שרשור רפואה משלימה הגדול

merime

New member
טוב לדעת!! בטח ידעתי את זה ובגלל זה קניתי אבל

הזיקנה/טמטמת מכה שנית
תודה בנות!
 

kramerkaren

New member
זה עובד עם חצ'קונים?

זה מספיק עדין לשים לגדולה שלי על הפנים? (אך עם זאת מספיק אפקטיבי??)
 

muga

New member
מספיק עדין - כן

אפקטיבי - חלקית, זה לא הייעוד העיקרי של זה. נסי ותראי אם יעזור אצלכם <a target=_blank rel=nofollow>http://www.timg.co.il/tapuzForum/images/Emo13.gif>
 
יש טיפולים וקרמים על בסיס שמנים

שאת יכולה להכין אבל הם דורשים התמדה והכנה בבית וזה קצת עבודה, אם תתגברי על העצלנות הטבעית שלך תגידי לי ואני אפרט לך.
 

kramerkaren

New member
אש"ת.....לא יקרה....אבל אני מאד מהירה בשליפת

כרטיס אשראי, אז אם תגידי לי איפה לקנות, אני הראשונה בתור<a target=_blank rel=nofollow>http://www.timg.co.il/tapuzForum/images/Emo3.gif> (וכמו שבעלי אומר "רגע עצוב היה הרגע בו למדת בעל פה את מספר כרטיס האשראי. רגע עצוב, ויקר")
 

kramerkaren

New member
באיזו צורה הקמומיל מגיע?

תיון של ויסצקי זה מספיק או שאפשר לקנות קמומיל? ומנקים עם זה את העין או שצריך להשאיר פרק זמן?
 

Lini s

New member
אני מהעצלנים...

תיון קמומיל מרוכז שקונים בסופר. מניחה כמה דקות עם מעט מים חמימים,צמר גפן ומנקה את העיניים. אפשר להשאיר כמה שניות,אם הילד מסכים
 
חח גם אני בעצלנים שמשתמשים בתיון

אגב באזורי ההר של בוליביה, פרו, אקוודור (=אקלים קר מאוד ויבש מאוד) תה קמומיל מאוד נפוץ כדי להרגיע שיעול. מצד שני כולם כל הזמן משתעלים שם! כך שאני לא בטוחה שזה עובד
 

hila218

New member
חידוד קל על השרשור הזה,

הומאופתיה הינה אסכולה ספציפית ברפואה המשלימה אשר מטפלת באדם עי רמדיס (תכשירים) הומאופתיים אשר מיוצרים מחומרים שונים (ומשונים- כמו צמחים, מהחי ועוד ועוד) אשר מדוללים במיים מזוקקים מספר פעמים עד שבעצם מה שאותו אדם מקבל היא האנרגיה של החומר. שאר ההמלצות על מוצרי רפואה משלימה כגון צמחים, שמנים, תוספים וכו...אינם קשורים להומאופתיה אלה הם מעולם הרפואה המשלימה\הטבעית\העממית....וכדומה. רק לצורך ההבהרה. אגב אני במקצועי נטורופתית. לכן חשבתי להבהיר את הנקודה החשובה.
 

ששת22

New member
אחסון של שמנים

מצאתי שמנים שקניתי לפני 10 שנים בערך כשעשיתי קורס ארומתרפיה יש מצב שהם עדיין טובים? איך אפשר לבדוק את זה?
 
