תחרות השמות - יתן להצביע עד מחר בצהריים

Eliana N

New member
נעים מאוד, בקרוב אני יוצאת לאור :)

אמא שלי, עברה טפולי פוריות שלוש שנים, שלוש זה מספר מזל כי בסופם אני יוצאת לאור, האמת נשאר לי עוד פחות מחודש לחיות ברחם אבל כבר יש לי שם, אפילו שניים. סבתא שלי (אמא של אבא) לא שאלה אף אחד ובאמת מה הטעם להתווכח איתה, כשהיא אומרת משהו, היא לא מקשיבה לאחרים, היא החליטה שהשם שלי יהיה קתרין, כמו הסופרת האהובה עליה. אמא שלי - אליענה, חושבת שקתרין היא סופת טורנדו "קטרינה" ושאני אהיה כמו סופה ביום חמים, האמת אני עוד לא החלטתי מי אני אהיה, אמא של אמא רוצה שנוסיף שם נוסף "רוס" שזה ורד בעברית, וככה השם שלי יהיה קתרין רוס, נראה לי שהם בונים שאני אהיה סופרת כי עם שם כזה אין מצב שאני אהיה משהו אחר. בעצם... הורי בכלל לא בחרו את השם, אבל להתווכח עם החמות והאמא של הכלה, זה בזבוז זמן, בכל זאת אני הנכדה הראשונה שלהם. אז שיהנו :)
 

רתם11

New member
הסיפור שלי עם גל ../images/Emo107.gif

בערך כשהייתי בת 8 אמא שלי סיפרה לי שבעצם היו אמורים לקרוא לי גל ולא רתם. העניין הוא ששבועיים לפני נולד גל אחר בקיבוץ ואמא שלי לא רצתה לקרוא לי בשם שכבר קיים בקיבוץ, זה גם לא היה מקובל. באותו רגע, בגיל 8, החלטתי שאני אקרא לילדה הראשונה שלי גל, שם שמאוד מצא חן בעיני (גל ברק - זה שם של טייסת) כשהייתי בהריון ונודע לי שיש לי בן בבטן רציתי לבחור שם אחר כדי לשמור את השם "גל" לבת, אבל לא הצלחתי להיצמד לאף שם אחר. זה כנראה היה מושרש חזק מדי. כל ההריון קראתי לו גל (ביני ובין עצמי) וכך גל קיבל את השם שלו. עם אלה כבר היה לי הרבה יותר מסובך כי את השם של גל סחבתי איתי 18 שנה ופתאום הייתי צריכה להתחבר לשם חדש. כל ההריון אלה היתה מיה ורק בחודש האחרון חשבתי פתאום על אלה, והחלטתי שאחרי שהיא תיוולד אני אסתכל עליה ואחליט. אחרי שהיא נולדה לא ידעתי מה להחליט. יום אחרי הלידה אמא שלי הביאה איתה את גל לבי"ח ואמרה לי - "עכשיו את חייבת להחליט, ברגע זה, כדי שגל לא יקרא לה "התינוקת", וכך היה, בחרתי את השם שעלה אינטואיטיבית באותו רגע - אלה.
 

מיב10

New member
אהבתי את הסיפור

מקסים שקראת לבן שלך בשם שחשבו לקרוא לך, וכ"כ מוכר עניין הקיבוץ ותפיסת השם
 

olgaer

New member
השם של הקטנה נבחר על ידי אחיה

אני בהתחלה רציתי לקרוא בשם "לאה", למרות שכולם חשבו שזה נורא מיושן, אבל כל כך אהבתי את הדמות בספר של אניטה דיאמנט, אחר כך נורא רציתילקרוא לה בשם "לילי", אבל מבחינת קבלה אמרו לי שזה שם רע. אני עדיין אוהבת את השני השמות אבל בעלי היה התנגד נחרוצות. בסוף שאלנו את הקטן שלנו איך לקרוא לאחות והוא אמר "מיכל" כי כך קראו לילדה שהוא אהב לשחק איתה בגינה. הוא היה עקבי מאוד למשך כמה חודשים וכל הזמן "מיכל, תקראו לה מיכל!" כשהיא נולדה זה היה כבר ברור שהיא לגמרי מיכלי.
 

