פסטיבל

השיר שלי

הייתי ילדה חנונית קטנה. התחלתי לדבר מהר מאוד וכמובן גם לשיר. בגיל מאוד צעיר שרתי לכל מי שביקש לשמוע את השיר "אלוהים שלי, רציתי שתדע..." תינוקת קטנה שרק התחילה ללכת אבל מדקלמת לכווווווווווווולם את השיר. גאוה של ממש. עד היום (אוטוטו בת 34) כל מי שפוגש אותי-דודים, דודות, חברים של ההורים, אפילו בני דודים שעוד לא נולדו אז- כבר מרחוק מקבלים את פני בשירה מזייפת של "אלוהים שלי..." אוי לבושה.. אני זוכרת גם שכשהייתי קצת יותר גדולה-אבל עדיין ילדהטובהירושלים, ודי חנונית, אהבתי מאוד את השיר "לפעמים זה כיף להיות כאילו חולה.." כל כך רציתי להיות לפעמים הילד הזה, שנשאר בבית בלי סיבה, קצת יוצא מהשגרה של הילד הטוב, קצת מתפנק זה היה ההמנון הקטן והאישי שלי מיותר לציין שמעולם לא מימשתי את מילות השיר באמת קרן
 

רומי58

New member
קלאסיקת הזמר הישראלית

קלאסיקת הזמר הכי ישראלית שלי הייתה ועדיין להקת כוורת המדהימה. להקה של כל הזמנים. שירים איכותיים עם תוכן ומסר מדהימים שהולכים איתנו כבר 30 שנה. יוצרים וזמרים נפלאים כמו : דני סנדרסון,אפרים שמיר,אלון אולארצ'יק,גידי גוב ,מזי כהן. (כולם יחד או כל אחד לחוד , גם בהרכבים שונים) תמיד עושים לי כיף גדול. זיכרון גדול של הופעות מהממות!!
 
הסבון בכה מאד. .....

זאת הקלאסיקה שגדלתי עליה ואהבתי אותה מאד ועד היום אני מאד אוהבת. אני זוכרת את עצמי מגיל 5 בערך ילדה חמודה עם קוקיות מחזיקה מיקרופון צעצוע ביד ושרה את השיר הזה, כל הזמן מדמיינת שאני בפסטיגל לצד צביקה פיק ושרה. הייתי מסדרת את כל הבובות בחדר יפה על המיטה כאילו הם הקהל ושרה להם את השיר הזה . נוסטלגיה....
 

Jellyfish33

New member
היפו היפי

שיר מדהים שמאד מאד אהבתי והיום זה השיר הכי אהוב על יאירי שלי. איך שנגמר השיר הוא מבקש שוב את הפו (מבטא hepo)
זה כל כך מדהים כמה שירי הפסטיבל אלמותיים.
 
HOPA HEYYYYYYYYYYY ******* ^ ^ *********

אין ספק שיגאל בשן היה ועודנו תותח על! שירים מקסימים שמזכירים ילדות ואפשר להתרפק בנחת על נוסטלגיה בכל פעם ששומעים את השיר סיוון.. מאוד מאוד אשמח לזכות בכרטיסים,אין לי כל כך כסף לקנות תודה רבה לתפוז על התחרות הנפלאה!! יום נעים!
 
ילדות חרדית היתה לי

היו כמה שירים שאיכשהו נגנבו לקלטות שאימי רכשה לי ולאחיותי. לא מזמן לקחתי מבית הורי את הקלטות העתיקות ואני משמיעה אותם לילדי. למרות שהיום הכל זמין בצורה יותר נוחה, זו חתיכת נוסטלגיה. השירים האהובים אז: בא אלי פרפר נחמד. אני אוהבת שוקולד http://www.youtube.com/watch?v=3k0usPx6C6U אשמח מאוד לזכות, ולהקנות לילד שלי עולם יותר עשיר בקלאסיקות זמר ממה שאני גדלתי עליו.
 

דפנוניק

New member
כרטיסים לפסטיבל

אני סבתא לעשרה נכדים ואני תמיד משמיעה להם את השירים היפים של עוזי חיטמן
 

ברביוץ

New member
../images/Emo41.gif אולי כדאי לתרום את 30 הכרטיסים הללו ../images/Emo140.gif

אם בכל מקרה מתכוונים לתת 30 כרטיסים זוגיים, אולי כדאי לתת למשפחות נזקקות באמת,שמבחינתם ללכת להצגת ילדים זה בגדר חלום.
 

dy24

New member
השיר שלי הוא

כשהייתי קטן היינו הולכים לפסטיבלים/פסטיגלים. והשיר היחידי שחקוק בזכרוני עד היום זה השיר של רבקה זוהר "הדרך אל הכפר". היא שרה אותו בפסטיגל של שנת 1985 כשהייתי בן 5. אני לא יכול להסביר למה שיר יחסית כבד השפיע עליי ודוקא אותו אני זוכר. אך כל פעם שאני שומע אותו אני נזכר בתקופת הילדות התמימה.
 

ttiana

New member
ברבאבא

כל כך אהבתי את השיר שרציתי להופיע איתו בבר המצווה של אחי הבכור, אבל ממש התביישתי, אז ויתרתי
 

primavera 1

New member
../images/Emo203.gif "עגלה עם סוסה..."

