שרשור ההמלצות הגדול

אליעזר והגזר עם יהורם גאון

בן שנתיים וחצי, נהנה מאוד! היה מרותק במשך כל ההצגה, השתתף ושר. קנינו כרטיסים להאריה שאהב תות. מקווה שגם יהיה מוצלח... ואני מתכננת להזמין גם לטובי דובי
 

muga

New member
מחסן השטוזים של דתיה

לגילאי 2+. מקסים מקסים! המון שירים של דתיה בן דור, עלילה פשוטה להבנה, תפאורה צבעונית.
 

muga

New member
דירה להשכיר - התאטרון שלנו

לגילאי 3+. הפקה מושקעת, רובה נאמנה לסיפור, יש קצת חריגות כמו מעקב לשלומו של העכבר, וסיפור רקע שמוביל לסיפור עצמו. הילדונת בת רגע ל-3 מאוד נהנתה.
 

gallish

New member
../images/Emo118.gif../images/Emo80.gif../images/Emo107.gif"חוות ליטוף" מומלצות

בבקשה ציינו מיקום, עלויות (פחות או יותר), ומה פחות או יותר יש במקום
 

nomimi

New member
הילולה בגליל ים

יש שם עזים, כבשים, שועלים, רקונים, סוסים, חמורים, ארנבות, ציפורים
, דרבנים, איילים, ברווזים, אווזים, קופים, צבים
, פרות
ועוד ועוד... חלק מהעזים והטווסים מסתובבים חופשי... אפשר ללטף את הארנבות ולחלוב את העיזים, ולהאכיל את רוב החיות. עושים שם גם פיתות וסיור בטרקטור בפרדסים ובשדות של הקיבוץ. זה עולה 30 לילד ו-20 למבוגר - מצרפת קישור לאתר שלהם. כדאי להתקשר לוודא שפתוח לפני שמגיעים.
 

חמודבה

New member
מצטרפת להמלצה

חזרנו משם עכשיו, היינו בטיול מהגן של ליבי ונועה והיה מעולה.
 

shan26

New member
"ספארי חושים" בקיבוץ הסוללים

יש סיור מאורגן מאד מוצלח, ומסיימים בפינת ליטוף ייחודית של זוחלים. היינו עם בן שנתיים וחצי (אז) ומאד נהנה, ראיתי ילדים גדולים יותר שמאד נהנו גם הם.
 

happy end

New member
גן גורים בגני תקווה

כולל שלל עופות: יונים, תרנגולות, אווזים וכו'. חיות משק (עז, תיש), פינת ליטוף של ארנבונים, פינת זוחלים. השוס-מחלקים אוכל לחיות ואפשר להאכיל, אושר גדול
. בנוסף יש פינה של בועות סבון שהיתה הצלחה אדירה אצלנו (הלהיבה את הקטנה אפילו יותר מהחיות), פינת פיתות בטאבון ויצירה לקבוצות, ואזור של מגלשה ונדנדות. בנוסף- פינות ישיבה מוצלת להורים. הכניסה עולה כ-20 ש"ח.
 

חמודבה

New member
"לגעת בטבע" בכפר הירוק

20 ש" לבן אדם, מעל גיל שנתיים, אם אני לא טועה. יש פינות ליטוף, מתקנים, מתנפחים, פיתות בטאבון, טרקטור שעושה סיור בחווה ועוצר בתחנות: ברפת, בלול, אצל האפרוחים. בקיצור ממש נחמד.
 

gallish

New member
../images/Emo112.gif"אטרקציות" מומלצות

אם חוויתם או ביליתם במקום מיוחד ואטרקטיבי, בבקשה ספרו מה יש במקום ולאילו גילאים הוא מתאים
 
גן החיות בפתח תקוה

החיות ששם יותר "פושטיות", כלומר חיות בית כמו כבש, עז וכו', קופים, איילים, יעלים וכו', אין את הפיל-ג'ירפה-אריה וכו', אבל המקום מקסים, שליו, כייפי לטייל עם הילדים והעיקר ממש לא יקר, נדמה לי 20 ש,ח למבוגר ו 15 לילד מגיל שנתיים, לתושבי פ"ת הנחה
 
לגעת בחיות קיבוץ גבעת חיים איחוד

מאוד מאוד אהבנו, המקום הוא מעין ספארי קטן של חיות מקסימות שמסתובבות בין הרגליים, כמובן שזה לא הספארי באפריקה, יש שם חיות לא מזיקות, אבל מקסים ונעים וכייף להסתובב ליד במבי
אני לא זוכרת אבל לדעתי זה לא מהמקומות הזולים
 
לגעת בטבע הכפר הירוק

היינו בשבועות והיה ממש ממש יפה, היינו ברפת, בפינת חי גדולה ואפילו נסענו בטרקטור לקצור את החיטה בזמנו אמרנו שחייבים לנסוע איזו שבת אני לא יודעת מחירים, היינו באיזה הפנינג ככה שהמחירים הם לא "רגילים"
 
פינת ליטוף בגבעת ברנר

אם אני לא טועה- משהו כמו 30 ש"ח לילד, 10 שח למבוגר. מקום די קטן, יש פינת ליטוף של ארנבים.סוסים, קופים, רכיבה על פוני,תרנגולות, טווסים, עזים ועוד חיות, פינה להכנת פיתות בטאבון. מקום חביב להעביר כמה שעות ביום שבת בבוקר.
 

GaliMPaper

New member
החוה של חווה בקיבוץ חפץ חיים

במקום ישנה פינת ליטוף, חדר ובו חולבים עיזים, כמה מתקני ג'מבורי, סיור ברפת של הקיבוץ (בעגלות המחוברות לטרקטור) וסיור בחווה עצמה בעגלה קטנה המחוברת לטרקטור.. אנחנו היינו בחנוכה והכנו סופגניות. היתה אפשרות גם להכין שמן זית.. הילד שלי היה מהופנט מהטרקטורים הקטנים שהיו שם..
 
למעלה