אוגוסט מתקרב...שרשור רעיונות לפעילויות

מילי29

New member
לא בטוחה

אני הייתי שם לפני כמה חודשים והמים הגיעו לגובה של כ60 ס"מ. אמנם רב הילדים בגיל הזה הרבה יותר גבוהים, אבל המים היו מאוד קרים והיו גם אבנים שאפשר להחליק עליהן. בקיצור, לא בטוחה...
 

appelbit

New member
היינו היום במי קדם

קודם כל חשוב לדעת שבגלל שמשדרגים שם את התאורה, אין כרגע אור בנקבה והולכים עם פנסים. אני דווקא אהבתי את הקטע... לדעתי אין בעיה עם ילדים בני 3. היינו קבוצה גדולה עם המון ילדים בכל הגילאים - שלי בן 1.5 היה כמובן על הידיים רוב הזמן אבל נהנה להשפריץ במים, היה איתנו ילד בן שנתיים וחצי, כחמישה ילדים בני 3 וגם יותר גדולים. כולם מאד נהננו.
 

kramerkaren

New member
עוד

בית האיכר בבארות יצחק (הייתי עם קבוצה ולא עם ילדי הפרטיים אבל מאד נהנינו) פארק נחשונית ואני לא זוכרת אם כתבתי על גינת השעשושעים המדהימה בפארק הלאומי ברמת גן. חבל הזמן שאין דברים כאלה!
 

debzz5

New member
לא ממש אטרקציה מיוחדת...

אבל בפארק רעננה מאוד מאוד נעים, ויש ברבורים וברווזים ושקנאים ענקיים . יש צל, ויש בריזה, ויש בית קפה ליד... ויש פינת חי קטנה , ומתקנים, ורכבת (בתשלום), ושיט באגם (כנ"ל) אבל גם בלי ה"אטרקציות" מאוד חביב שם. לאיוורור מידי פעם.
 

kramerkaren

New member
קטיף

היינו כמה פעמים בעין זיוון, כל פעם עונה אחרת, דברים אחרים לקטוף,נסעיעת טרקטור בין השדות והמטעים, לאורך הגבול, הכנת פאי ממה שקטפתם, גינת שעשועים, סוסים. תענוג!! http://www.tip4trip.co.il/read_irua.php?id=1188
 

kramerkaren

New member
רעינות

מלחמת רובי מים גירי רחוב בגינה פיקניק לילה בגינה
 
מבקשים מהשכנים לרכוש מקרר!

גוררים אותו בכוחות משותפים הביתה, לזוועתם של העוברים והשבים. ואז.... עושים את זה ----> (עוד לא סיימנו. היום קניתי גואש, כי מסתבר שלא ממש רואים טושים על קרטון. בטח שלא טושים ב-2 שקלים שמקבלים במסיבות יום הולדת בגן.) אפשר כמובן עם כל קופסת קרטון גדולה, סתם היה לנו מזל.
 

kramerkaren

New member
את לא מבינה כמה חיפשתי כזה

קיץ שעבר נכנס לי ג'וק שזה מה שיעשה אותי (סליחה, אמממ, את הילדים) מאושרת. רדפתי אחרי משאיות הובלה בתקווה למצוא ורק מצאתי ארגזים קטנים (גם איתם נהנינו, אבל לא כמו בפנטזיית ארגז המקרר שלי). נראה שהם מוקסמים! תהנו!
 
הקטן שלך הורס ../images/Emo99.gif

הגדול בסדר
בגן שלנו הגננת השווה הביאה ארגז כזה שהשכנים שלה השאירו וכל הילדים צבעו אותו בגואש ועשו ממנו אוטובוס עם המון חלונות.. מגניב
 
למעלה