איזה שיר!! הייתי מדמיינת שאני יושבת למעלה.. שהכל לכבודי.. והייתי בטוחה שזה אכן כך... מילים ולחן: אבשלום כהן בקולה המדהים של יפה ירקוני היקרה!! עגלה עם סוסה בשדה תרוץ. עד גדותיה עמוסה בחציר קצוץ. ואני יושבת למעלה לשמאלי מושכות, הי דיו דיו כך אקרא לה ובידי השוט. קפדנית היא למשמעת את הכל עושה. עקשנות אינה יודעת תסחוב כל משא. לפנות ערב הסוסה היא כבר רעבה, הי דיו דיו אי אי אי הויסה, בואי לאורווה.
 

nilichi

New member
עוזי חיטמן ../images/Emo13.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif

עד היום, אם תקשיבו טוב טוב לרכב שלי כשאני אוספת את הילדים מהגן תשמעו: "לפעמים אני עצוב ולפעמים - שמח. לפעמים אני זוכר ולפעמים - שוכח. לפעמים אני שבע לפעמים - רעב, לפעמים אני כועס ולפעמים - אוהב. אבל אני תמיד נשאר אני תמיד נשאר אני תמיד נשאר אני! לפעמים אני גדול ולפעמים - קטן. לפעמים אני גיבור ולפעמים - פחדן. לפעמים אני ביחד לפעמים - לבד, לפעמים אני באמצע לפעמים - בצד. אבל אני תמיד נשאר אני תמיד נשאר אני תמיד נשאר אני! לפעמים אני כינור ולפעמים - תופים. לפעמים אני קייצי ולפעמים - חורפי. לפעמים אני עצלן ולפעמים חרוץ, לפעמים אני מתוק ולפעמים - חמוץ. אבל אני תמיד נשאר אני תמיד נשאר אני תמיד נשאר אני! לפעמים אני חכם ולפעמים - טיפשי. לפעמים אני ראשון ולפעמים שלישי. לפעמים אני תופס ולפעמים - תפוס, לפעמים אני ענק ולפעמים - פספוס. זהו מסר מאוד חשוב שאני מנסה להעביר לילדים שלי ועדיין מתרגשת ממנו בעצמי, השורה התחתונה בשיר היא שבחיים לפעמים יש לנו כישלונות או ימים לא טובים שהכול נראה בהם חסר תקווה אבל אז מגיע יום חדש ודברים תמיד יכולים להשתנות לטובה. וגם כשאני מוצלח והכל טוב אני צריך לזכור שהכול זמני ולדעת להעריך את מה שיש לי כרגע. אני מוצאת בשיר הזה נחמה גדול עד היום
 

nilichi

New member
ביתי הקטנה מוסיפה

"אל תשכחי שדתיה בן דור כתבה את זה" אז סליחה על ההשמטה
 

ling21

New member
קלאסיקת זמר - ניסי חנוכה

כל שנה בילדות הייתי סופר את הזמן לאחור עד שיגיע המופע הגרנדיוזי והעשיר מוסיקלית של פסטיבל שירי הילדים ! מיטב הקלאסיקות ששמורות היטב עד היום בפנתאון הזמר זכורות משם - ובאיזשהו שלב נכנס גם ה"פסטיגל" לחיינו ואז הייהת חגיגה כפולה ומכופלת! החגיגה נמשכה שנים - ובגיל 8 הגיעו אלינו לבית הספר לבחון ילדי פלא לפסטיבל ו............סגרתי מעגל באותה שנה כאשר נבחרתי בעצמי להשתתף לצד כל הכוכבים בפסטיבל-מי היה מאמין? להופיע לצד כוכבים בשנים האלו - נשמע כמו חוויה דמיונית וחסרת קשר למציאות אבל זה אכן קרה והזכרונות מאז מתוקים ..ואפילו באותה שנה חוויתי את סמפטום "ילד הפלא" כשקצת הזמינו אותי להופיע פה ושם וגם בטלויזיה (מי שהופיע בערוץ 1 באותם שנים - 99% רייטינג...) . רק חוויות מתוקות יש לי ...והיום אני סוגר שוב מעגל כשאני לוקח את ילדיי המתוקים לכל תחרויות הזמר בחנוכה.
 

