סטייל זה פה
אירוח סטייליסטית

מעולה! גם משהו שאני צריכה ועוד ממישהי שאני

מכירה ואוהבת
אחרי הלידה הגוף התחרפן לי, כל המלתחה (היפה, כ"כ יפה שלי
) הפכה למוצג מוזיאוני. הזרועות שלי מלאות יותר, אני מרגישה שלא נעים לי לחשוף כתפיים והבטן
עדיין לא מרשה חולצות צמודות. עם מכנסיים עברתי לג'ינסים סטרץ' או מכנס בעלי גומי למעלה. אבל בעניין החולצות אני לא יודעת מה לקנות או יותר נכון איך לקנות. וגם בנושא האקססוריז, אם אני שמה חולצה עם וי נמוך כדאי שרשרת ארוכה או קצרה, ומה עם הטרנד החדש של חגורותמעל החולצה, אני חושבת שזה נורא יפה, אבל דואגת שמה זה יבליט לי את הבטן, לא? תודה יפתי ושבוע טוב
 
../images/Emo25.gif מזדהה ועונה

קודם כל מהזווית של חברה לפורום - אני כל כך מזדהה. בשנתיים שאחרי הלידה פשוט הפסקתי להתלבש, שום דבר מהמלתחה הישנה שלי לא היה רלוונטי. זו הייתה תקופת הדיכאון האופנתי שלי וגם התלבשתי בהתאם (כול הזנחת שיער/עור פנים/ציפורניים). את צריכה להבין שההשלמה עם השינוי הזה הוא רק בינך לבין עצמך, אף אחד אחר לא מודד לך כמה סנטימטרים הוספת לזרועות, רק את... יש כמה יתרונות להתמלאות החדשה. אמנם הזרועות קצת פחות מחוטבות, אבל הריפוד עושה ממש טוב לכתפיים, זה הזמן לחשוף אותן. תמדדי טוניקות עם כתף נופלת או עם מפתח סירה רחב שחושף כתפיים (עם גופיה מתחת להסתיר את פס החזייה) והן גם ילכו נהדר עם החגורה שמתחשק לך לנסות. תרכסי את החגורה גבוה, מעל הבטן הבולטת ותני לטוניקה ליפול ברכות. גם מראה השכבות יכול לעבוד - חולצה צמודה חלקה ועל זה סריג דקיק חצי שקוף עם שרוולי חצי (עד המרפקים) שמרחיק את הבד מהבטן. יש היום הרבה חולצות שמעוצבות עם אבנט אלסטי רחב בחלקן התחתון (פעם קראו לזה מנג'טים כמדומני).האבנט האלסטי שומר את הבטן בפנים ואזור הכתפיים נותר רפוי ומשוחרר. הרבה פעמים כשמתמלאים - הרגליים נותרות דקות יחסית, ג'ינס סטרצ' זה פתרון נהדר. אני פחות אוהבת מכנסיים רפויות עם גומי מלמעלה - הן לא פעם מוסיפות משקל למראה. תנסי למדוד מכנסי טייץ שנגמרות קצת מעל קו מפרק הקרסול - שומן עושה נפלאות לקרסוליים והן שוות חשיפה ואולי הדגשה עם איזה צמיד רגל מצלצל ונוצץ ונעלי סירה/בובה. הסיומת הדקה של הרגל תעניק לך מראה דקיק יותר וגבוה יותר. ולגבי חולצה עם וי נמוך - שרשרת ארוכה מתאימה מאוד, גם מטפחת קטנה. צריך להקפיד כשלובשים חולצה עם מחשוף שכזה לבחור בחזייה מצוינת. פתח הוי יוצר לפעמים מראה קצת נפול - אם לא מקפידים על חזייה טובה.
ולפי מה שזכור לי מהתמונות, את יפהפייה דרומית אמיתית... עזבי אותך מכמה קילוגרמים...
 
תודה יקירתי ../images/Emo24.gif

נתת לי כמה רעיונות ממש טובים, לא חשבתי על פתח סירה למעלה ועל טוניקה עם חגורה גבוהה, אני מנסה את זה! ותודה על העידוד יפתי
 

shan26

New member
../images/Emo68.gifלא בטוחה שלרלבנטי-שאלת שיער../images/Emo68.gif

אני לא בטוחה אם מדובר גם בנושאים שמעבר לבגדים, אז סליחה מראש עם השאלה לא קשורה... אשמח לקבל "טיפים" לתחזוק שיער ארוך. אני יודעת שזה אינידיבודאלי (תלוי אם הוא שמן/יבש, מלא/דליל וכו') אבל אולי יש כמה דברים שתמיד טוב לדעת? אני ממש קלולס בנושא והשיער שלי נראה על הפנים למרות שאני חושבת שיש לו פוטנציאל
. למשל, לאחרונה שמעתי שטוב לחפוף עם שמן זית וזה משפר את מראה השיער? האם זה נכון והאם יש עוד תרופות סבתא וטיפים שניתן ליישם?
 
