יום הולדת על חשבוננו
התחרות

מועדון שמחת הלב

לשם הבעלול שייך כל מי שרוצה יכולה לבדוק מתי הם נמצאים בד"כ כל ליצן יש לו שעות קבועות במחלקות קבועות וימים קבועים ככה שילדים שמאושפזים לתקופהממש מחכים להם ונקשרים אליהם וכמובן תמיד יש כאלה שבהתחלה יחששו ויסתתרו מאחורי אבא אמא עד שמגיע הבלון : )
 

ros007

New member
יומולדת עם מודעות חברתית

מזמינים את החברים למסיבת יומלדת "שגרתית" אבל אז "מגלים" שהכיבוד עוד לא מוכן אז כולם נרתמים לעזרה מתחלקים לקבוצות. קבוצה אחת מכינה שיפודי ממתקים, קבוצה אחרת מקשטת את העוגות האישיות שהוכנו מראש קבוצה אחרת מכינה כדורי שוקולד או עוגיות קורנפלקס עם שוקולד ואפשר להוסיף כיבודים נוספים. כשהכיבוד מוכן נוסעים ביחד עם הכיבוד הילדים למועדון של ילדים ממשפחות מעוטי יכולת (אפשר להתקשר עם המתנדבים בשכונות הרלוונטיות - קיים בכל עיר) את החגיגה עורכים ביחד איתם- שרים, מברכים את ילד היומלדת ומשחקים במשחקי תחרות שונים. בסוף המסיבה נמסרות המתנות שקיבל הילד לילדי המועדון. כמה הערות: צריך כמובן לבדוק שהילד מוכן לחגיגה של נתינה ויוכל להנות ממנה. אפשר לסכם איתו על מתנה גדולה אחרת (במקום 20 משחקי קופסה שמימלא לא יגיע לשחק בהם) צריך לידע את הורי הילדים ולודא נכונות מצידם לרעיון ולעזרה בהוצאתו לפועל.
 

Taltul74

New member
יום הולדת לבת 5

יום ההולדת של הבת שלי יצא באמצע השבוע וסיכמנו שאת חגיגת יום ההולדת עם החברים, המשפחה והילדים מהגן נעשה ביום שבת. אבללל, כדי לא לאכזב אותה ביום ההולדת שלה וכדי שתרגיש שזה היום שלה אז...לקחנו שתינו יום חופש מהעבודה ומהגן, קמנו לנו בבוקר בכייף, התארגנו ויצאנו. בחרנו להתחיל את הבוקר בארוחת בוקר בבית קפה ורציתי להפתיע אותה. אז ביקשתי שיגישו לנו לחם בצורת לב, עוגיה ושוקלד ליד השוקו וזיקוק על העוגה ואפילו המלצרית שרה היום יום הולדת..... והבת שלי כבר הייתה בעננים. כמובן שהיה עוד שירים וריקודים בבית והבת שלי הייתה מאושרת עד השמיים.
 

Taltul74

New member
ועוד רעיון של יום הולדת לבת

תחנת יצירה, תחנת איפור,תחנת תלבושות ,תחנת הופעות . מסיבה של בנות משבע עד עשר וחצי בלילה. לאחר ביקור בכל התחנות יש לרכז את כל הבנות ולערוך משחקים של פעם (חבילה עוברת,נר בבקבוק,למצוא סוכריה בצלחת קמח,תחרות נייר טואלט שיש לכסות את הפרטנר בנייר טואלט . התחרויות נושאות פרסים. מי שהיה בתחנה של ההופעות יריץ הופעה לכבוד ילדת יום ההולדת , אחר-כך פיצות והרמה בכיסא ובסוף לקנח באיזה סרט עכשווי שכולם מכורבלים על המזרונים ברצפה עם המון שמיכות ופופוקורן.
 

snoonit

New member
חפשו את המטמון!!

משחק עם גירים אשר מסמנים את הדרך אל המטמון.בדרך למציאת המטמון יש מספר משימות שעל הילדים לבצע כמו: לכתוב שיר בחרוזים עבור הילד שלו חוגגים(הילדים שרים בסוף המשחק). בדרך אפשר לאסוף כל מיני דברים מהטבע שאיתו ניתן להכין מתנה עבור הילד החוגג. כמובן שלאחר כל עצירה לביצוע המשימה ישנו חטיף קטן בסיום המשימה עבור הילדים בכדי לתת להם מוטיבציה וכייף להמשיך. סיבובים,קפיצות,צעדים,,המצאת ריקוד לשיר" יום הולדת",לנסות להגיד מזל טוב/יום הולדת שמח עם פה מלא מים וכו...(חלק מהמשימות) זה הרעיון שממנו אפשר לחשוב על משימות נוספות. שבת שלום .
 

