שרשור "תינוק חדש בא למשפחה"

עדיף כזה שלא מתרגש על כזה שכמעט מתעלף... ועוד פעמיים!! וכל צוות האחיות מייד מתגודד מסביבו ומשאיר את היולדת (אני ../images/Emo3.gif) לבד, עם רגליים מורמות באוויר, באמצע צירי הלחץ!!! מילא לידה ראשונה להחוויר, להסתחרר ולא להרגיש טוב, אבל לידה שנייה??? לא היינו כבר בסרט הזה??? ../images/Emo2.gif ואחרי הכול, כשכולם שאלו אותו איך היה, נכנסה התשובה הזו לפנתאון האישי שלנו: "לי היה מאוד קשה..." ../images/Emo67.gif
 

kramerkaren

New member
תקשיבי, שלי היה עסוק באייפון

היה איזה משחק כדורגל, ואז בדיוק הגיעו חברים לחדר לידה גם ללדת, והוא חצי הרים את הראש ואמר לי שהוא הולך להגיד שלום (כי אין סםק שבדיוק הוא חסר להם בהמתנה לחדר לידה) והמיידלת עצרה אותו ואמרה- תסתכל עליה, היא תוך דקה יולדת. הייתי כבר בתנוחה המתאימה, אבל הוא היה בעולם שלו, פספס את כל המעבר לפתיחה מלאה. מכבי יותר חשובים. מזל שהאייפד הגיע רק שנים אח"כ, אחרת בכלל לא היה תיחס אלי.
 

פלגיה

New member
אנחנו קנינו

דובונים כאלה, קטנים. עד היום הילדים זוכרים אותם. שאלו אותי איך זה יכול להיות שזה מהתינוקת, ואמרתי שהיא היתה איתי בבטן כשבחרתי אותם.
 
לדעתי כן

לא בהכרח בשביל הלידה אלא כי השגרה שלו השתנתה, אמא פתאום לא בבית, אבא מפרפר בין הבית לבית חולים, גם סבא וסבתא פחות זמינים, וזה נחמד לכולם שיהיה לו משחק חדש שיעסיק אותו וישמח אותו בכל הבלאגן הזה. אז כן, הצגנו את זה בתור מתנה לכבוד זה שהוא הפך לאח בכור. לא נראה לי שזה שינה לו בשום צורה למה הוא קיבל מתנה, כל עוד הוא קיבל אותה. ומה? מה שהילד רוצה. שלי קיבל אותיות מגנטיות וגיטרה. במקביל - כן קניתי שטויות קטנות ונתתי לו כשאנשים הביאו מתנות לקטן. לילד בן 5 אולי לא הייתי עושה את זה אבל לילד בן פחות מ-3 בהחלט. שוב, לא משום אידיאולוגיה ולא כדי לפצות אותו או שיהיה שיוויון או שום דבר אחר. לוגיסטית זה העסיק אותו כדי שאני אוכל לדבר שניה עם המבקרים בלי שהוא ישבור מתנות או יפתח דברים שרצינו להחליף.
 

Mנטה

New member
מתנה לכבוד זה שנולד לו אח

כמו שאני קיבלתי מתנה כי נולדה לי בת. נראה לי שזה מסמן את אירוע הלידה כאירוע שמח.
 

merime

New member
אנחנו קנינו.

מאיתנו, לא מהאח או משהו (נראה לי די דבילי להגיד לילד בן שנתיים כמעט שאח שלו הפספוס שנראה כמו בובה שהוא קנה לו מתנה). קנינו לציון זה שהוא הפך לאח !
 

יהלום29

New member
מה כדאי לקנות?

מהשרשור הזה הבנתי שכדאי לקנות מתנה לאחים הבוגרים. אז התאומים שלי בני 2.8 , יקבלו בקרוב אחות חדשה . מה כדאי לקנות להם?
 
זה לא באמת משנה מה...

משהו שאת יודעת שהם יאהבו, זו מתנה בשבילם, על כך שהפכו לאחים גדולים, פינוק קטן שמעיד על גודל האירוע.
 

kramerkaren

New member
מה לקנות:

הלהיט אצלינו היה megasketcher - הלוח הזה שמציירים עליו עם עט מגנטי עוד משהו שסיפרו פה וקסם לי היה להכין מין תיק עם שעשועים לגדול - חוברת צביעה, טושים, בצק, קוביות, די וי די, ספר הפעלות כלשהו. דברים שמתאימים לגיל.
 
מאוד בקטנה וגם לא "מהאח הקטן" הרעיון הזה תמיד נראה לי...איך להגיד בלשון עדינה...לא מתאים. אנחנו קנינו לו בובות פרווה קטנות של פו הדוב ושל פיל נפיל (הוא בדיוק היה אז חזק בסרט על פו הדוב ופיל נפיל), וההורים שלי נתנו לו אותן בבוקר, בזמן שאנחנו היינו בבית החולים. מבחינתי זו לא הייתה מתנה מהאח הקטן או מתנה על הולדת האח הקטן, אלא פשוט תשומת לב קטנה, לתת לו הרגשה טובה שעדיין מתייחסים אליו גם כשהכול כל כך משתנה. להגיד שהוא מאוד עשה בזמנו עניין מזה? ממש לא. אבל תכל'ס עד היום (בן שש וחצי..) הוא עוד ישן עם בובת פו הדוב במיטה ../images/Emo9.gif
 

muga

New member
כן, אבל לא מהאח הקטן

אלא לכבוד הפיכתו ל"אח בכור/אח גדול". אצלנו היא קיבלה בובה וישר נקשרה אליה והפכה אותה לתינוקת שלה
 

myaron

New member
קנינו, דווקא כן מהאח

ועד היום גלי יודעת שאת קיטי היא קיבלה מדור ולדעתי (למרות שאר הדעות בשרשור) זה חלק ראשון בשרשרת של חוויות חיוביות שיש לה ממנו. כמובן שהייתי ממליץ על זה רק כשה"גדול" עדיין מאוד קטן.
 

הרעות17

New member
אנחנו קנינו קורקינט..

לכבוד זה שהוא אח גדול. לא "מתנה מהתינוק" (כי הוא לא מפגר.. אם התינוק לא יכול לדבר, לזחול וכו'.. איך הוא קנה לו מתנה?
) אלא מתנה מאמא ואבא.
 

שונצו

New member
מתכננת לקנות לה- עומד להיוולד לה אח

זה מאורע מאוד משמעותי. היא גם מודעת לזה לחלוטין - כל הזמן מדברת על זה, ממשמשת לי את הבטן, מניקה את הבובות שלה וכד'. התכנון שלי היה לתת לה מנשא לבובות כדי שהיא תוכל לחקות אותי גם בזה.
 
למעלה