סטייל זה פה
אירוח סטייליסטית

Bagira13

New member
תספורת

בוקר טוב בלו את יכולה בבקשה לשלוח גם לי את פרטי הספרית? תודה
 
יחי הקליפס ../images/Emo68.gif

לא באמת, מה היינו עושות בלעדיו? לגבי סגנון תספורת - לא יודעת להמליץ, גם לי יש שיער מאוד עבה וספר טוב יודע לדלל ולעבוד עם זה, בלי פנים ובלי עניינים. איך לגוון שיער אסוף - יש המון אקססוריז לשיער עם יותר חן והדר מהגומייה והקליפסים מהפלסטיק. יש מסרקות מאוד יפות עם קישוטים שאפשר לאסוף איתן תסרוקות בננה והן נראות כמו תכשיט ושומרות על מראה מסודר (אפשר מסרקות שמיועדות מראש לבננה כמו הפלבטיק הפשוטות מהזסופר פארם, ואפשר גם עם מסרקות רגילות). יש סרטים מבדים שונים כמו סאטן ותחרה שיכולים להיענד כקשת אך גם לשמש כגומיה מעוצבת, יש סיכות גדולות שתופסות גם שיער עבה, מעוטרות בבד, סרטים וכו. מצרפת קצת תמונות של אביזרי שיער שאני אוהבת, בחרתי דוגמאות יקרות - אבל ניתן למצוא שפע זול בחנויות רשת כמו "אקססוריז"
 

בּלו

New member
ואיך גורמים למסרקה + שיער עקשן להפוך לבננה?

כל מה שמצריך יותר מאשר כריכת גומייה מאתגר אותי מוטורית ברמות קשות מאד...
 
מנסה להסביר לבי תרשים זרימה

אספי את שיערך תוך כדי סיבוב לבננה כלפי מעלה (או כלפי מטה, יש גם בננה הפוכה) - את יכולה להשאיר את קצוות השיער חופשיים או לתחוב אותם לתוך הרווח הקטן שנשאר מתחת ל"גולגול". קחי מסרקה אחת, הניחי אותה כסנטימטר מסוף ה"בננה" ותנעצי אותה עמוק בתוך הבננה, קחי מסרקה שנייה ותנעצי אותה בשיער מהצד השני בפעולה הדומה לתפירה- שתי וערב עם המסרקה השנייה. אני בטוחה שבגוגל ניתן למצוא מדריכים מצולמים מוצלחים יותר ממני
 
רשתות מחוץ לתל אביב...../images/Emo20.gif

כמעט פיספסתי את המשך השאלה שלך. בשרון יש כמעט את כל הרשתות שיש בתל אביב. גם אני בת 30 + חובבת קז'ואל ומוצאת פריטים ברשתות הבאות:
במנגו (עודפים יש בנתניה) - הרשת האהובה עלי, מכנסי ג'ינס יפים, אפודות, קרדיגנים.
בזארה (בעיקר מכנסיים פשוטים, יש להם ג'ינסים ב-150 שקלים עם גומי למעלה) שיש בנתניה, בהוד השרון ועוד
דן קסידי - תצטרכי להרחיק לחיפה או הרצליה אאל"ט, אבל יש להם מכנסי יום יום פשוטים ומחמיאים ביותר, מצויינים לפגישות עבודה ומשם לגינה עם הילד...
גולף (יש בכל מקום - נתניה, הוד השרון, כפר ויתקין ועוד) שם ניתן למצוא מעילים נחמדים במחירים סבירים וסריגים נאים בכל המידות.
ברשת טאג וומן אפשר למצוא סריגים, קרדיגנים, טוניקות וחולצות ממש נחמדות (יש בשפיים ובגן שמואל אאל"ט) - מעולה לבעלות מידות ממוצעות, לא רק לדקיקות... אני לא חושבת שיש מחסור ברשתות בשרון, צריך פשוט להעז להיכנס ולבדוק מה מתאים לך. צאי משגרת רשת קסטרו המשעממת, לטעמי הבגדים ברוב הרשתות יפים ומגוונים יותר ממה שתמצאי בחנות של קסטרו.
 

Moldi

New member
תודה רבה! רק לגבי האקססוריז לשיער-אין לי

מושג איך להשתמש בהם. כל פעם שאני מנסה השיער פשוט גולש מכל הכיוונים ותוך שנייה הכל מתפרק. אנסה לחפש הסבר לגבי המסרקות. תודה רבה!
 
