשור: מה זה שרשור? הוספת תגובה להודעה שהועלתה לפורום ע"י קשירת התגובה לאותה ההודעה (שרשור = שרשרת.) למה בכלל צריך לשרשר? מערכת הפורומים של תפוז יכולה להכיל עד 15 הודעות ראשיות בעמוד. אם כל אחד ייפתח הודעה ראשית ולא ישרשר, אז הודעות אחרות לא פחות מעניינות פשוט יעברו לעמודים אחרים ולא יקבלו את החשיפה המגיעה להן. איך משרשרים ? לאחר שקראת הודעה והחלטת שאתה רוצה להגיב להודעה זו עומדות בפנייך שתי אפשרויות: לחיצה על כפתור הוספת תגובה, או לחיצה על כפתור הוספת תגובה מהירה, בחר את האופציה המתאימה לך וכתוב את תגובתך להודעה. בצורה זו ההודעה משורשרת להודעה אותה קראת ולא נפתחת בתור הודעה חדשה. הוספת תגובה כאשר אתם מעוניינים להגיב להודעה או שרשור קיים בפורום אתם לוחצים על "הוספת תגובה" (מופיעה בסוף כל הודעה שהועלתה לפורום ) ומגיבים. ניתן לצרף קישורים ותמונה לתגובה. הוספת תגובה מהירה כאשר אתם מעוניינים להגיב להודעה במהירות ללא צירוף קבצים או קישורים אתם לוחצים על "הוספת תגובה מהירה" ( מופיעה בסוף כל הודעה שהועלתה לפורום ) ומגיבים. במידה ובחרתם באופציה זו יפתח חלון קטן בו תוכלו לרשום את תגובתכם במהירות. איך משרשרים למקום הנכון? אם א' פתח הודעה, וב' הגיב לאותה הודעה, ואז ג' רוצה להגיב ל-א',. הוא ילחץ על "הוספת תגובה" או "הוספת תגובה מהירה" בהודעה של א', כי רק ככה א' ידע שהוא התכוון להגיב לו, ולא ל- ב'. ( נשמע מסובך אבל פשוט מאוד ) מתי משרשרים ולא פותחים הודעה חדשה? * נושא שעליו אתם רוצים לכתוב כבר מופיע בעמוד הראשון או השני ( בסוף או בהתחלה ) ולא הגיע למעמד "שרשור פלצת"---- שרשרו אליו. הקפצת שרשורים: העלתם הודעה לפורום קיבלתם מעט תגובות וכבר ההודעה עברה לעמוד השני? ניתן להקפיץ את ההודעה באמצעות מתן תגובה בעצמכם להודעה שלכם. לאחר שתגיבו לעצמכם ההודעה תקפוץ חזרה לעמוד הראשי. הודעה מוקפצת רק אם יש בתוכן ההודעה המקפיצה 10 תווים (אותיות, סימנים) או/ו אייקון אחד ולכן המילה "מקפיצה" בהודעה שאמורה להקפיץ- לא באמת עושה את העבודה איך יודעים באיזה נושא לשרשר? מעבר לשרשורים הקבועים שהנושאים בהם מאד ברורים, ישנן הודעות שאולי קשה יותר "לגזור" מהן את הנושא. כדי למצוא את הנושא אתם פשוט צריכים לשאול את עצמכם אילו תשובות הייתם רוצים לקבל. או שאפשר לחזור לשיעור לשון בבית הספר, אם הייתם צריכים לסמן בהודעה "נושא", "נשוא" "מושא" וכו' - מה היה הנושא? אם לא מוצאים שרשור מתאים? מאד פשוט- פותחים אחד כזה. פותחים הודעה חדשה ללא תוכן - רק נושא בשורת הכותרת ואליה משרשרים את ההודעה שלך האחרים כבר יוכלו להצטרף ע"י הוספות תגובות להודעה הראשית חסרת התוכן. הודעות חשובות\דחופות\סקרים סקרים אין צורך לשרשר, הודעות חשובות ודחופות, אנא תפנו אל המנהלות במסר אישי ונימנע משרשורן לכמה שעות לפחות. לאחר מכן, ובהתאם למספר התגובות שיתקבלו, נשרשר את ההודעה על מנת למנוע את היעלמותה. שרשור נעים לכולם!!!
 

kramerkaren

New member
דרכים להעביר ביקורת

מכיוון שזהו פורום אינטרנטי ואנשים כותבים תחת ניקים, יש נטיה להרגיש חופשיים עם העברת ביקורת, ולעיתים רבות ביקורת זו נעשית בצורה שלא היתה עולה על דעת הכותבים בעולם האמיתי או תחת שמם האמיתי. אנא זכרו כי מאחורי הניק אותו אתם מבקרים עומד בן אדם אמיתי עם רגשות. יש אמצעים פחות פומביים להעברת ביקורת מאשר על גבי דפי הפורום, ויש דרכים מקובלות לומר ולהעיר לאנשים. אנא הקפידו על כללי הנימוס, על מנת שהגלישה בפורום תהיה נעימה ככל האפשר. ביקורת או הערות למנהלות נשמח לקבל במסרים אישיים, ומבטיחות להתייחס ולשקול כל נקודה שמועלית.
 

kramerkaren

New member
אירוחים

כמנהלות אנחנו מזמינים אנשי מקצוע שיתארחו אצלינו בפורום. אנחנו משתדלות שהאורחים יהיו מהאנשים הבכירים והמוכרים ביותר בתחומם. חלק מהאנשים יענו לשאלות שלכם לרוחכם, חלק לא. אתם יכולים וצריכים להחליט מה אתם לוקחים מכל אירוח, אם בכלל. יש קושי להעביר מידע מקצועי, מדויק בפורום אינטרנטי, מבלי לפרסם, מבלי לעבור על חוקי אתיקה, בלי רקע על המקרה, בלי ידע משפחתי\בריאותי\פסיכולוגי מקדים. יש אנשים שמסוגלים לכך, יש אנשים שלא. יש אנשים שיותר רהוטים בכתב, יש אנשים שלא. יש אנשים שמרגישים נוח בפורמט של פורום, יש שלא. לנו אין דרך לדעת מראש איך האורח יהיה, ואם יענה לרוחם של כל חברי הפורום, של חלק מחברי הפורום או שבכלל לא. האירוחים נעשים בחינם, בהתנדבות. לוקח זמן רב לענות על שאלות הגולשים, שלא נאמר זמן רב של התעסקות טלפונית והדרכות על הכניסה והגלישה בתפוז. אם האירוח לא מוצא חן בעיניכם, תרגישו חופשי להתעלם ממנו, להמשיך את יומכם כאילו לא שאלתם שאלה ולא קיבלתם תשובה. תגובות שליליות של הגולשים על גבי האירוח הוא לא מנומס ולא ראוי. אנחנו לא מוכנות להביא אורחים ולהסתכן שיראו תגובות כמו שקיבלנו בחלק מהאירוחים האחרונים. להבא הודעות כאלה ימחקו.
 

kramerkaren

New member
הערות שלכם...

נשמח לדעת, לשמוע, לעזור בכל דרך אפשרית. רקפת וקרן
 
למעלה