לא יודעת ../images/Emo2.gif

אני לא מתמצאת בטיפים לעיצוב ותחזוק השיער. צריך אירוח של מעצב שיער
 

mAmA MiSiSiPi

New member
תחת בולט

וענק סופר ענק, מגה תחת ! הגב התחתון שלי הוא כמו מקפצה מרוב שהתחת שלי כל כך גבוה ובולט החוצה. כל החולצות שלי הן חולצות שיושבות על התחת באמצע חותכות אותו באמצע לרוחב או מכסות אותו לגמרי {אבל צמוד לא אוהל}בעיקר בגלל שאני אוהבת שהחולצה ארוכה מקדימה ומסתירה את איזור הגביע הקדוש. זה גורם לישבן שלי להיראות יותר גדול ממה שהוא ? מה הפתרון?איך מקטנים ישבן בלי דיאטה ובלי סכין מנתחים? <אני יודעת שאת סטייליסטית ולא קוסמת>
 
קוראים לזה ישבן מפואר ../images/Emo13.gif

את לא יודעת כמה נשים עם ישבן שמוט ועצוב מקנאות בך... אני מאוד אוהבת ישבן בולט ולא חושבת שצריך להסתירו. אם חשוב לך ללבוש חולצות גדולות לשם כיסוי "הגביע הקדוש"
את יכולה לנסות למצוא (או להכין במקרה שלך!) חולצות ארוכות עם כיווצים מאחור. כיווץ קל בגב החולצה ייתן מקום לתחת להתבטא מבלי לכסות אותו לחלוטין בעוד החלק הקידמי נותר מכוסה . ניתן לקנות מין גומיות שכאלה עם קליפסים כדי לתפוס את החולצות הארוכות מאחור ולתת להן כיווץ עדין. את עם כשרונך השופע יכולה לקנות חולצות ארוכות גדולות ממידתך ולתפור להן כיווץ קל מאחור עם גומי או סרט. והכי חשוב - תני לישבנך ליהנות מאור השמש, אל תכסי אותו לגמרי פן ינבל. כיסוי מלא של התחת מחמיא פחות ומעניק לו מראה "גושי" וחסר צורה, בעוד את מתארת צורה בולטת ויפה שחבל לבזבז. אין לי קסמים בשרוול אבל ישנן כל מיני דרכים להקטין קצת את נפח הישבן - לדוגמא עקבים, אפילו קטנים, מכווצים אותו משמעותית. אם את לובשת מכנסי ג'ינס - אז תפרים בולטים אלכסונים בישבן יכולים ליצור אפקט מחטב. וכמובן להימנע מכיסים גדולים בחלק האחורי. ומחטבים תחתונים... שאני ממליצה להימנע אלא אם כן את לובשת שמלת ערב דקיקה לאירוע חד פעמי - רק כי הם לא מאוד נוחים ונושמים ונוחות בעיני היא מעל הכל.
 

Moldi

New member
שאלת שיער ועוד...

היי, השיער שלי חלק אבל מאוד מלא ונפוח. אם הוא לא אסוף חם לי איתו ולא נוח לי, וככל שאקצר אותו- כך הוא יותר יתנפח. כרגע הוא עובר את אורך הכתפיים. בכדי שיישב במקום אני חייבת פן, אבל זה לא פרקטי, לא כלכלי וגם לא בריא לשיער. בקיצור- אני כל הזמן עם קוקו, ובזמנים גרועים עם "עגבניה" מגולגלת או עם קליפס בסגנון עוזרת בית. האם יש פיתרון למראה אלגנטי ובוגר יותר מאשר קוקו כל הזמן? שאלה נוספת- הייתי שמחה להמלצה היכן לקנות בגדים במחירים סבירים באיזור השרון. אני מתכוונת בעיקר לרשתות גדולות בעלות תפוצה ארצית כי אני לא אסע למשל במיוחד לתל אביב בשביל לרכוש בגד, וגם כי בוטיקים למיניהם אינם לכיסי. אני מוצאת את עצמי קונה בעיקר בקסטרו ונכנסת לשם פשוט כי זה בטוח, ונמנעת מלבדוק מקומות אחרים שאינני יודעת מה ההיצע בהם, אבל הייתי שמחה לגוון. לצורך הבהרה- אני בת 30+, מבנה גופי ממוצע. כיוון שאני עובדת בבית בשנה האחרונה אני נוטה יותר לכיוון הקז'ואל וביגוד יומיומי. האמת שגם כשעבדתי מחוץ לבית לא הייתי מחוייטת במיוחד. בכל מקרה אני כן צריכה להיות "לבושה" מעבר לטריינינג כי יש לי פגישות עבודה. תודה.
 

Moldi

New member
אני נרתעת מכמות החומרים הכימיים שיש בהחלקה

וגם כי ראיתי תוצאות מאוד גרועות של החלקה כמו נשירת שיער מאסיבית, קרחות, שיער חלש ושביר מאוד, לא בא לי לקחת סיכון וגם לא מתאים לי להוציא על זה כ"כ הרבה כסף. תודה על הרעיון בכל מקרה.
 

בּלו

New member
רק לגבי השיער

מהתאור נשמע שיש לנו שיער דומה. אצלי הפתרון היה תספורת טובה - כזו שלא מצריכה פנים וכו', אלא רק ניעור אחרי החפיפה ואולי קצת לחות. לקח לי שנים למצוא את המקום והספרית שהצליחה לעשות את זה ואני פעם בכמה חודשים נוסעת עד ת"א במיוחד בשביל זה. אבל זה מה שעשה את כל ההבדל אחרי תספורת קצרות שהתנפחו או קפצו לכיוונים לא ברורים או לחילופין כל מיני קוקואים כבדים ומסמורטטים.
 

Moldi

New member
אפשר בבקשה פרטים? אולי משם תבוא הישועה?

פעם בכמה חודשים אני מוכנה להגיע לת"א...
 
למעלה