פסטיבל

artjob

New member
בשבילי ציפי שביט היא מלכת הקלאסיקות

לראות אותה לפני 20 שנה בפסטיגל מפזזת ושרה את כולם הולכים לגמבו גמבו גמבו ולראות אותה גם בשנה שעברה עם אותם האנרגיות והשמחה היא
 
אף פעם לא הייתי בפסטיגל!

אני אילתית
אז לא הייתי, הדבר הכי קרוב היה תקליט של הפסטיגל עם הילדה הג'ינגית החמודה הזו, וחרשתי על "פסטי פסטי פסטיגל, בואי איתי לפסטיגל........". היום אני מברכת על זה שאנחנו לא במרכז ואין את כל הטירוף הזה סביבנו.
 
לילך הג'ינג'ית

חנוכה היה החג הכי שווה אצלינו בגלל פסטיבל שירי הילדים. תמיד ידעתי מראש איזה שיר יבחר למקום ראשון. בגיל 8 אפילו הלכתי לאודישן לפסטיבל כי הייתי בטוחה שאני זמרת על, ורק צריכים לגלות אותי. אבל לצערי הבמאי חשב אחרת. אהבתי כשג'וזי כץ שרה את "אמא, למה את מתעקשת לתכנן לי את החיים" ואהבתי את "הכל עובר חביבי", איזה קולות יפים וכל שיר ששרו היו להיט. אוי אוי אוי איפה הם היום.
 

קנצול1

New member
משוך בגזר משוך בגזר

בתור ילדה היתי מעריצה שרופה של אליעזר והגזר ממש התמכרתי לסיפור הזה אמא שלי מספרת שביקשתי כל היום לאכול גזרים ואף בפורים התחפשתי לגזר למרות שזו לא היתה תחפושת קונבנציונאלית בזמנו שאז כולם התחפשו או למלך ומלכה או לקאבוי אני התחפשתי לגזר.. השיא היה שבמתנס השכונתי הביאו את ההצגה אליעזר והגזר וראיתי אותה 3 פעמים.. היום אורי שלי מכיר את הסיפור וממחיז אותו בבית הוא מביא בובות ולוקח גזר וכאילו כולם מושכים אותו חה.. זה כנראה בגנים..
 

י ע ל י ש

New member
אנחנו כל שנה היינו הולכים לפסטיגל

אבא שלי היה לוקח אותי ואת אחותי ועוד 2-3 בני דודים כל שנה לפסטיגל בהפסקות היינו קונים את הקלטת והמילים לשירים וזו היתה חוויה. זכור לי במיוחד ששנה אחת מסיבת חנוכה שלי בגן נפלה על היום שאבא שלי קנה את הכרטיסים. התכנון היה שכולם ילכו בלעדי ואני אהיה עם אמא במסיבה.. אבל היתי כ"כ עצובה ולא רציתי ללכת למסיבה אז בסוף הייתי קצת במסיבה והלכתי איתם לפסטיגל! (למרות שאני מנסה להזכר איך בדיוק זה נפל לי על המסיבה, הרי הפסטיגל לא בחופשת חנוכה..?? אבל זה מה שזכור לי, שאני הולכת עם הכתר עם הנר על הראש וסופגנייה בידיים מגרה את הילדודס במכונית ושמחה ומאושרת שבסוף כן לוקחים אותי לפסטיגל). אגב, עד עכשיו יש לאמא שלי בבית את כל הקלטות וידאו של כל הפסטיגלים מפעם. היינו ממש פריקים של זה
הפסטיגל האחרון שהייתי בו בעניינים זה זה של 1993--> "שיר מס' 1.. שיר מס' 2.. שיר מס' 3, מס' 4... פסטיגל 93 יוצא לדרך נקודה! "
 

י ע ל י ש

New member
אאוצ' ולא נתתי קלאסיקה של שיר

אז מה שזכור לי במיוחד זה "ביישן אוהב אותך" של יגאל בשן. היינו ממחיזים את זה בבית! ממש עושים את השיר בליווי הצגה
 

avnerw1

New member
דוקטור... הבובה חולה

אני זוכר שהייתי בשירוויזיון 2 ונורא אהבתי 2 שירים: מי מצייר את הקשת, ודוקטור הבובה חולה שגם זכה. (שירים 7 ו-4) אח"כ קנינו את התקליט וטחנתי לעצמי את המח איתו.. אח... איזו נוסטלגיה..
 

geen

New member
"זרעים של מסטיק" עם דליה פרידלנדר

בילדותי אהבתי מאוד את "זרעים של מסטיק" עם דליה פרידלנדר וילדי הקיבוץ (לא זוכרת אם זה בית אלפא או בית השיטה...) , היה לי את התקליט והייתי שומעת אותו בלי הפסקה... שירים מקסימים כמו זרעים של מסטיק (כמובן), אדון חרדון, השיר על רותי ועוד ועוד. כיום אני משמיעה את השירים גם לבת שלי. רק שהיא מעדיפה את הגרסא של דפנה דקל...
 

adiroz9

New member
להיטי הפסטיגל שלי

"יד ביד" (גלי עטרי), "ילדת סנדוויץ" (חני נחמיאס), "שלום היא מילה שימושית" (מיכל ינאי), "לא לוקח בקלות" (אדם) ו"עולם אגדה" (היי פייב).
 

