שרשור רפואה משלימה הגדול

zivaf2

New member
יש לי כמה

לאמא שלי היה ספר עתיק שקראו לו משהו כמו "סודות היופי". היו שם כל מיני מרקחות טבעיות לעור הפנים, תרגילי התעמלות לשרירי הפנים, ועוד כל מיני <a target=_blank rel=nofollow>http://www.timg.co.il/tapuzForum/images/Emo13.gif> באמת אני זוכרת משם את הפילינג של הסוכר.. עוד משהו- להניח על הפנים פרוסות מלפפונים קרות, זה מרענן פלאים- לשכב ככה בערך 20 דקות. מיץ לימון- מעולה להבהרת כתמים ופיגמנטציה. זה מה שאני זוכרת.
 

יד אביב

New member
אז גם אני עם שאלה

מה עושים עם גרד? עקיצה שלבנדר לא מרגיע, או אפילו גרד שמצדיק פניה לרופא אבל צריך משהו שירגיע באופן מיידי עד שנגיע רופא? אני שואלת על מקרים שלבנדר לא הרגיע, וגם ג'ל אלוורה או חשודים מיידיים אחרים לא עזרו.
 
אבקת ליקו ניסית?

לימון יכול לעזור אבל זה קצת שורף ולא בטוח שהילד ישמח. קרם החתלה כלשהו גם יכול לעזור (הייתי הולכת על משהו טבעי)
 
זו אבקה שמיוצרת מצמח

מאוד מזכירה בצורה חיצונית את הטלק, אבל רק מבחינה חיצונית
היא מאוד מועילה בנגעים של עור גם מייבשת גם מחטא וגם מרפאה (מרפאת? איך כותבים את זה?). אפשר להשיג בחנויות טבע, אבל לא בכולם יש ואני אישית קונה מ"נולי".
 
שיבולת שועל עם מים

או להכין עיסה ולשים קצתעל המקום, או ממש להכניס את האיבר או את כל הגוף לאמבטיה/גיגית עם שיבולת שועל. לפעמים ליקוק עובד מצוין. למדתי את זה מחתולים. באמת.
 

debzz5

New member
עצות לחיזוק הגוף לקראת החורף יש?

ברור שהכניסה לגן קשורה מאוד, אבל דריה מצוננת נון סטופ מאז שנכנסה לגן. ומידי פעם גם חום לא ברור בא לבקר (כמו היום לדוגמא...) אני נותנת לה חיזוקית, אבל אפעס,מאמינה שזה טוב יותר לכיס של חברת התרופות מאשר למערכת החיסונית שלה... היא אוכלת יפה, ומהכל כמעט (עם חיבה לפחממות, כמו אמא שלה...). תודה:)
 
זו שאלה קשה....

ואין לה פתרון אחד, כי כל אדם צריך חיזוקים במקום אחר, כמו בתשובה למטה גם פה אני אישית הייתי הולכת להומאופטיה. דווקא משתדלת להוריד קצת פחמימות או לפחות לעבור לפחמימות מלאות ולא קמח לבן וסוכרים פשוטים הרבה ירקות ופירות, ירקות ירוקים, פירות העונה וכו'
 

לארין123

New member
נושמים לא טוב-מה עושים?
:

היי, בחורף הקטנות שלי התקררו קצת וממש מרגישים קושי בנשימה נשימה כבדה מדיי. אין חום או משהו ממעדי על מחלה. פשוט חרחורים בלילה והמון המון נזלת. זה תמיד מתחיל כשמתחיל החורף... 1. מה עושים כדי לרפא? 2. מה עשוים כדי למנוע בפעם הבאה? תודה
 
במקרה כזה אני אישית הייתי פונה

להומאופט מוסמך, אם זה משהו שחוזר על עצמו כל חורף, בעיני זה מעיד על איזו חולשה בגוף, או חוסר איזון מסויים ויש לטפל המקור ולא רק בסימפטומים. הנזלת החרחורים וכו' זה סימפטומים שניתן להקל עליהם עם שמן רוונסה ושמן הדס (כמו שפירטתי למעלה) אבל לדעתי את צריכה טיפול מעמיק ולא סימפטומטי - אני ממליצה על הומאופטיה או רפואה סינית.
 

kramerkaren

New member
|*השרשור נשמר בקישורי הפורום

ובהזמנות זו אני רוצה להודות לאמא של תהלולי שהסבירה, הוסיפה, הבהירה וניהלה את השרשור המרתק הזה!
 

Lini s

New member
אצלנו יש בבית

שמנים: רוונסארה לעיסוי כשיש נזלת ומשתעלים אקליפטוס לימוני: נזלת,שיעול וצינון כללי שמן שקדים: לעיסוי עם הרוונסארה קמומיל לדלקות עיניים טראומיל משחת הקסם משחה מיוחדת מבית מרקחת בהוד השרון לתפרחת חמורה ולגירויים וולדה קרם פנים לונדר למיעת עקיצות והקלה בצל קצוץ ליד המיטה שמקוררים שרשרת ענברים לשיניים זה באגף הטבעי. יש גם פניסטיל ג׳ל,משחות חרום כמו אינוטיול לתפרחת חמורה,טיפות אוזניים ועוד....
 

Lini s

New member
מורחים על המכה/פצע/עקיצה

גם אני משתמשת לפעמים. זה מאלחש את המקום,מקטין את הנפיחות/סימן כחול.
 

hila218

New member
לגבי טראומיל

משחה מעולה הומאופתית על בסיס צמחי מרפא. יכולה להשתמש בה לכל מכה שהילד\ההורה קיבל, צלקות, שטפי דם, שברים,נקעים. גם לכאבי שרירים, שריר תפוס כאבי פרקים המון דברים היא מעולה. אני משתמשת כבר כמה שנים.
 

muga

New member
אצלנו זו משחת הפלא ../images/Emo3.gif

אני מורחת על כל גירוי בעור - עקיצות, פצעונים, חצ'קונים, מכות, שפשופים (יבשים). וזה גם עוזר לכאבי שרירים...
 
למעלה