תחרות השמות - יתן להצביע עד מחר בצהריים

הסיפור של שגיא

בהתחלה, בבטן, קראתי לו אפסילון. זה בא בעקבות מקרה שבו היינו בארוחה משפחתית, ומישהי, אני כבר לא זוכרת אם חמותי או לא, אמרה לי שאני צריכה לאכול יותר כי אני אוכלת בשביל שניים. אז בתור גיקית מדופלמת תיקנתי אותה מייד שאני אוכלת בשביל אחד ו-אפסילון (ללא-מתמטיקאיות שבינינו, אפסילון זו אות יוונית שמסמלת ערך שהוא כלכך קטן עד כדי שאיפה לאפס). רציתי שם מגניב. בעלי הציע, בצחוק כמובן, כל מיני שמות כמו זרובבל, אבל אני רציתי שם שלא יהיה לעוס לגמרי, שיהיה מגניב ויפה, קצר וגם בעל משמעות יפה. חשבתי על שגיא בערך באמצע ההריון אבל התחלתי לשקול אותו ברצינות רק כמה שבועות לפני הלידה. ואז, כשבחנתי אותו מכל הכיוונים, ראיתי שהגימטריה שלו זה 314! (הלא הן הספרות הראשונות של הקבוע המתמטי PI). נו, איך אפשר לוותר על שם שכזה לילד שהוא בן לזוג גיקים מדופלמים? בעלי, כמובן, התלהב מייד ולא התלבטנו אפילו שניה. ועכשיו אני בבעיה, כי החלטנו שהילד הבא צריך להקרא בשם שהגימטריה שלו היא הקבוע המתמטי E... וזה לא פשוט (218).
 

luxAeterna

New member
חשבנו על הבעיה שלך

הספרות הראשונות של e הן 2.71. אז בהתחלה חשבנו על רזי, אבל אז מצאנו פתרון טוב בהרבה: אורי.
 

luxAeterna

New member
וכמובן, טעינו

כי אנחנו זכרנו, משום מה, שזה 2.17. אבל עכשיו שגילינו את הטעות, נחפש עוד קצת.
 

luxAeterna

New member
חפישנו וחיפשנו, ובסוף שאלנו את האינטרנט

271- הכי טוב שמצאנו "ידנית" היה אירין, ומנוע גימטריה הציע לנו "אנדריאה", "אדריאנה", "נוריה", "סורה" ואם זה בן- "ירמיהו", "הראל יוחאי" וגם- "דרדסבא"
ל-272, שזה העיגול היותר נכון אם מסתפקים בשני מקומות אחרי הנקודה, אתם יכולים לנסות את "אדריאנו", "אריאני","טל ארבל, "נאוה ורד", "זוהרה טלי" וגם "צ'יפופו". וסתם בשביל הכיף, חיפשתי גם את הספרות הראשונות של חתך הזהב - 1.618 161 נותן את אליען, סופיה, ציונה, עוזי חיים,ולנטינו. 162 מציע את בנימין וגם את "יוסף דב".
 

luxAeterna

New member
../images/Emo45.gif

לא שזה יזכה עבורך בספר, אבל אנחנו לפחות אהבנו את הסיפור שלך
 

d i v e l

New member
שי

אני גדלתי ללא אבא, ההורים שלי נפרדו עוד לפני שנולדתי עקב "רגליים קרות" של תורם הזרע (מבחינתי, לפחות
) אז יצא, שאמא שלי גידלה אותי עם דודה שלי, אחותה, שנשארה רווקה והיא הורה שלי לכל דבר. כשנולדה שי, רציתי לקרוא לנכדה הראשונה שלהן על שמן. אבל לא רציתי את השם המפורש שלהן גם כי השמות דיי מיושני וגם כי - במי לבחור? אז החלטתי לצרף את שתי האותיות הראשונות של השם שלהן ויצא שי - שזו גם מתנה, ילדתי שבוע אחרי היומולדת של אמא שלי, ואני ילדה יחידה - אם אני לא אעשה אותן סבתות, אז מי?
 