לבנופי

New member
יש לי יום יום חג

אני תמיד אהבתי לשמוח גם בלי חגים , ועד היום כל יום בדרך לגן אני ובתי שרות את השיר הזה .אני מעריכה שגדלתי על יותר שירים , פשוט נשכחו מזיכרוני .
 

yanek9

New member
אלוף בצלות ואלוף שום

דני ליטני הרשע מול מוני מושונוב הטוב. איזה קרב! אם הוא יכול, אז גם אתה יכול, חוכמה גדולה בסך הכל. אם הוא יכול, אם הוא יכול - אז גם אתה יכול!
 

inbarush19

New member
שירים קטנים...

וואו, אני גדלתי על "שירים קטנים" סדרת קלטות שירים לילדים ופעוטות, קלטות וידאו עם עוזי חיטמן, חני נחמיאס, ישראל גוריון,עירית ענבי ועוד! יש כמה קלטות כאלו... זוכרת את "שירי ילדות"- שיר נוסטלגי ישן- "השירים המשחקים איפה הם עכשיו? אולי מצדדי,אולי מלפניי,אולי מאחורי הגב..." דוגמאות לשירים שהיו- http://www.songs.co.il/artist.asp?id_singer=220&album_id=646 וואו נכנסתי ללינק וזה הזכיר לי עוד שירים- כמו אדון חרדון ... "הוא שכח הוא שכח, מאין בא ולאן הלך..." והשיר "הפיל"..ו"נוח"..."מאחורי ההר" (אפשר לשמוע בלינק 30 שניות מכל שיר...ולהיזכר בכיף!!) כמה כיף להיזכר!!! אין על שירי הילדות של פעם!!! שירים קטנים... מומלץ בחום!
 

ליאור53

New member
גדלתי כמה שנים בקיבוץ

ועד היום אני חושבת שאני הייתי (או כולנו בעצם היינו) הילדים היחידים בני 5 שיודעים לשיר "קסם על ים כנרת" או "שירת הנוער". בנוסף - גדלתי עם הורים ששמו בטייפ באוטו קלטות של גבי ברלין והולכים בסופי שבוע לשירה בציבור, כך שכמו שניתן להבין, אני ממש מייצגת את ארץ ישראל הישנה והטובה!
החלופה לגבי ברלין היו התקליטים הישנים (טוב, אז הם היו חדשים...) של שלמה ארצי, ואלו הם שירי הילדות שלי (חוץ משירי הילדות הרגילים, שאותם אני מכירה בע"פ עד היום..).
 

י י ל י

New member
שיר ילדותי.... "אדון שוקו"

בכיתה א' קיבלתי כ"דמי חנוכה" קלטת שמע. בקלטת שירים שכולנו גדלנו עליהם מגברת עם סלים, ממשיכים עם קילפתי תפוז ושיר ילדותי האהוב- אדון שוקו. הייתי שומעת את הקלטת כל לילה לפני השינה ונרדמת לצלילים המרגיעים שלה. מרוב "חרישה" אני כבר לא יודעת מה קדם למה, האם קודם אהבתי לשתות שוקו או שבגלל אדון שוקו החלטתי לאהוב שוקו (עד היום). מצאתי את הקלטת הזו לפני שנה ומאז כשאני לבדי ברכב, אני נהנית מרגעים של כיף, שומעת ושרה עם הקלטת בדרכים.
 

sharonad

New member
../images/Emo220.gif../images/Emo66.gif"בשנה הבאה נשב על המרפסת"

בכל סוף שנה, היינו יושבים כל הפספוסים במעגל ושרים יחד עם הגננת את השיר הזה (עם כמה שיותר שיבושי מילים). אני זוכרת איך הייתי ממררת לאמא שלי בבכי ביום אחרי, כי ידעתי שהחופשה מתקרבת ולא אראה את כל החברים מהגן.
בכיתה ד', כשהתבגרתי ונהייתי לפספוסית גדולה, כל כך שמחתי לשמוע את השיר הזה - זה פשוט אמר שהריח המתוק של הים, גלידות, שוקו-לחמניה קרוב מתמיד!!
 

rs1984

New member
אני זוכר

אולי לא הייתי בכל הפסטיגלים, אבל את מה שאני זוכר זה, את יגאל בשן עם השיר "ציגלה ביגלה בום". את הדרך אל הכפר של רבקה זהר, ואת "כמו צועני.." בוא אל החגיגה-אם אני לא טועה שייך לאילנה אביטל. תוך כדי רשימת השירים אני מתחיל לזמזם לי את השירים ,אח איזה תקופה יפה היתה אז, .. היה לנו פאטיפון.(אנחנו קנינו אז את המודל החדש ,ולאחרים היה עדיין עם ידית מנואלה) ההורים שלי קנו לי את התקליטים (לרגע רציתי לרשום דיסקים). והיינו יושבים ומתחילים לשיר. ,היינו מחכים לבוקר כי ידענו שאין בית הספר, ואז עוד ירד גשם בתקופה הזאת. אז ברור שאין לנו מה לחפש בחוץ אחותי וחברה שלה ועוד שכנה ובן דודי שהיה גר שכונה לידינו,היינו נפגשים אצלינו והדבר היחיד שיכלנו לעשות -לעלות מופע של פסטיגל. עם התחרות וכמעט כל האביזרים
 
למעלה