אסתיק3

New member
יום הולדת לבנים

אנחנו חגגנו לבנים, אבל בהחלט גם בנות יכולות להשתתף. חגגנו אותו לבני כשהוא היה בן 8. הוא ביקש לישון באוהל עם החברים הכי טובים שלו. הזמנו 7 חברים בנים ליומולדת, הם התייצבו ב-19:00 מצויידים בשקי שינה. פתחנו בארוחת ערב - פיצה ופסטה. ילדים שבעים הם ילדים רגועים יותר. בהמשך הקמנו בגינה, אוהל סיירים, בו הם היו אמורים לישון. נתנו לכל אחד מהם פנס וזכוכית מגדלת ושלחנו אותם לחפש את האוצר. המסלול היה קצר, החצר שלנו וחצרות השכנים. היה כבר חושך, בכל תחנה הם מצאו רמז נוסף (הפתקים היו תלויים על העץ, קשורים לקולר של הכלב ואחד הם קיבלו אישית מהשכנים. בתחנה הסופית הם חפרו וגילו תיבת אוצר – תיבת עץ לבקבוק יין, שהייתה מלאה מטבעות זהב משוקולד, שרשראות סוכריות והמון חטיפי מיני של עלית. לפני השינה, הזמנו אותם לצפות בסרט בסלון, ביוזמתם הם נכנסו לשקי השינה ושכבו על השטיח. אחד, אחד, הם נשפכו. האמא הפולניה שבי, החליטה לחסוך מהם את הלינה באוהל בחוץ, לא הערנו אותם והם ישנו בבית. בבוקר הכנו להם "ארוחת בוקר של בית מלון" – כך הילדים שלנו קוראים לארוחה מפנקת במיוחד. לסיום יצאנו ל"טיול פיזור". הבאנו כל ילד לביתו. בהמשך היום ההורים באו לקחת את הציוד. עוד אפשרויות להעשרת יום ההולדת" לעשות פיקניק בחצר, לשחק "מחפשים את המטמון" עם המצרכים לארוחת הערב. להכין בצק ולאפות פיתות בטאבון.
 
הישרדות

יום הולדת הישרדות: מתחלקים לשני קבוצות בנים בנות.. ומתחילים בעבודה... משימה ראשונה זה הכנת לפידים ובחירת שם לכל מחנה והכנת שלט... ואז משימת ראש בראש... מסלול ריצה קטן קפיצה מעל משוכה קצת קפיצות בחבל... שיווי משקל מגיעים עד לסוף ואז יוצא הנציג הבא... הקבוצה הראשונה שמנצחת מקבלת נקודה... תחרות האוכל המגעיל כיאה להישרדות... אז המון סוכריות גלי בצורות של עכבישים נחשים וכו... שתיה בצבע ירוק... גלי למאכל אם "עכביש" בפנים .. וכו.. עושים הגרלה ואל כל אחד לאכול תוך כדי התמודדות מול הקבוצה שכנגד... לבסוף מועצת שבט...{עוגה שירים} שלב ההדחה זה השלב בו ההורים מגיעים לקחת את הילדים מדיחים את הילד לביתו והוא מקבל גם את הלפיד שהכין וגם בנדנת הישרדות עם השם של ילד היומלדת עליה...
 
ועוד רעיון

זאת יומהולדת שעשיתי לילדה שלי והיא לא שבעה אז גם השנה היא רוצה... יומהולדת בנות... כל הבנות הגיעו עם פיגמות... הם נכנסו לבית שהפך בן לילה לסלון יופי מהממם {גירשנו את כל הגברים של חיינו מהבית ולאבות שהגיעו לא הותרה כניסה} היה שם מלא בגדים יפים ותחפושות.. מלא תכשיטים... תכשירים לשיער.. איפור... כמובן שהכל היה מסודר בפינות.. היתה את המעצבת תסרוקות .. הייתה את המאפרת.. הייתה סטילסטית..וכו{בעזרת חברותי האדיבות. לאחר שסימנו את החלק הקישוטי... קיפלנו מהר את סלון היופי ובמקומו הוצבו כיסאות {שכבר היו בהיכון } ונפרס שטיח אדום הופעלה מנגינה והתחילה תצוגת אופנה כל אחת נתנה את הקיק שלה .. בזכות המצלמות שלנו היו הרבה פלאשים וכמובן שהבת שלי הייתה המנחה... ובסוף גם נתנה את הגרנד פינאלה.. לאחר מכן .. התישבנו לארוחת ערב... פנקייקים בצורות.. עם סירופ שוקלד קצפת וכו... וכמובן שוקוצינו ואחרי הכל... הייתה עוגה של נסיכות אבל לפני שהוצאנו את העוגה .. הוצאנו לכל ילדה מאפינס שהוכן מבעוד מועד היה בצק סוכר בכל מיני צבעים או לחלופין {כי לא כולם אוהבים} היה קרמים בצבעים שונים וסוכריות כל אחת קישטה לה עוגה עשינו תחרות העוגה היפה היה ממש נחמד.. צחצחנו שינים שטפנו פנים ארגנו שקי שינה... נכנסו וראינו סרטים... בבוקר שקמנו.. לבורקסים ביצים מחיכות וכל מיני דברים בריאים שהתחפשו לדברים אחרים ישבנו לאכול.. כמובן שמי שרצתה מהבנות יכלה לעזור בשמחה בהכנת הארוחה ומי שלא יכלה לשבת לקשקש עם הבנות האחרות לאחר מכן ישבנו להכין עבודת יצריה איכותית... הייתה בחירה.. או שלט לחדר או קופסא עץ לתכשיטים.. זאת גם הייתה ההפתעה שלהם... אחרי שהבנות הלכו אני התעלפתי למיטה.. אבל היה כיףףףף
 

