אוגוסט מתקרב...שרשור רעיונות לפעילויות

kramerkaren

New member
../images/Emo82.gifרעיונות לפעילויות בתוך הבית../images/Emo82.gif../images/Emo82.gif

 

kramerkaren

New member
כל מיני

צבעי ידיים באמבטיה - עומדים באמבטיה בלי מים וצובעים את הקירות עם צבעי ידיים. מעולה לחגורת הכתפיים. בריכה במרפסת\גינה פרויקטי בישול ואפיה הכנת בצק ביתי ומשחק איתו הכנת מאהל בתוך הבית מהכריות והרהיטים חפש את המטמון\חם-קר בתוך הבית בגינה\מרפסת - בועות סבון יום כביסה - גיגית מים ובגדי בובות\תינוקות\תחתונים וגרביים (דברים קטנים בעיקר). מניחים מתחת מגבות. קצת אבקת כביסה (לא חובה) או קצת סבון תינקות (לא שורף בעיניים) ונותנים לילדים לכבס. מכינים חבל כביסה שמחובר לכסאות ותולים עם אטבים (מוטוריקה עדינה נפלאה)
 

shluli29

New member
שאלה קטנה..../images/Emo35.gif

קודם כל - תבורכי עם הרעיונות שלך, נראה לי שאין לך מושג איך את מצילה אמהות ביומיום עם כל היצירתיות הזו, לא נראה לי שלכולן יש את הזמן להיכנס לפורום ולהודות לך לאחר הפעילות, בכל זאת אמהות בלי דקת זמן פנויה... וההצלה הזו שווה המון - אז שתבוא עלייך הברכה שוב. שנית כל, אני עם הבן שנה וחמש שלי הולכת לנסות לפחות חצי מהדברים שרשמת, בהתאם לגילו, אז תודה מראש... עכשיו לשאלה שלי ובבקשה לא לצחוק עליי, היא מתקשרת לכל פעם שאני רואה רעיונות למסיבת יומולדת וכו' וכל פעם אני רוצה לשאול ומתפדחת - לגבי הבועות סבון (שוב, גם בימי הולדת ופעילויות עם כמה ילדים): את מתכוונת פשוט לבקבוקים הקטנים שקונים ב- 2 שח בחנויות הדולר (ואז לקנות לפי כמות הילדים המשוערת...) או לצורה אחרת של יצירת בועות סבון? כלומר, אפשר לעשות את זה עם גיגית, מים וסבון? לזה את מתכוונת בכלל? ואם כן - כמה מים וכמה סבון, יש איזה יחס כלשהו? ואולי הכוונה למשהו אחר ואני בכלל לא בכיוון?
אני פשוט רואה שתמיד מעלים את זה כאן כרעיון לפעילות, זה נראה לי מגניב, אני ממש אוהבת את זה כילדה וכבוגרת... אבל אפ פעם לא סגורה שאני מבינה למה כולן מתכוונות ואיך דבר כזה מעסיק ילדים ליותר מ- 5 דקות? תודה מראש...
 

בּלו

New member
יש לי המלצה בענייני בועות סבון

לקטנטנים ששופכים הכל אחרי דקה בדיוק. יש (אני קניתי בדיאדה - אני מניחה שיש גם בעוד מקומות) - מיכלי בועות סבון שלא נשפכים. מעולים!
 

בּלו

New member
נכון - אבל שורדים המון זמן

אני קניתי ב-10 ש"ח ליחידה ומשתמשת רק בהם כבר מחנוכה.
 
בנוגע לבועות סבון

החומר הינו מים עם גליצרין ולא סתם סבון וגם המינוים חשובים. לכן מציעה לך לחפש בחנויות כגון הפיראט האדום/כפר השעשועים או דרום ת"א בקבוקים גדולים של החומר שמוכרים למילוי. אם יש לך מרפסת או בדשא, את יכולה למלא קערה בחומר ולהשתמש להפקת בלונים בכל מיניי מכשירים, כולל כפות הידיים. אם את קצת יצירתית את יכולה לרכוש חוט ברזל בחנויות ליצירה ופשוט ליצור מתקנים שונים בגדלים וצורות שונות. את אלה גם תוכלי לשמור לשימוש חוזר בעתיד.
 

Mנטה

New member
גם עם מחבט שטיחים עובד מצוין

וככל שהמכשיר גדול יותר, אפשר פחות גליצרין יש כאלו שאומרים שפיירי עובד, לי זה לא עובד...
 