לרוב השמנים יש תאריך פג תוקף

אם את לא רואה את זה על הבקבוקונים תתקשרי ליצרן ותני לו את מספר האצווה הוא ידע להגיד לך אם השמן עוד רלוונטי או לא.
 

lotem21

New member
../images/Emo140.gifכמה שאלות

יש משהו שיכול להיות טוב עם פריחה לא ברורה בפנים? היינו אצל הרופא הוא אמר שזה כנראה חררה או ויראלי ושאפשר לרשום לי משחה עם סטרואידים אבל לא כל כך ממליץ ואני בטוח לא אתן לתינוק בן שנה סטרואידים רק כדי להעביר לו פריחה אז יש משהו שאפשר?! אף מנוזל - הקטן מנוזל כבר שבוע, האף ממש נוזך, שוב גם זה כנראה עונתי אבל אני נורא רוצה להקל עליו, שמן רוונסרה יעבוד גם פה? ואגב איפה קונים את זה? שלשולים - יש המלצה כלשהי לגבי זה? אורז הוא לא מוכן לאכול, בננות כן אבל לא עוזר לו, מה עוד אפשר? תודה רבה!!
 

kramerkaren

New member
מי אורז

הוא שותה תמ"ל? תכיני אורז עם כמות גדולה של מים, ובסוף הבישול תשתמשי במים שנותרו להכנת התמ"ל. זה עובד כמו קסם. (עד שיש לך ילדים שלא יודעים תמל מהו, ואז את מסתבכת עם למצוא דרכים להסתיר את זה בשתיה רגילה, מה שפחות קל...מנסיון)
 

lotem21

New member
תודה

פשוט להכין את התמ"ל עם המים של האורז במקום מים רגילים? הוא לא ירגיש בהבדל הטעם?
 
רק עכשיו ראיתי סליחה

בנוגע לפריחה, זה פריחה עם מוגלה או סתם פצעונים אדומים? אני מסכימה איתך שסטרואידים בהחלט לא כדאי במצב כזה. מה כן? אבקת ליקו שזה בעצם דומה לטלק רק שזה עשוי מצמח ויש לו גם מוטיב מחטא. להקפיד על המקום יבש עש כמה שאפשר ומשחת החתלה כלשהי ( אני אוהבת את של ולדה) גם.תעזור מאוד. אבל כל עוד זה לא מפריע או מגרד לו לא חייבים לגעת. נזלת - חלב אם באף מאוד עוזר, מי מלח גם יעזרו. טיפה אחת של שמן הדס בקצה הסדין ייקל עליו בלילה. בצל קצוץ בקערה ליד הראש בלילה או אם אפשר קשור בתוך חיתול טטרא מעל הראש. רוונסרה יכול לעזור אבל הוא יותר מתאים לשיעול מאשר לצינון. אפשר לקנות בחנויות טבע ואפילו בסופרפארם. שלשול- טוב, פה הגישה שלי קצת שונה אני לא מפסיקה שלשולים. אני מאמינה שאם הגוף משלשל יש משהו שצריך להוציא ברגע שנותנים תזונה עוצרת אז מונעים מהגוף להתנקות ואני מעדיפה לא למנוע מהגוף לעשות את שלו. אני כן מורידה משמעותית את כמות הירקות והפירות, מקפידה על שתיה רבה שלא יתייבשו ומחכה שיעבור. עכשיו שאלה- הפריחה והשלשול התחילו ביחד עם הצינון? כי יש סיכוי טוב שיש קשר ביניהם, נסי לחשוב אם קרה משהו לאחרונה, הוה איזה שינוי, משהו שיכל להשפיע עליו קצת ואולי להוציא אותו קצת מאיזון? הרי ידוע לכולם שהגוף והנפש קשורים זה בזה, כל כך הרב דברים בבת אחת גורמים לי לעצור ולבדוק אולי יש משהו מעבר. תרגישו טוב.
 

