גן שלנו מה נחמד הוא
מסגרות

  • פותח הנושא mom77
  • פורסם בתאריך

mom77

New member
דחוף - מחפשת משפחתון בפ"ת- רוטשילד והסביבה

כבר תקופה שאנחנו לא מרוצים מתפקוד המשפחתון הנוכחי, ואין טעם למשוך... הילדה כבר בת שנה ו-3 חודשים - כך שאנו מחפשים משפחתון לגילאים גדולים יותר – להמשיך במסגרת אינטימית וחמימה עוד קצת. וכל יום שעובר בזמן האחרון אני רק רוצה להעביר אותה משם... אשמח מאוד אם מישהי מכירה משהו טוב ותוכל להמליץ
 
שאלה לגבי התנהלות של גן

הגננת של הילדים שלי בני ה שנתיים וחצי משעות הצהריים מצרפת את ילדי הצהרון הגדולים לכיתה ובקיץ את ילדי הקייטנות שהם בחלקם ילדי בית ספר ביחד עם הקטנים. כלומר ילדים בני שנתיים וחצי מבלים את הימים עם ילדים בני 8-9 באותה הכיתה. האם זה מקובל?
 

dana2909

New member
קיבלנו את השיבוץ לגן עיריה ../images/Emo46.gif

הם לחלוטין התעלמו מ2 האפשרויות שביקשנו, ושיבצו את הילדון לגן שממש ממש לא רציתי. הם נותנים שבוע לערער אבל אני כבר רואה כמה שווה יהיה הערעור. אני ממש כועסת!
 
גן מעורבות הורים

אנחנו מצרפים חברים (עדיפות לבנות) גילאי 3-4 לגן מעורבות הורים ר"ג גבול גבעתיים הגן נמצא בבית קרקע עם חצר ענקית, מספר הילדים מצומצם, הגן מנוהל ע"י הורי הגן ומופעל ע"י צוות מקצועי גננת וסייעות,להורים יש את היכולת להיות שותפים בחינוך ילידיהם הגן מהווה בית שני עבור הילדים וקהילה תומכתעבור המשפחות הארוחות בגן עשירות מבושלות מדי יום בגן טריות ובשפע, הגן אינו למטרות רווח לכן טובת הילדים בסדר עדיפות ראשון לפרטים נוספים ניתן להתקשר לתמי 0524448864
 
לא יודעת איפה הם נמצאים אבל קטנים ונהנים

היינו שם כשהמקום רק נפתח והוא היה במיקום אחר כך שאני לא יודעת להגיד לך על התנאים והקבוצה וכל מיני דברים כאלה אבל מאוד אוהבת את בעלת המקום ואת הגישה שלה.
 

liata17

New member
גם לי זה קורה ../images/Emo46.gif../images/Emo10.gif../images/Emo7.gif

הבן שלי עולה בעזרת ה' לטרום טרום חובה ושובץ בגן שלא רציתי... אף אחד מחבריו לגן הנוכחי לא יהיה שם ואני ממש מבואסת. התקשרתי לאגף חינוף וביקשתי לערער למרות שעבר כחודש מאז שקיבלנו את המכתב שיבוץ, ישלחו את הטופס לועדת ערער ואולי נקבל מה שביקשנו מלחתחילה, אבל לא נראה לי...... תלכי לעירייה ותמלאי טופס ערעור ואל תוותרי להם, אפילו תהפכי שם שולחנות, הבן שלך עד כדי כך חשוב... בהצלחה
 

saritamedi

New member
גם לי שאלה בנושא גני עירייה

אני אמורה לקבל מכתב הביתה מהעירייה כדי לרשום את הילדה?ואז הם מציעים לי כמה אפשרויות?מנחיתים עלי עובדות?איך זה הולך? אני חד הורית.רווקה. האבא רשום במשרד הפנים..האם גם הוא יקבל מכתב למרות שאין קשר ביננו בכלל?
 

chipadripa

New member
אנחונ קיבלנו את השיבוץ והיינו ממש מבואסים

והחלטנו פשוט ללכת ולעמוד שם ולבקש להעביר את הילדה לגן שרצינו.בעלי הלך בבוקר ,איחר לעבודה , אבל בידיעה שזה הדבר היחיד שאולי יעזור. ואכן כך - נאמר לו שבמקרה ילד אחר ביקש לעבור בידיוק מהגן שרצינו אנחנו...וכך תוך 10 דקות הילדה הועברה במקום לגן שרצינו. ואבן נגולה מליבי... אז אני מציעה, בקיצור, פשוט לגשת לשם.
 

dana2909

New member
חוסר מזל של 5 ימים

הוא נולד 5 ימים לפני מה שמוגדר טרום - חובה, ולכן מוגדר טרום טרום, מה שאומר שהוא על בסיס מקום פנוי... נראה לי שהסיכויים שלי קלושים, אבל ננסה לגשת מחר לעיריה. דיברתי עם מישהי שהבת שלה גדולה מהבן שלי בחודשיים בסך הכל והיא קיבלה את אחד הגנים שרשמתי אז זה בכלל מעצבן. הבדל של חודשיים! אוף!
 
לערער,לערער,לערער!

אין שום סיבה שלא לנסות לערער. תמיד יש שינויים של הרגע האחרון ופתאום מתפנה מקום דווקא בגן שרציתם. למי שמשבץ אין שום אינטרס לא לתת לכם את הגן שביקשתם אים יש אפשרות. בהצלחה!
 

memko

New member
גם ממני התעלמו וניגשתי שלשום לערער

אני ממש לא אופטימית אבל אני מקווה שיתחשבו, תקעו אותנו בגן רחוק בלי אף אחד מהילדים מהגן שלנו, לבד לבד...
 
נסי להפעיל את כל הפרוטקציות שלך בעיריה אם יש

כאלה, יכולה לספר לך שהתעלמו מהעדיפות הראשונה שלנו באופן ברור רק בגלל שלא עשינו "רעש" והמצאנו כל מיני תירוצים למה הילדה צריכה להישאר בגן. בשורה התחתונה אני דווקא די מרוצה מהשיבוץ שקיבלנו, אבל מעצבן אותי ברמה העקרונית שאם לא עושים בעיות בעיריה, אין סיכוי לקבל את השיבוץ ההגיוני ביותר.
 

memko

New member
מה קיבלתם? חשבתי שאת נשארת בגן

הנוכחי....אנחנו קיבלנו דרור, בויצמן!! מה הקשר אלי, את יכולה להסביר את ההיגיון??
 
באמת מה קשור?!

זו היתה עדיפות ראשונה/שניה שלכם? קבלנו טרום חובה משולב עם חובה, היא תהיה בין הקטנים אבל לפחות אני רגועה כי אני מעריכה שהיא תשתלב שם טוב, יש עוד כמה מהגן שלה שעוברים איתה (כולם אגב בנים....), מקווה שיהיה בסדר, שמעתי שהגן טוב. דרור זה טרום טרום עם טרום או טרום עם חובה? דברי איתי במסר, נשיקות!
 

Ronronit1

New member
לא עד כמה שידוע לי, וגם ממש לא נראה לי

בריא שילדים בני 6 או 8 יתרוצצו ביחד עם בני שנתיים-שלוש. הם מממש יכולים לרמוס אותם בלי לשים לב....
 
למעלה