מספרה חדשה מגניבה בחולון

חמי וחמותי פתחו את המספרה החדשה בחולון!!!! יש מבצעים חסרי תקדים!! ביום שישי - מחר הפתיחה הרישמית - יהיה כיבוד ופינוקים אבל באופן כללי מפנקים ביותר, מקצועיים וחמים ובעיקר גם מאד זולים יחסית למה שמקבלים. כבר שלחתי בנות מהפורום לשם, היו ונהנו!! מומלץ. הלוואי ואני יכולתי לנסוע (גרה בניו יורק ולא אראיתי אותם שנתיים) למי שהולכת תמסרו דש ואהבה רוני ושרית - 054-3030820
 

יהלום29

New member
נראית הריונית..

הייתי בהריון תאומים שפשוט הרס לי את הגוף, ברמות שלא יאומנו. זה לא שהייתי רזה דוגמנית קודם, אבל הבטן שלי עכשיו הרוסה לגמרי. יש לי הפרדות בטנית והמון עור עודף וסימני מתיחה - אני קוראת לבטן שלי "הבלוב" אני נראית קבוע בחודש 6-7 בגלל ההפרדות. כבר החלטתי לעשות ניתוח לתיקון אבל לא ניתן לעשות אותו עד סיום ההריונות אז אני צריכה להעביר את הזמן בנתיים עם הבטן הזו.. איך מסתירים בטן הריונית שהיא לא באמת הריונית? נמאס לי כבר לשמוע את בהריון נכון? או שאנשים מאחלים לי לידה קלה.. כל פעם מחדש בא לי לבכות. ניסיתי מחטב אבל הוא סתם לוחץ וכל מיני משמנים יוצאים מכל מיני מקומות.. יש אולי מחטב מומלץ?
 

בובית 29

New member
היי יהלום,אחותי עשתה את הניתוח הנ"ל

ויצא יופי, לא חזרה לבטן של גיל 17 אבל בהחלט שיפר מאוד . אני מחכה בקוצר רוח לסיום ההריון הנוכחי+שנה המתנה ואז לעשות גם.
 

animar1

New member
הי יהלום

אני בד"כ רק קוראת פה, אבל רוצה לאמר לך שיש איך לעבוד גם על חיזוק של בטן עם היפרדות. אני ממליצה להתייעץ עם יעל שוראקי שהיא גם פיזיו' של רצפת אגן וגם אוסטאופטית. היא מומחית בתחום הזה, ושווה לבדוק אם יש לה איך לעזור לך. ואז לפי מה שהיא תגיד, או מומחה אחר אם כבר התייעצת, יש מה לעשות על מנת לשפר את המצב (אני מכירה מתחום היוגה הנשית, אולי יש עוד דרכים, וגם את זה היא תדע להגיד, חוץ מזה שהיא בעצמה יכולה סביר להניח לעזור) בהצלחה
 
זה תלוי...

קודם כל
, נשמע שאת מאוד מבואסת מהמצב... אם נותרת במידה ממוצעת ועיקר ההשמנה היא בבטן שנראית כמו בהריון - תנסי חצאיות ומכנסיים בגזרה גבוהה (כמו שייעצתי ל-DASI למעלה). חצאית A לדוגמה שיושבת גבוה מתחת לצלעות מאוד מטשטשת בטן בולטת כי היא צמודה במותן ומתרחקת מהבטן בגלל הגזרה המשולשת. גם חצאיות פעמון או קלוש יעשו עבודה דומה כל עוד הן מולבשות גבוה. חגורות שרכוסות גבוה מעל טוניקה רחבה יכולות גם לעזור. שמלות וטוניקות בגזרת קימונו יכולות להחמיא לך (ראי תמונה מצורפת) והן מתאימות גם לנשים במידות גדולות יותר. תנסי להימנע מבדים נדבקים כמו לייקרה. דווקא בדים נוקשים ועבים יותר כמו טוויד מצליחים להסוות את הבטן. אם תנסי לטשטש את הבטן באמצעות חולצות ענקיות - זה עלול רק להחמיר את אפקט "ההריון". תנסי לבדוק האם טוניקות שצמודות באזור החזה יכולות להתאים לך, למרות שגם הן יכולות לתת מראה הריוני. זה תלוי - תמדדי... ואם את מעוניינת במחטב - לכי לחנויות ייעודיות לכך כמו בנות פסיה לדוגמא, חנויות קצת מיושנות שמתעסקות הרבה שנים בנשים במגוון גזרות וצרות. מחטב שמולבש מהאגן ועד החזה לא אמור להוציא ושמנים בכל מיני נקודות, אבל לטעמי הוא לא ממש נוח ונושם. מומלץ להגביל את השימוש בו לימים מיוחדים שהם את רוצה ללבוש משהו דקיק שלא מכסה הרבה, כמו שמלה לחתונה ואירועים.
 
למעלה