תחרות השמות - יתן להצביע עד מחר בצהריים

רביד

כאן התחילה ההתלבטות, להמשיך את המסורת של הריש שלא התכוונו לה בכלל או לעצור כאן. מה גם שיש לנו סבא רבא (עד 120) שיש לו רק נינות וכולן מתחילות בריש (בחיי, אני לא ממציאה!). אני דווקא רציתי עדי ובעלי לא התחבר ואז הוא בא עם השם רביד שיש לו משמעות דומה. התאהבתי מיד וכל העקרונות שעד כה דבקתי בהם נשברו (לא לקרא בשם שיכול להתאים ל2 המינים ולא לקרא בשם שאפשר לעוות), השם הזה היה כל כך מיוחד בעיניי ועם כל כך הרבה משמעות שהבנוט שזהו זה, נמצא שם לשלישית. גם היא, כשמה כן היא-אוצר, תכשיט יקר מפז. אחרי היסורי תופת שעברתי בסוף ההריון ואחרי (הצלקות הנפשיות עוד מגלידות לעיתן), הנחמה האנושית הקטנה שהיתה לי רביד. אמא שלי אומרת עד היום שהיא השתוממה על הטיפול המסור שהצלחתי להעניק לרביד למרות המצב והסבל שהייתי שרויה בו. ועד היום, רביד היא אוצר שאין לתאר במילים. מפתיע אותי עד כמה אנחנו מתלהבים ומתרגשים ממנה כאילו היא ילדה ראשונה.
 

sharonbello

New member
השמות של קירן וקדם...

קירן גרנו בניו-יורק וידענו שהילד יוולד בארה"ב. רציתי משהו שקשור באור אבל ידעתי שזה לא יעבוד בארה"ב (OR...) ואז חיפשתי שמות די בטירוף עד שבמקרה מצאתי באחת מעשרות אתרי האינטרנט את קירן (KIRAN) שזה מונח אסטרונומי שנלקח מסנסקריט עתיקה שמשמעותו היא אלומת אור בשמיים (STREAK OF LIGHT) וממש אהבתי את הקרבה למונח קרן בעברית. פשוט מדהים איך כל התרבויות קרובות מבחינה פונטית. הרגשתי כאילו כל מה שרציתי שהשם יביע התנקז לשם הזה. כמובן שכולם חשבו שנפלתי על הראש, אבל אני כבר ידעתי בוודאות גמורה ומתוך שלמות ברורה שזה ה-שם הנכון לילד הזה ואף אחד לא יזיז אותי ממנו. קדם קדם בעצם בחר את השם בעצמו. כחודשיים לפני שנכנסתי להריון ראיתי אותו בחלום (באותו זמן די התנגדתי לרעיון של עוד הריון - בדיוק סיימתי הנקה ממושכת של מעט שנתיים). הוא היה בחלום בן שנתיים - שלוש ומאוד דמה לאבא שלי כשהוא היה קטן. והוא אמר לי שהוא קדם. מעולם לא חשבתי על השם הזה כשם שבו אתן לאחד מילדי. (אני מאסכולת ה "עומר" "תומר" "תמיר" וכו') מהרגע הראשון שנכנסתי להריון קראתי לו קדם. לא חשבתי שזו בת לרגע. ידעתי שזה הוא, והוא באמת מאוד דומה לאבא שלי. כמו שחלמתי אותו. היום אני מאוד אוהבת את השם הזה בעיני הוא מסמל אחדות בין עבר (קדום) לעתיד (קידמה) ומזרח (קדם).
 
בחירת שם של הילד שלי - יוסי ילד בהזמנה

כשאבי זכרונו לברכה יוסף היה שמו - נפטר. עברתי תקופה מאד קשה, הוא היה חסר לי מאד, ואני כל הזמן רק בכיתי ומאד התגעגעתי אליו. באותם זמנים , הייתה לי רק בת אחד והיא היתה בת 6 ולא רציתי יותר ילדים כי היה לי מאד קשה לגדל אותה. היא הייתה בכיינית ולא רצתה לאכול. אבל מה לעשות הגעגועים לאבי זכרונו לברכה הביאו אותי להחלטה . אני חייבת להביא ילד לעולם , משהוא במקום האב שנפטר. לכן נכנסתי להריון , בתקווה שזה יהיה ילד זכר ושאני יקרא יוסי . ועוד ביקשתי מאלוהים - שהבן הזה יהיה בלונדיני עם עיניים כחולות. וזה מה שקיבלתי. ילד מקסים, יוסי שמו. בלונדיני עם עיניים כחולות כמו הים. ואותו אני כל כך אוהבת. הוא כל עולמי, ומה אני לא יעשה בשבילו. כי הוא ילד בהזמנה. ילד במקום האב שאיבדתי ושאליו אני כל כך מתגעגעת. לכן בחרתי בשם הזה. והוא גם נולד סמוך ליום ההולדת של אבי זכרונו לברכה - בטו בשבט. ילד שלי יקר, ילד בהזמנה
 

קנצול1

New member
הסיפור של אורי שלי

הסיפור של אורי... 3 חודשים לפני שנכנסתי להריון עם אורי איבדתי בחודש שמיני תינוק.... אתן בטח מתארות לעצמכן כמה רציתי הריון נוסף.... קניתי בדיקת ביוץ שהראתה שהביוץ מתרחש בנר שני של חנוכה.... אורי נעשה בחג האור... והאיר לי קצת אור בקצה המנהרה אחרי חושך ארוךךךךךךךךךךך נוראי... אורי = האור שלי שנעשה בחג האור.
 

י ע ל י ש

New member
מרגש... ואם אפשר לשאול

מה הסיבה שההריון נגמר בחודש שמיני? (אם זה אישי מדי אני כמובן מבינה)
 

קנצול1

New member
זה בסדר גמור

נתגלו מומים במספר כרומוזומים ונאלצתי להפסיקו בלידה שקטה :(
 
למעלה