גמילה

אצלנו לקח כמה חודשים ועוד בגיל מבוגר יותר

את יכולה להתחיל לרווח את ההליכות לשירותים, כדי לראות כמה זמן הוא מתאפק ולתת לו הזדמנות להרגיש מלאות כלשהי ולהגיד (כי הרי אם את לוקחת כל שעה הוא לא מספיק לרצות. אמנם יש לו מה לשחרר אבל זה לא שלוחץ לו עדיין). אבל עברו כולה יומיים. נשמע שהוא מתקדם נפלא. תני לו זמן.
 

הרעות17

New member
ת'אמת הוא שותה הרבה...

אז יש לו הרבה פיפי..במקומו הייתי מרגישה מלאות 24 שעות ביממה חחחח טוב לשמוע שלוקח להם זמן להודיע בעצמם! תודה
 

דפנה מי

New member
האם אתם ממליצים על ה DVD אסלה קסומה../images/Emo35.gif

הפעוטה שלנו בת שנתיים ו 10, עד לפני 5 ודשים כמעט לא דיברה ועברה ניתוח כפתורים. בחודשיים האחרונים מזה שהיא רואה אותנו בבית ואת אחותה הגדולה ובגן - היא מתעניינת בסיר ובטיטולים, זה נמצא בסביבה, בלי לחץ.היא עשתה פיפי בסיר רק לפני המקלחת והחליטה קצת להפסיק. הצענו לה ישבנון וצריך לעזור לה לשבת עליו ולהסתובב והיא עושה פיפי די בחופשיות ובחופש ביקשה להיות בלי טיטול והיא בעצמה מורידה אותו אבל מתעקשת שנחזיר לה לקקי וכמובן לפני שינה. בגן הציעו להוריד לה טיטול לגמרי ושהיא תשתין ותלכלך על עצמה 10 פעמים ביום וכך תבין ואני לא בעד השיטה הזו ונראה לי שזה רק יגרום לה אנטי. האם אני מבלבלת אותה? האם לקדם תהליכי? לתת לה להמשיך בקצב שלה? לי זה לא "בוער" שהיא תיגמל
 
עונה

ממליצה מאד על הדיוידי הזה. הוא מטפל בקשיים שעולים בעת גמילה ופחד מכל מיני דברים אבל זו לא קלטת קסם, היא רק עזר כמו ספר או כל אמצעי אחר. גמילה היא תהליך ולכן צריך סבלנות. לא הייתי מאיצה בה ולגמרי הולכת איתה בעניין. מילת המפתח היא-סבלנות.
 
שאלת המון דברים ביחד

ה-DVD מומלץ בעיני. השיטה של להוריד לגמרי חיתול לא נראית בעיני בעייתית ואלא אם כן הילדה סטרילית במיוחד או נגעלת במיוחד אני לא חושבת שזה יגרום לה אנטי. אני לא חושבת שלילדים יש אותן תחושות לגבי הפרשות כמו שלנו יש. אבל אם השיטה לא נעימה לך את לא חייבת כמובן. זה שהיא מורידה חיתול ועושה פיפי בישבנון ומבקשת חיתול לקקי זה מעולה. זה כמעט ילדה גמולה. אני חושבת שהיא מובילה אותך היטב בקצב שמתאים לה. אם את רוצה לקדם משהו אז אולי תתחילים להסביר שגם קקי עושים באסלה, ולזה בדיוק יכול לעזור לך ה-DVD. נראה לי שהכול הולך אצלכם מעולה!
 

kramerkaren

New member
בעיני ככה נגמלים...

לא חושבת שיש דרך אחרת להעביר לילד את תחושת הצורך בשירותים ואת החשיבות של שירותים אם לא מורידים את הטיטול ונותנים להם לחוות את כל התחושות הנלוות לכך. כולל ההתלכלכות. לפי מה שאת מתארת היא גם כל כך בדרך לגמילה שקשה לי להאמין "שהיא תשתין ותלכלך על עצמה 10 פעמים ביום" כמו שאת אומרת. יהיו פספוסים, זה די בלתי נמנע (למרות שתמיד יש סיפורים על כמה יחידי סגולה שהורידו להם את החיתול ומיד הצליחו והבינו מה מצופה מהם, תמיד - *לא* הילדים שלי, אגב...). אבל זה הכל חלק מהתליך הלמידה ובודדים הילדים שמפתחים אנטי לזה. אני הייתי מקדמת את התהליך, היא כבר כמעט שם ותיכף קיץ וכל כך הרבה יותר נעים בלי חיתול. ולגבי הדוי וי די - אנחנו אוהבים אותו. חמוד, פשוט, כנה. נחמד ביותר.
 

דפנה מי

New member
../images/Emo124.gifעונה במרוכז

תודה לכל המגיבות ועל החיזוקים, את ה DVD לא הספקתי לקנות אתמול, אולי בהמשך בינתיים הבוקר עשתה קקי בשירותים
 
הגמילה שלנו - בן 3.2

גננת התחילה גמילה בגן לפני החג, וחלק גדול מהילדים בצטרפו ביוזמתם - אבל לא הילד שלי, היה לו מאוד נח בחיתול. ביום ראשון השבוע, הערתי אותו בחיבוקים ונשיקות, הודעתי לו שהיום מורידים את החיתול ולומדים לעשות פיפי בשירותים. חיתול שמים רק לפני השינה. באותו יום ניקיתי פיפי וקקי מהרצפה לפחות 10 פעמים, וכך גם בהמשך השבוע פיפי וקקי בתחתונים, בגינה, בפארק, אצל ההורים. הוא ביקש את החיתול, ואמר שלא רוצה שירותים, אבל החיתול לא חזר. בכל התהליך, ליוויתי אותו וחיבקתי אותו, ועודדתי אותו. כשעשה פיפי ובא מיד להגיע לי, קיבל מדבקות ומתנות קטנות. רק אתמול נרשמה פריצת דרך, כעשה סופסוף פיפי בשירותים, קיבל הפתעה גדולה שהכנתי מראש.
 
למעלה