קרמליטה

New member
אפשר גם

לעשות בועות ענקיות עם המתקן הזה לניעור שטיחים מקסטיק (כמו חובט השטיחים בעל ידית ארוכה וראשו מקלעת של פלסטיק דק ומעוקל)
 
יש מתכון ברשת לחומר של הבועות סבון

באתר של ד"ר בבל (המקסים) יש מתכון ממש טוב לעשית בועות בבית..ויש שם גם גלרית תמונות שאפשר לשאוב משם רעיונות איך עושים מתקני בלונים..
 
לינק לד"ר באבל

ראיתי אותו ודיברתי איתו קצת במטרנה בפארק וחוץ מהיותו בנאדם מקסים וחביב הוא ממש מאוהב במה שהוא עושה..הוא חי בלונים וזה מדהים בעייני.. את יכולה גם לראות דברים שהוא עושה עם בלונים רק תרשמי ד"ר באבל בגוגל.. לינק - http://www.bubbling.co.il/site2/the_page3.asp?page_lang=he&page_id=29
 

kramerkaren

New member
בועות

הכל תלוי מקום וכמות ילדים. לפעמים אנחנו רק עם המכילים הקנים, לפעמים עם כלי גדול יותר ואז מפריחים ובועות עם קולבים, מחבטי שטיחים, חותכני עוגיות\בצק. אפשר גם להוסיף טיפת צבע מאכל ולקבל בועות צבעוניות.ואפשר לערבב כמה צבעי מאכל שונים ולראות מה מתקבל. וחוטים - שכחתי חורים - חוט צמרשקשור בעיגול שטובלים פנימה. נדיר שאני אעשה עם משהו חוץ מנוזל כלים, אני כל פעם מתכוונת לקנות גליצרין ושוכחת. אמא שלי, שתבורך, קנתה לבית שלה כמה מיכלי ענק של נוזל בועות ומשתמשים בזה אצלה. לפעמים נעשה כלי מרכזי, לפעמים לכל ילד כלי קטן. הכל עניין של סבלנות, אנרגיות ומקום לבלגן. אני מזכירה את זה בבלוג כמה פעמים: כאן וכאן (יש שם עוד רעיונות שאולי יתאימו לך גם!)
 

shluli29

New member
טוב לדעת שיש מיכלי ענק של הנוזל הזה

אבל את לרוב משתמשת בכמה שפריצים של נוזל כלים ומים?? וזה עובד?? אני חייבת לנסות בבית, אפ פעם לא ניסיתי מעבר למיכלים הקטנים הפושטים. ולמה הכוונה בחוטי צמר, כשטובלים ומוציאים - ממה שנותר בפנים אפשר להפריח בועות...? ממש מסקרן... נראה לי שאתלהב יותר מהבן שלי...
 

kramerkaren

New member
לפחות הבן שלך עוד לא בגיל שהוא מובך ממך

אצלי הגדולים....בואי נאמר שלפעמים הם מתחרטים על זה שהביאו חברים הביתה. חוט צמר תופס נהדר את הסבון עליו, את יכולה פשוט לקשור עיגול מצמר, יותר יעיל זה להשחיל צמר דרך קש ולקשור לסוג של עיגול (או שני קשים, למלבן כזה אם משמ יש לך כוחות). הקש נותן במה להיאחז. הייתרון של הכלים הגדולים זה שלא צריך לדעת לעשות פוווו, פשוט משקשקים ברוח והבועות נעשות. לגבי ההכנה - תמלאי את הכלי קודם במים (זה חשוב!) ואז תשפכי פנימה נוזל כלים. עירבוב עדין. חשוב (!!!) שלא יווצר קצף או בועות בכלי. מה שאני עושה זה לוקחת מקל קטן כזה של הבועות של השנקל ובודקת - אם יוצאים לי כמה בועות אז סבבה, אם לא אני מוסיפה עוד נוזל ומערבבת שוב.
 

shluli29

New member
תודה על ההדרכה המפורטת ../images/Emo13.gif

אני אנסה בסופ"ש, מקווה שתהיינה תוצאות טובות (אני הרי אתאכזב יותר ממנו, לו לא כפת...). יש מצב להכניס את כל השרשור הזה לקישורים של הפורום לפחות עד שתיגמר התקופה הקשה באוגוסט או שכל אחת במידת הצורך תשים לה את זה ב"מועדפים"? אני שואלת ברצינות...
 
למעלה