ציוד, קניות, החלפות, מסירות לתחילת שבוע

אני מעוניינת רק בילד


ואם אפשר אז שיגיע גם עם הטיפה המתוקה הזאת שנגרת מהסנטר
 

מסתערת

New member
סוף עונה בפוקס

הייתי אתמול בפוקס. התחילו מכירות סוף עונה בהנחה של 40% על הרבה מאד פריטים. בנתיים עדיין יש מגוון ומידות. יש חליפות חמודות במחיר של 44 שח לחליפה מפליז או פוטר אבל עד גיל שנתיים.
 
מחפשת נואשות קרם פנים טוב

לילד. הוא סובל מיובש נוראי בפנים ושום קרם שקניתי לא עוזר. ניסינו כבר הרבה כולל המיוחד לחורף של וולדה. מכירות אולי קרם ממש טוב?
 

1אמאלה

New member
חמאת שיאה

שמן קוקוס ואני שמה את המשחה לטוסיק של שלוס על הכל היא מדהימה-עשויה מפשתן,חמאת שיאה וקלנדולה.
 

מסתערת

New member
קיבלנו מרופאת העור המלצה

על קרם טיפולי לגוף למטרה זהה שנה שעברה. קנינו במחיר של 200 שח (!!!!!!!) והריח שלו מסריח כל כך שהשתמשתי רק פעם אחת. אם תרצי אנסה לאתר את שם הסדרה. לדעתי יש להם גם קרם פנים. משהו עם אומגה 3.
 

מסתערת

New member
נזכרתי- בלינאום הרמל

אחכ היה לנו יובש במצח ובלחיים, עד זוב דם. רופא העור (הפעם רופא עור מומחה לילדים ולא ״סתם״ רופא עור) אמר לשים בלינאום הרמל ישירות על המצח והפנים בתחילת האמבטיה ובסופה לשטוף אותו. ואם זה לא יעזור אחרי שבועיים לחזור אליו. זה עבר בבת אחת אחרי בערך 10 ימים של התמדה.
 
קצת נסחפת


הבלינאום עולה בערך 70 ש"ח (אולי קצת יותר אבל בטח שלא 200) והוא גם לא כל כך מסריח כמו שתיארת, סתם חסר ריח טוב, יש אותו דבר גם לדר' פישר, קוראים לזה "אמול", זה קצת פחות מסריח. הוא אכן מצויין, עושים איתו אמבטיות לתינוקות מגיל 0. אני עד היום (בן 5) חופפת לו בזה ומסבנת פעם בכמה חודשים כשהעור מתייבש בחילופי עונות. אבל לפי ההוראות אסור שזה ישאר על העור יותר מכמה דקות.
 

מסתערת

New member
אלו שני דברים שונים


אצל רופאת עור קיבלנו משהו ליובש בגוף, מגעיל. יקר בטירוף. וכל כך מגעיל שלא השתמשתי. ואז נזכרתי שהיה לנו גם יובש קשה במצח ועל הלחיים והיינו אצל רופא עור מומחה לילדים (אחרי הכשלון עם הרופאה הראשונה) והוא הציע בלינאום הרמל. וזה עבד נהדר. לפני זה לא השתמשתי בבלנאום לפנים, רק באמבטיה. אז לכן 2 ההודעות
, אני לא מבריקה בימים אלו והזכרון לא משהו
 
הבנתי:)

פשוט בהודעה הראשונה רשמת ששכחת את השם ושתחפשי לה ובהודעה השנייה רשמת "נזכרתי!! בלינאום" אז חשבתי שלזה היתה הכוונה מההודעה הראשונה.
 

מסתערת

New member
ברור לי לגמרי למה חשבת כך

כמו שאמרתי, הלוגיקה שלך הגיונית לגמרי! ומוצדקת! ולכן כתבתי את התגובה המפורטת שמסבירה את ההשתלשלות.
 

שונצו

New member
אני משתמשת בקרם לחות של מאמי קר

גם עם בתי, אגב. מאוד נהנית. ובמקרים קיצוניים אני שמה את המשחה הטיפולית. כשהחלב שלי יתייצב אתחיל להשתמש גם בו.
 

kramerkaren

New member
לפי מה שהם כותבים, את יכולה להוסיף לזה

כל מיני פריטים שונים מהבית ולהרכיב. הבעיה העיקרית שלי, גם עם זה וגם עם לגו, שאילו לא ערכות יסוד. הערכות האלה מיועדים להכנת מה שבציור, יש בדיוק את החלקים ומאוד קשה לגוון ולהשתמש בחלקים האלה למשהו אחר. עכשיו, תומר שלי רק רוצה להרכיב לפי הוראות ולייצור ב-ד-י-ו-ק את מה שעל הקופסה. הוא עוקב אחרי ההוראות בפנטיות. נעם, לעומת זאת, רוצה לחשוב לבד ולהרכיב לבדה. בשבילו ערכה כזאת תהיה מעולה, בשבילה לא.
 

maracuja

New member
מגן ראש ללול למסירה

מגן מלא (סביב כל הלול), צבע תכלת, כמעט חדש! אני מכפר סבא
 
למעלה