mevav1

New member
כשוחרת מוזיקה משגעת שכזאת אני יכולה לומר

שכל, אבל כל!! שירי המוזיקה העברית עד תחילת שנות ה 80 לערך או אמצע שנות ה 80, משגעים. אני אוהבת את כל השירים הללו וגדלתי עם דוד שהופיעה במקהלה כאשר ליוויתי אותו לחזרות תוך התלהבות יתרה והבעל של חברת אמי שעבד בעירייה במח' תרבות והביא אותי איתו ועם אשתו לערבי שירה כשאני כולי בת 11/12
כי כאמור, אני ינקתי את המוזיקה הזאת ומה הפלא שאני כה אוהבת אותה? ובקיבוץ אני זוכרת שכל שבוע או שבועיים או משהו כזה, היו ערבי שירה בציבור, או שאני זוכרת איך כל שבת, התעוררתי לשירים שבקעו מהרדיו ואין יום שבת אחד שאני לא מתעוררת ונזכרת איך היה לי כיף ומאושר לקום ככה בעונג שבת. השירה העברית היא בורידיי ועורקיי והורשתי לפחות לשתי בנותיי את האהבה הטובה הזאת וגם לבן שלא מודה
לגבי הקלאסיקות, קשה לי לומר קלאסיקה אחת שאני אוהבת כשם שלא יכולה לומר שאני אוהבת רק אחד מילדיי
אבל מה שכן זה שאני מטורפת מאז ילדות וינקות על הדודאים והפרברים ונעמי שמר ואהוד מנור עליהם השלום ועוזי חיטמן עליו השלום ודודו זכאי היקר וכל מקהלות המושבים וקיבוצים ובקיצור.......המוזיקה הישנה והטובה.
 

J a e l i

New member
"זאת אהבה" של גידי גוב

"אתה אומר הכל בסדר ולא מתפקד ואין לך שום חוט של מחשבה אתה יושב לבד בחדר עצוב ובודד זאת אהבה" אני זוכרת שבתור ילדה מאוד אהבתי את השיר הזה שמדבר לילדים בגובה העיניים ומתייחס לרגש שכולם חווים אותו - אהבה. בתור ילד קשה לך לחלוק רגשות עם מבוגרים ועם ילדים אחרים, כי אתה חושש שיצחקו עליך, השיר הזה נותן לדעתי לגיטימציה לרגשות של הילד בצורה נפלאה! היום כשאני בת 30 וקוראת את השיר מנקודת המבט של מבוגר למוד אהבות, הוא עדיין מדבר אליי בגובה העיניים
 
זמרי קלאסיקות ישראליות

גן - ימימה טצ'רנוביץ, יפה ירקוני, שושנה דמרי ויצחק יצחקי (אבא'לה בוא ללונה פארק). יסודי - רביעית מועדון התאטרון, שלישית גשר הירקון, אריק איינשטין, אריק לביא. תיכון - ג'ודי כץ ושמוליק קראוס, כוורת, הצ'רצ'ילים, אריק איינשטין, חווה אלברשטיין, יהודית רביץ, דני ליטני. בגרות - כל הנ"ל פלוס.
 

naderet

New member
קהל נכבד ברגע זה...

מתחיל סיפור המחזה! עוץ לי גוץ לי היה המחזמר הראשון שראיתי והוא היה (ועד היום) אחד הנפלאים. אני זכיתי לראות אותו עם עפרה חזה ז"ל הנהדרת ועד היום אני זוכרת איך הייתי מהופנטת מהרגע הראשון שהמסך עלה ועד למחיאות הכפיים בסוף. גם את הילד שלי לקחתי לראות את המחזמר המעולה הזה ומאז הוא שר לי כשאני מעירה אותו "בוקר טוב, בוקר טוב!"
 

adfar

New member
אח גידי גוב!!

אני זוכרת שהלכתי לפסטיבל עם אבא וגידי גוב עלה לשיר את אין לי כסף אין לי!! אבא אמר לי שהוא כתב לו את השיר וזה היה כ"כ הגיוני כי זה היה משפט שהוא היה אומר כמעט על כל דבר, בעיקר כשאמא שלי רצתה לקנות דברים... שנים האמנתי שאבא כתב לגידי גוב את השיר הזה ואפילו למדתי אותו בע"פ ביום שגיליתי שלא הוא באמת כתב את השיר הייתה לי תחושת אכזבה אבל גם הקלה שלא רק אבא שלי כזה :)
 
למעלה