אוגוסט מתקרב...שרשור רעיונות לפעילויות

ilym

New member
יווווו יצאתי ../images/Emo163.gif

איך לא חשבתי על זה.... הכנו כמה עוגיות ואז נמאס לו ואני עמדתי והכנתי 3 תבניות שלמות כדי לא לזרוק את הבצק חחחח טוב נו, ככה לומדים לפעם הבאה
 

kramerkaren

New member
איך את חושבת שכולנו עלינו על זה?

אחרי 5 ימים של עוגיות בצורת חיות שמאבדות מהטריות אחרי 5 ימים, אבל את מרגישה מחוייבת לאכול אותן, כי הילדים הכינו, וכי זה עומד מולך, עד שכבר בא לך למות....בקיצור- אין חכם כבעל הנסיון והקיבה הרגישה....
 

נועם@בת

New member
עוד רעיונות לפעיולות בתוך הבית

ריכזתי בבלוג הקישורים שלי כל מיני לינקים לפעילות לילדים. משחקי ילדים ומיחזור קרטון עוד כמה פעילויות לילדים עוד קצת משחקי ילדים ומיחזור קרטון פעילות עם ילדים- http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=2054179 צבעים מתוצרת בית http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1854595 עוד יצירה עם ילדים http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1888911 יצירה עם ילדים http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1844699 ואם מדפדפים בבלוג מוצאים עוד כל מיני לינקים לפעילויות חמודות. בתיה
 

יסמינים

New member
../images/Emo207.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifצבעי אמבטיה

אשמח לדעת איפה רוכשים ואיך משחקים בזה? תודה! אגב,עם המדבקות הולך ממש אחלה...
 

kramerkaren

New member
צבעי אמבטיה - קניתי בפיראט האדום

צבעים שהם כמו crayons כאלה, הם פשוט לא נמסים כל כך מהר במים ויורדים בקלות וצבעי ידיים רגילים (גואש מכתים את הרווחים בין הבלטות, צבעי ידיים לא) מכל חנות. יוםי על המדבקות!!
 

יסמינים

New member
מה זה אומר "צבעי ידיים"?

לא בטוחה שאני מבינה...ומה עושים עם צבעי האמבטיה? מקשקשים על החרסינה?
 

kramerkaren

New member
בדיוק

צבעי אמבטיה זה כמו צבעים רגילים רק יורדים בקלות מהאריחים צבעי ידיים - זה סוג של צבע, לרוב נמצא ליד צבעי הגואש בחנויות יצירה. מאוד ממליצה על פעילות איתם באופן כללי - פורשים בריסטול גדול שופכים שליכט של צבע ונותנים לילד להתפלש. יש ילדים שנתרעים בהתחלה ולא יודעים מה לעשות ולא רוצים לגעת,אז מראים להם בהתחלה עם אצבע אחתץ איך מציירים עם הצבע, לאט לאט אפשר להוסיף עוד צבע\צבעים ולעבור לתנועה עם כל היד (והגוף...). אפשר אחרי זה להראות להם איך מציירים עם האצבע בתוך הצבע (ליצירת דגמים). להבדיל מצבעי גואש (שצובעים עם מכחול ודורש מיומנויות מוטוריות יותר גבוהות), צבעי ידיים הם מאד ראשונים ואינטואיטיבים. הם גם לא מכתימים, שזה יתרון עצום. באמבטיה שוםכים קצת על האריחים, בגובה הבטן עד ראש של הילד, וכשהוא עומד בתוך האמבטיה הוא יכול לצבוע את האריחים. יש לך המון עבודה על חגורת כתפיים ואת עושה בלאגן גדול ולכלכוך במקום שהכי קל לנקות. כמו שדבז אמרה - את הפעילות מסיימים עם סקוטש ומטליות ושפריצים של מים. נשבעת לך ששבוע שעבר רוני הייתה ככה באמבטיה שעה וחצי. כל פעם שהצעתי לה לצאת היא אמרה לי לא, ולא באמת היה חשוב לי, אז השארתי אותה. את לא מבינה כמה כביסה הסתפקתי לקפל באותו זמן (האמבטיה בלי מים אז גם אין את הלחץ הזה, אז יצאתי לחדר השני לגיחות כביסה..)
 

פגאזיס

New member
אבל קרן

לא פחדת שהיא תחליק באמבטיה ותפתח את הראש על החרסינה? אני באמת לא מהאמהות הלחוצות, אבל זה ספציפית נראה לי כמו מקום מועד לפורענות ומאוד מפחדת להשאיר אותו לבד בחדר הזה. מה עושים?
 
אני שמה לה את הפרפרים האלה נגד החלקה

זואי מגיל שנה וחצי מבלה פעם בשבוע שבועיים עם צבעי ידיים באמבטיה, היא יותר מתרכזת בצביעת האמבטיה עצמה ופחות בחרסינה (אני יותר לחוצה שהיא עומדת, מעדיפה שתשב)
 

kramerkaren

New member
האבמטיה יבשה ויש שטיח נגד החלקה

וגם צריך לדעת עם מי יש לך עסק...החננה הקטנה שלי לא לקוחת יותר מידי סיכונים. זה לא שממש התרחקתי - הכביסה זה בחדר הסמוך, פשוט כן הרשיתי לעצמי ללכת כל פעם, להחליף מכונות,להביא ערימה לקיפול..דברים שאני לא עושה אם היא לבד באמבטיה עם מים.
 

פגאזיס

New member
טוב, כנראה שמילת המפתח היא

"עם מי יש לך עסק". עם השובב שלי זה לא יעבוד בחיים
 

shirel האחת

New member
אני מכינה מראש את הסל כביסה לידי

ככה אני לא צריכה לצאת, מפחדת נורא להשאיר את שובבי לבד.... מכינה את הכל מראש בצד ואז גם לי יש תעסוקה
 
../images/Emo18.gifאצלי גם צבעי ידיים (אדום וירוק)

וגם צבעים מיוחדים לאמבטיה הכתימו את כל האמבטיה והאריחים ( מקלחת חדשה, ללא שריטות וקילופים) שפשוף בלי הכרה עם ספוגית הפלא גרם לזה לדהות אך עדיין היה ניתן לראות את הצבעים במעומעם..הפרוייקט לא חזר על עצמו שנית אבל עם הזמן (נראה לי שלקח כמה חודשים) כבר לא ראו את כתמי הצבע.
 
ציור על בריסטול ענקי עם צבעי ידיים

הילדים נשארים עם תחתונים/חיתול ומתפרעים בכיף על הבריסטול. מומלץ לעשות את זה במקום מתוחם-כמו מרפסת/גינה.
 
אני הוספתי מתחת לברסיטול יריעת פלסטיק

היריעה ממש גדולה, קניתי בהום סנטר בכמה שקלים.
 

YIM222

New member
לשבור את כל הבית

להוציא לילד פטיש ולתת לו לשבור את כל הבית (אחיין שלי הגה את הרעיון)
 
למעלה