d i v e l

New member
עדן-שרה

היתה לי דודה מדהימה שקראו לה שרה (לא זו מהסיפור על שי
) בגלל הסיפור המשפחתי שלי, היא מאוד דאגה לפנק אותי בתור ילדה והייתה ממש על תקן סבתא שלי. לפני כמעט שלוש שנים, בפסח, היא הפתיעה את כולנו והלכה לעולמה, שעתיים לפני צאת החג והיינו אמורים לבוא לבקר אותה בבית חולים, שם היתה מאושפזת עקב התקף אסטמה. באותו הערב, אחרי ששמעתי שהיא נפטרה, הודעתי לבעלי שלא יבוא אלי בדרישות בעתיד הקרוב כי המשבר גדול מאוד. כמה ימים אחר כך החלטתי שדווקא זה הזמן להמשיך את החיים כפי שהיא היתה רוצה ואולי זה הזמן דווקא כן לנסות להיכנס להריון נוסף. ביום שלאחר תום השבעה, כאשר כולם עלו להר המנוחות, אני נשארתי בבית כי קיבלתי מחזור. המחזור האחרון שלי לפני שנכנסתי להריון בעדן. בכל תקופת ההריון שלה הרגשתי שדודה שרה איתי, מחזיקה אותי, תומכת בי. כשעשיתי את הבדיקה (בדיקת שתן, בקופת החולים), כשיצאתי מתא השירותים, היה לי חיזיון של הפנים שלה מחייכות אליי ואומרות לי 'מזל טוב'. בזמנים הכי קשים היא היתה דואגת לבוא אליי ולהרגיע אותי (היה לי הריון קשה, הריון בסיכון). כשהילדה נולדה אמרתי לבעלי שיקרא לה איך שהוא רוצה, רק שיהיה לה שם שני, שרה. וכך היה.
 

d i v e l

New member
אריאל

בתקופת ההריון של אריאלי (שבא בהפתעה גמורה, כשעדן היתה רק בת 9 חודשים), הייתי בשני קורסים ששינו את חיי - ריפוי בתקשור ותקשור עם מלאכים. הרגשתי שהוא עשה איתי את הקורסים וגם עכשיו, יש לו מבט של 'מבין עניין'. גם בהריון שלו הייתי בסיכון כי חשבו שהוא קטן מידיי ורצו להוציא אותו בכוח משבוע 36 - וגם הפעם הרגשתי את ההשגחה העליונה של המלאכים שדיברתי איתם בקורס ושל דודה שרה (היו לי כמה סימנים ממנה - ממש מצמררים). טוב, הקטנצ'יק נולד והיה לי שבוע מאוד מעייף עד הברית ולא הצלחנו לדבר על שם בשבילו. בבוקר הברית, בשעה 9 עוד לא היה לנו שם. ואז נזכרתי, שכאשר הייתי מאושפזת בהדסה בהריון בסיכון, היה שם בקניון יריד רוחניות ונומרולוג אחד נתן לבעלי את כרטיס הביקור שלו ואמר לו שאם הוא יצטרך פעם משהו שיתקשר אליו. מיד חיפשנו את הכרטיס והתקשרנו. התברר שהאדם הזה גר כמה בתים ממני... אחרי שניסינו אינספור שמות שחשבנו עליהם, בעלי ואני, אמרתי לו שלמדתי תקשור עם מלאכים ויש את המלאך אוריאל וגם שהגדולה שלי החליטה שצריך לקרוא לילד אוראל (כמו האח הקטן של החברה הכי טובה שלה בגן) ויש לה אינטואיציות שחבל"ז. אז הוא אמר שאם גם אני וגם הגדולה הולכות לאותו כיוון אפשר לנסות לצאת עם האותיות של השמות האלו והגענו לאריאל שזה גם מתאים כי הוא נולד במזל אריה
 
רננה

רננה הגיחה לעולם אחרי שחיכינו לה שנתיים וחצי שכללו 2 הפלות. השמחה וההודיה לה' הייתה גדולה והיא מתבטאת בשמה- רננה. רננה זו שירה והודיה. ויש לנו בהחלט
על מה לשיר והלל. כי רננה היא ילדה בכורה שמהווה לנו מקור לגאווה גדולה.
 
רעות

עד אמצע ההריון לא ידענו איך לקרא לעוברית שגדלה בבטן,. אחרי שאם רננה היה כל כך ברור, זה פתאום היה מוזר. ערב אחד בנסיעתינו חזרה מהרופא נשים, עלה לי בראש השם "רעות" ולפני שהספקתי לומר, בעלי אמר "אולי רעות?". הסתכלנו אחד על השני וידענו שזהו זה. רעות נולדה בז' חשוון יום בו מתחילים לבקש בתפילה שהגשם ירד והתלבטנו לשנות לטליה או טל או משהו שיזכיר את המועד אבל לא, החלטנו רעות נשארת רעות. זה היה יום שישי ובשבת נשארתי בבית חולים וצחי הלך להגיד את השם בתפילה. במוצאי שבת לפני שאמרנו מה השם גם בת דודה שלי וגם אחותי אמרו לנו שהילדים שלהם אמרו שיקראו לה-רעות... כשמה כן היא, מלאת רעות וחברות. קודם כל היא אחות מפרגנת ואוהבת לזו שמעליה וזו שמתחתיה בצורה מדהימה והשנה אנחנו מגלים גם עד כמה היא מדהימה עם החברות שלה. אחרי שכבר נקראה בשמה, שמנו לב שגם שתיהן נקראות בריש וגם באותו צליל.
 
למעלה