lotem21

New member
בעיקרון התחילו הצינון והפריחה

זה התחיל בסוכות הראשון, היינו אצל חמותי והייתי בטוחה שהיא נתנה לו משהו חדש, לא זכור לי שראיתי אם נתנו לו משהו מיוחד ובכל מקרה כבר עבר המון זמן מאז והרופא שלו אמר שאם זה היה אלרגי זה היה גם בבטן או בגב ולא רק בפנים, ביום שישי האחרון אני הייתי עם וירוס בטן, הוא שילשל פעם אחת, יום שבת הקיא פעם אחת ופתאום מיום שני הוא עם שלשולים לפחות 4 פעמים ביום בקשר לשינויי כלשהו, מאז שחזרנו מסוכות הוא לא היה עם המטפלת הרגילה כי חמותה נפטרה, יש את השכנה שלה שאנחנו מכירים וגם הוא היא כל הזמן שם וגם התחלנו לחפש גנים בשבילו, בואי נגיד שמיום ראשון הדברים שהוא אוכל זה בעיקר שטויות וג'אנק והוא משלשל רק אצלה כל הזמן, אצלה הוא שילשל רק פעם אחת בכל הימים האלו מסכימה איתך שלא צריך לעצור שלשול רק שאני ממש חוששת שאני לא אוכל להכניס אותו לגן אם זה ימשיך(אולי זה קשור לשיניים?) שמן רוונסרה קונים בסופרפארם? יהיה שם? את יודעת אולי איפה? ואבקת ליקו? מאיפה קונים? יש גם בסופרפארם? שוב אין לי בעיה שזה ישאר מצידי, לא נראה שמפריע לו ואני אוספת לו את השיער שם כדי שלא יגרד לו ממש אבל אני חוששת שלא נוכל להתחיל תהליך בגן החדש ככה... תודה רבה :)
 
וואו נשמע שעבר עליכם הרבה....

לא מפתיע שהוא ככה, זו תגובה טבעית של הגוף לכל השינויים, אותי אישית זה מרגיע כי אם הכל היה רגיל והגוף היה יוצא מאיזון אז זה יכול להיות קצת מלחיץ, אבל בגלל שהיו הרבה דברים שונים והמטפלת שלו לא איתו (וזה לא משנה כמה הוא מכיר את השכנה, זו עדיין לא המטפלת), האוכל שהוא אוכל הוא כנראה אחר... אז הכל נשמע הגיוני למדי. אני הייתי מחכה שהכל יעבור לפני הכנסה לגן, אלא אם כן באמת אין ברירה והוא כבר חייב להיכנס ואז שלשולים יכולים להוות בעיה בגן כי לרוב יש חשש שזה מדבר ושולחים הביתה, אבל פריחה לא אמור להיות בעייתי. שמן רוונסרה את יכולה לקנות בסופרפארם או בחנויות טבע, אבקת ליקו יש בבתי טבע נבחרים (לא בכולם) אבל יש גם אתרי אינטרנט שמוכרים אני קונה מ"נולי" אתר אינטרנט שאני מכירה את הבעלים וסומכת עליה לגמרי.
 

lotem21

New member
האמת שאני לא מאוד לחוצה

אני מאוד מאמינה בגוף ונפש, אצלי תמיד לחץ ודברים שקורים משפיעים עליי ישר אני נהיית חולה,כאבי ראש, בלאגנים, בתור ילדה הייתי בבי"ח המון כי זה היה משפיע עליי קשה ככה שברור לי לחלוטין שאין שום ספק שזה מזה וגם הוא בטח מרגיש את הלחץ שלי מכל נושא המטפלת שאני לא מחבבת ולהעביר אותו למקום אחר לצערי, אני עובדת ואין מצב שאני יכולה לקחת חופש של כמה ימים כדי להיות איתו בבית לפני הכניסה לגן ואין שום סיוי שאני משאירה אותו אצלה, מצאתי גם גן שהוא מאוד לטעמי ואני מאוד קשה בדברים האלה לשמחתי מסתמן שהשלשולים מתחילים לעבור אבל הפריחה בפנים נראית נורא, אני אקח אותו לרופא שיוודא שזה לא משהו שיכול לדבק ויתן לי אישור ככה שאם הגן יבקש יהיה לי אישור מוכן איזה עוד שימושים יש לאבקת ליקו? תודה!!
 
למעלה