בוליפלג

New member
../images/Emo77.gifיום הולדת על חשבוננו../images/Emo70.gif../images/Emo65.gifהתחרות../images/Emo70.gif

 

A b b e y

New member
תודו שזה מקורי

(לא לתחרות, הפרס לא מדבר אלי) מתאספים קבוצת ילדים חמודים. לכבוד יומההולדת משננים את הפסוקים של חב"ד, אח"כ כדי לזכות את כולם במצווה חתן/כלת היומולדת מסתובבים עם קופת צדקה וכל אחד תורם מטבע. שרים שירים, רוקדים, יושבים במעגל והילדים מברכים. חתן/כלת המסיבה מחלק לכולם ממתק/שקית/הפתעה ומברך אותם גם כי ביום הולדת שלו יש לברכות שלו כח. אתן באמת משקיעות כ"כ הרבה בימי הולדת? (אגב, זה תיאור של מסיבה שהיינו בה, אני לא חב"דניקית. בימי ההולדת שלי כיכבו חבילות עוברות...)
 
יומולדת מקורי לבנות השש

מסיבת פיג'מות.... לא חייבת להימשך כל הלילה העיקר חווית הביחד שכל כך מיוחדת להם בגיל הזה.... לבלות זמן עם הרבה חברות מחוץ לשעות הגן או הבית ספר היא חוויה מיוחדת במינה.... דואגים ל: - לפנות את חדר הילדים או הסלון מריהוט עד כמה שניתן.... - למלא את החדר בפופים / מזרונים / שקי שינה - להזמין כמות חברות שהיא גדולה מהרגיל (לא רק חברה או שתיים כדי להעצים את החוויה) - לדאוג לפיג'מות לכל החברות (אפשר לדאוג לקבל מההרוים עוד בטרם המסיבה) - לקנות חפצים לתעסוקת הבנות (רצוי בדרום תל אביב או בכל מקום סיטונאי זול אחר) כמו: חצאיות בלרינה או כובעים או חולצות פשוטות. - לקנות חרוזים / יהלומים / פייטים בשלל צבעים וגדלים + דבק - לבקש מהבנות לעצב את החפצים שקיבלו ולעבור בין כולן ולהדביק להן - לארגן סיר עמוס בשוקולד מומס ולידו שיפודים של פירות ומרשמלו לטבילה בשוקולד - פונדו - לבשל נקניקיות ולהכין לחמניות עם קטשופ ונקניקיות - להכין סרט אהוב בדיוידי לצפייה משותפת (סרט בנות שיהיה אהוב על כולן) - בסוף המסיבה כל ילדה יוצאת מהאירוע עם החצאית או החפץ אותו עיצבה בעצמה ביחד עם כתר נסיכות קטן שניתן לקנות בחנויות של הכל בדולר.... - חשוב לצלם הרבה את הבנות במהלך האירוע ולשלוח במייל להורים למזכרת.... זהו יומולדת בלתי נשכח אשר משמח כל ילדה.... ללא הרבה הוצאות או פזרנות מיותרת שמציבה רף גבוה מאד לימי הולדת הבאים. חשוב לשמור על צניעות ועדיין ללא בזבוז גדול להרים הפקת יומולדת מדהימה, חוויתית ובלתי נשכחת.... רק חשוב לזכור לארגן הכל מראש ולחשוב על הפרטים הקטנים ולקחת אוויר לנשימה, הרבה סבלנות והרבה אהבה..... תהנו!!!
 
למעלה