elana2706

New member
הבת שלי הודיה שרה - בת יחידה

תמיד ידעתי כשיהיה לי בת אקרא לה הודיה - תמיד נורא אהבתי את השם הזה. לא חשבתי שייקח לי ולבעלי 7 שנים לזכות לחבק תינוק, חשבתי שזה אף פעם לא יקרה. חיכינו שנה שלמה לפני שהתחלנו לנסות להרות ולא חשבתי שיהיו לי בעיות. אף על פי שיש לי שחלות פוליציסטיות לא ידעתי עד כמה זה יפגע ביכולת שלנו להרות או להביא ילד לעולם. אחר שעברתי 7 סבובים של IVF הצלחתי להכנס להריון ותמיד בראש שלי היה לי את השם הזה - הודיה - אם זה בת. ידעתי כבר במהלך ההריון שזו בת אז לא כל כך התלבטתי איך נקרא לה. בשבוע ה-17 היתי מאושפזת לשבוע עקב חשש להרעלת הריון, תודה לאל זה היה רק התייבשות והכל המשיך כרגיל. קבעו לי תאריך לניתוח קיסרי בשבוע ה-38 בגלל סיבות בריאותיות וילדתי את הבת שלי ביום הזכרון ולא כל כך התלהבתי מזה - חשבתי לעצמי איזה יום הולדת עצוב תהיה לה אבל מה הסתבר שבשנת 2007 ה' באייר שאז היה יום הזיכרון היה באמת יום העצמאות - והודיה הייתה שם ממש מתאים להודות לה' על המתנה הנפלאה שקבלנו וגם שהיא נולדה ביום העצמאות שזה הודיה מסוג אחר על המדינה שלנו. אני לא ישראלית, אני נולדתי בארצות הברית ועלית לארץ עם המשפחה שלי בגיל 13 והידיעה שהבת שלי נולדה כישראלית ביום העצמאות הוא דבר ממש מרגש עבורי. שרה הייתה שמה של סבתא של בעלי שנפטרה ממש לפני שהצלחתי להכנס להריון של הבת שלי אז הוספנו לבת שלי שם שני.
 

kerenl2

New member
השם של ניתאי- ילד יחיד ומיוחד

שנה ויומיים לפני שניתאי נולד חלמתי את שמו. מכיוון שאני לא מכירה אף אחד עם השם הזה ומה פירושו- יום למחרת בדקתי את פירושו באינטרנט. כלל עוד לא הייתי בהריון ושיתפתי את בעלי ואמרנו שאם אי פעם יהיה לנו בן- זה יהיה שמו. ניתאי- שם של אדם מיוחד מפרקי אבות, שקרא לכולם ללכת עם הטוב ולהתרחק מהרע.... אהבתי נורא את הפירוש ודרך ההתגלגלות על הלשון- אז הדפסתי והדבקתי ליומן (ב.11.4.08) בידיוק שנה (ויומיים) לאחר מכן, ניתאי נולד. והשם הזה כ"כ הוא!
 

anais18

New member
ניתאי הארבלי ../images/Emo23.gif בחירה מצוינת ../images/Emo6.gif

שמו של אחי הגדול (כבר בן 30)... הייתי מוכרחה להגיב, למרות שאינני מכאן
 

rinamlo

New member
רעות

בעלי ואני תמיד רצינו שם מקורי של הארץ לא כל החדשניים למינהם. עוד לפני האולטרסאונד - הכרזתי לכולם יש לי בת ואקרא לה רעות, שתיהיה אהודה וחביבה עם כולם. כאשר אושפזתי בהריון בסיכון כל הזמן דיברתי אליה בשמה, בסופו של דבר רעות נולדה 800 גרם בחודש שביעי וכאשר הגעתי לפגייה לראשונה קראו לי בשם המשפחה, תיקנתי אותם ואמרתי להם" יש לילדה שם", לקחתי טוש עבה ורשמתי את שמה על הפתק שמוצמד לאינקובטור ומאז והלאה קראו לי אמא של רעות.
 

roni yooo

New member
הסיפור של תמר

לאחר הסקירה, בה גילינו שיש לו בת, התחלנו לחשוב על כל מיני שמות ובחרנו שלושה. תמר היה אחד מהם. בשלב הזה לא סיפרנו לאף אחד מה השמות לגביהם אנו מתלבטים. כשהייתי בחודש חמישי הלכנו לבקר את סבתא של בעלי ופתאום היא סיפרה לנו שהיא חלמה חלום ובחלום כבר ילדתי את התינוקת וקראנו לה תמר . היא כמובן לא ידעה שזה אחד השמות לגביהם אנו מתלבטים ולכן הסיפור הפתיע אותנו מאוד והכריע את הכף!
 

פלגיה

New member
בלי סיפור מיוחד

בחרנו כי אהבנו. לשנים קראנו בשמות שהיינו צריכים. וזהו. באמת רחמנות על הילדים שאין להם שום סיפור מיוחד מאחורי השם.
 

פלגיה

New member
אה, לא צריך לנחם אותי

אני לחלוטין שלמה עם הבחירות שלנו. שמות נהדרים, גם בלי סיפורים.
 
למעלה