אפשר להתחיל שירשור טיפים יעילים ליום יום?

בטח שכן! כבר שנים אני עושה את זה.

את לא מכניסה את כל הסטים שיש לך לציפית אחת (אם ככה במקרה הבנת) אחרי שקיפלת, את מכניסה ציפה של שמיכה וסדין וציפית אחת לתוך הציפית השניה של אותו הסט, זה נכנס בקלות ויש עוד מקום, תראי בתמונה שבקישור ששמתי למעלה, יש שם דוגמא (אצלי זה יוצא הרבה יותר עקום מבתמונה כי אני לא טורחת לקפל יפה אבל עדיין חוסך הרבה מקום ובלגאן במצעים).
 

temp8

New member
אהבתי את הטיפ של המצעים

לא עלה על דעתי קודם שהכל נכנס בתוך ציפית... ינוסה בהקדם.
 
קטניות

בחורף אנחנו תמיד אוהבות לאכול מרקים חמים אז במקום להגיע הביתה ולהתבאס מהעובדה ששכחנו להשרות קטניות בכל פעם שקונים קטניות,משרים את כל הכמות במים,מחלקים לשקיות של סנדוויץ' לפי הכמות הרצויה ,מכניסים את השקיות כשהן סגורות לתוך קופסאת פלסטיק ומקפיאים. כשהקטניות קופאות מוציאים אותן מהקופסא ומאחסנים במקרר בצורה שרוצים. כשבאים הביתה ורוצים להכין מרק כל מה שנשאר זה לשלוף את השקית הקפואה ולבשל. ועוד טיפ שקשור: אני מקפיאה מראש שקית של קטניות מעורבות ככה יש לי תערובת מוכנה בלי להתאמץ.
 

mAmA MiSiSiPi

New member
טיפים מהרשת

איך לשמור על מאכלים באויר הפתוח מחרקים ולכלוכים עם שיפודים וצלופן http://www.fun.mivzakon.co.il/pictures/pictures/12(162).jpg איך לגרום לילדים לחייך מצלם עם גומיה לשיער http://www.etsy.com/listing/54888077/elmo-lens-friend סגירה לשקיות מבקבוק מים http://i.imgur.com/iaE1r.png השניים שאני משתמשת בהם הכי הרבה למכנסים שהרוכסן שלהם נחלש ובורח למטה http://blog.craftzine.com/archive/2011/11/how-to_keep_your_fly_from_fall.html ולהכנה קלה של פנקייקים{נורא קל להין ככה פנקייק מיקי מאוס} http://simplystated.realsimple.com/2011/02/10/flower-pancakes-via-not-martha/
 
same here.

תמיד חשבתי שאני היחידה שהריצרץ שלה פתוח חצי מהזמן
 
מגניב הרעיון של הבקבוק קטשופ אבל....

ניסית? איך מנקים את הבקוק לפני ? לא נשאר ריח של קטשופ ....????
 

mAmA MiSiSiPi

New member
כן יש לי כמה בקבוקים כאלה

גם אני כמו קרן משתמשת בהן לרטבים שוטפים עם מים את שאריות הקטשופ ואז שמים מים חמים וסבון ומנערים טוב טוב ואז שוטפים עוד כמה פעמים עד שאין סבון בבקבוק . אין שום טעם של קטשופ. מה שיפה בבקבוק קטשופ לפנקייקים זה שזה לא מלכלך את כל הסביבה אין טיפטופים ,מהבקבוק ישר למחבת וגם יוצאים עיגולים מושלמים.
 

lilend

New member
בחנויות של כלי מטבח יש בקבוקי

פלסטיק עם פיה צרה- מושלמים לפנקייקים ועולים 5 ש"ח (גם בחנויות היקרות אפשר למצוא אותם וגם שם זה במחירים האלה), זה מסוג הבקבוקים ששמים בהם טחינה בפלאפליות.
 
אם את לא בקטע של למחזר

ואת מפחדת שיהיה טעם של קטשופ אז בחנויות השנקל יש לך בקבוקונים כאלו עם פייה דקה, את יכולה לקנות כזה בשני שקלים ואז זה חדש ונקי, אני השתמשתי באחד כזה לקישוט עוגות אבל אני בטוחה שאפשר גם לרטבים\פנקייק או כל דבר נוזלי אחר.
 

want a baby

New member
גם לי יש כמה:

1. אם קניתן הרבה מלפפונים אפשר לארוז כל אחד בניילון נצמד והוא נשמר הרבה יותר טוב במקרר. עובד גם על גזר ועגבניות. הבעיה היא שכשפותחים את הניילון צריך ישר לצרוך, כי אחרת מתקלקל ממש מהר. 2. לקנות גרבים מאותו הצבע כדי לא לבזבז את הזמן לזווג, או כמו שאחותי עושה - פשוט לגרוב גרביים בצבע שונה, כך גם יש על מה לצחוק כל פעם שהיא חולצת נעליים.... 3. לקנות מלתחה לילדים בגוונים דומים ואז קל מאוד להלביש כי לא צריך להתחיל לחפש חולצה תואמת למכנס אפור עם פס אדום.... 4. אם יש שומן שרוף בסיר אפשר להוריד אותו בקלות עם אבקת כביסה (מרתיחים או משרים) 5. שניצלים שמקפיאים צריך לטגן מיד מהמקפיא על אש בינונית ולא להפשיר לפני, אחרת בתהליך ההפשרה המרקם נהרס ויוצא שניצל פחות טעים. היו לי עוד הרבה אבל עכשיו אני לא זוכרת....
 
2+3לגמרי שימושיים

לפעמים אני מורידה נעליים ופתאום אני שומעת צחוקים סביבי, שוכחת לגמרי שאין לי סבלנות לגרביים.
 

מסתערת

New member
קונים הרבה זוגות מאותו סוג

לא מבינה את הקטע של זוגות גרביים. אצלנו יש 2 סוגים של גרביים בסהכ. כל פעם שגרביים טובות, אני קונה מהם הרבה הרבה זוגות (5-10) וכך שיוצא שאין ממש בעיה בגיווז. הכל כי אני שונאת לזווג גרביים קיפול הכביסה וגם אין הרבה דברים שיותר מעצבנים אותו מגרב שהזוג שלה נעלמה... זה יכול להטריף אותי.
 
למעלה